SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Geef maar aan @Greys. Met een kaartje en foto.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
En nu heb ik een half bakje mascarpone over en weet ik niet wat ik ermee moet
Ja nee dit krijg je niet meer weggewassen. Dit is jouw leven nou.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was net klaar maar voel me eigenlijk nog steeds vies dus ga maar weer terug
Staat er toch?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef maar aan @:Greys. Met een kaartje en foto.
Veel te bang dat @Greys dan naar die foto kijkt en denkt "Wie is dat mens!?"quote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef maar aan @:Greys. Met een kaartje en foto.
quote:
Ik heb echt het idee dat ik dit getypt hadquote:
Dat is wel hard Strani!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee dit krijg je niet meer weggewassen. Dit is jouw leven nou.
airconditionquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt het idee dat ik dit getypt hadWat stond er?
Ik meld me bij deze af voor alle aankomende Jitsi's, ik kan jou niet meer recht aankijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee dit krijg je niet meer weggewassen. Dit is jouw leven nou.
Ohquote:
Je was toch niet van plan een foto van jezelf te sturen?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel te bang dat @:Greys dan naar die foto kijkt en denkt "Wie is dat mens!?"
De T staat voor Turboquote:Op donderdag 10 september 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie alleen airconditioner? Of heeft onze HT het al aangepast?
Dat bedoel ik. Mij herkent ze wel na al die meetsquote:Op donderdag 10 september 2020 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Je was toch niet van plan een foto van jezelf te sturen?
Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze af voor alle aankomende Jitsi's, ik kan jou niet meer recht aankijken
Verklaart een hoop!quote:
Joh, @Strani kijkt jou ook al nooit recht aan hoor. Die zit of popcorn te vreten, of op zijn mobiel te loerenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze af voor alle aankomende Jitsi's, ik kan jou niet meer recht aankijken
Ze is 59, dus inderdaad niet zo oud.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef BillDauterive het volgende: [..] Verschrikkelijk! Goed dat ze een scootmobiel heeft en die durft te gebruiken, want zo oud is ze nog niet toch? Met prednison heb je wel de kans dat ze veel energie krijgt, terwijl ze daar helemaal niet de adem voor heeft. Ik hoop voor je dat ze niet te veel gaat doen. Geniet ervan @:Guanabana ! De mango/passievrucht-milkshake is heerlijk!
Hartstikke begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Het is ook nogal wat. Ook al kan je er niet veel aan doen en is je moeder nou eenmaal eigenwijs; het is je moeder en je kan niet zomaar tegenhouden dat je je toch zorgen gaat maken.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ze is 59, dus inderdaad niet zo oud.
Ik hoop met je mee dat ze niet teveel doet, maar het is een eigenwijze vrouw die toch doet wat ze zelf wil.Ik heb me persoonlijk overal maar bij neergelegd. Ik kan er niets aan veranderen, en me er zo druk om maken, daar word ik alleen maar verdrietig van. Het is wat het is, maar ik begin aan mezelf te merken dat het z’n tol eist. Ik ben de laatste tijd zo ontzettend moe van alles. Fysiek en mentaal zit ik er een beetje doorheen.
Maar jullie zijn allemaal lief en dat doet me heel goed hoor.![]()
Nee, klopt. Het is gewoon moeilijk. Ze kan misschien maar vijf stappen zetten en ze is al moe, dus heeft ze ook een elektrische rolstoel voor binnen. Het gaat allemaal nog wel, maar het gaat steeds minder. En dat is gewoon kut. (Pardon my french)quote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hartstikke begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Het is ook nogal wat. Ook al kan je er niet veel aan doen en is je moeder nou eenmaal eigenwijs; het is je moeder en je kan niet zomaar tegenhouden dat je je toch zorgen gaat maken.
Wat vreselijk heftig Mandy, heel begrijpelijk dat je er dan ook doorheen kan zitten. Heel veel sterkte en blijf sowieso alles hier delen wat je wilquote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ze is 59, dus inderdaad niet zo oud.
Ik hoop met je mee dat ze niet teveel doet, maar het is een eigenwijze vrouw die toch doet wat ze zelf wil.Ik heb me persoonlijk overal maar bij neergelegd. Ik kan er niets aan veranderen, en me er zo druk om maken, daar word ik alleen maar verdrietig van. Het is wat het is, maar ik begin aan mezelf te merken dat het z’n tol eist. Ik ben de laatste tijd zo ontzettend moe van alles. Fysiek en mentaal zit ik er een beetje doorheen.
Maar jullie zijn allemaal lief en dat doet me heel goed hoor.![]()
Zeker kut. Voor haar dat ze niet alles meer kan, en achteruit gaat. En voor jullie als familie om dat aan te moeten zien. Sterktequote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is gewoon moeilijk. Ze kan misschien maar vijf stappen zetten en ze is al moe, dus heeft ze ook een elektrische rolstoel voor binnen. Het gaat allemaal nog wel, maar het gaat steeds minder. En dat is gewoon kut. (Pardon my french)
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vreselijk heftig Mandy, heel begrijpelijk dat je er dan ook doorheen kan zitten. Heel veel sterkte en blijf sowieso alles hier delen wat je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |