Jij hoort bij de elite of je hebt een hekel aan jezelf.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Hey! Dat is wat ik al jáaren denk.
Vandaar de gruwelijk hekel aan het linkse goede.
Nee ik heb een hekel aan de akelige domheid van de links opgeleide intellect. Die alles wat niet autoritair of mainstream-biased is wegwuifd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:25 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij hoort bij de elite of je hebt een hekel aan jezelf.
Maar ik heb het idee dat veel lui hier pro-elite is en anti-gelijkwaardigheid.
Welk een verhevenheid valt ons hier ten deel!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de akelige domheid van de links opgeleide intellect. Die alles wat niet autoritair of mainstream-biased is wegwuifd.
De enige rede waarom
Of terwijl links het kankergezwel van de maatschappij.
De ironie hiervan ontgaat je waarschijnlijk een beetje. Logisch, je bent iemand die tijdens de lunch zijn speech van vanmorgen alweer tegenspreekt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan de akelige domheid van de links opgeleide intellect. Die alles wat niet autoritair of mainstream-biased is wegwuifd.
De enige rede waarom de evilness als coronacircus kan bestaan is door linkse imbecielen die alles maar klakkeloos accepteren. Zo ook wo2 en alle andere slechte zaken in de maatschappij.
Of terwijl links het kankergezwel van de maatschappij.
Als er geen draagvlak is dan kun je nog zulke gemene plannen hebben als leider dan wordt het in notime de kop ingedrukt.
Links geeft een platform, podium en support. En uiteraard de financiën.
Vind je dat niet tegenstrijdig? Aan de ene kant sta je aan het front te vechten tegen de grote boze artsen die mensen lorazepam, diazepam en dergelijke tranquilizers toedienen - maar met deze afbeelding insininueer je dat het tegenovergestelde wordt toegediend. Hoe zit dat precies?quote:
Een integere arts is een extreme zeldzaamheid.quote:Op woensdag 16 september 2020 03:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind je dat niet tegenstrijdig? Aan de ene kant sta je aan het front te vechten tegen de grote boze artsen die mensen lorazepam, diazepam en dergelijke tranquilizers toedienen - maar met deze afbeelding insininueer je dat het tegenovergestelde wordt toegediend. Hoe zit dat precies?
Hoe kan het dan dat Hitler alle linkse stromingrn te vuur en te zwaard bestreed?quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Hey! Dat is wat ik al jáaren denk.
Vandaar de gruwelijk hekel aan het linkse goede.
Je mag toch hopen dat onze geradicaliseerde holocaustontkenner niet aan wapens kan komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er is weer hard gevochten vandaag, er zijn zware verliezen geleden, maar er is ook territorium veroverd... Leve de revolutie!
Zo ook voor snelheidslimieten, lozing van drugsafval, enz. "Die mensen zouden anders ook wel zijn doodgegaan."quote:
De angst voor suggestieve vragen?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:22 schreef Summers het volgende:
Yep werp jij de angst maar af
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |