abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194982287
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
pi_194982295
CNN is nu ook al foto's van Biden aan het faken met photoshop (embleem van Redskins op de muts van zijn zoontje weggehaald want problematisch). _O-

Waar deden ze dat nog meer? Oh ja.

pi_194982397
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 00:27 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Hier is het boze draadje van Seth.
Terecht natuurlijk.
Woodward had wel eerder zijn bek kunnen opendoen. Vaderlandslievend. My ass.
Ik geloof dat op dat moment iedereen al wist dat de president loog. Woodward had kunnen bewijzen dat Trump bewust de waarheid verdraaide, terwijl hij donders goed op de hoogte was van hoe het echt zat.
En geldt dat niet voor alles waar de president over jokt? Zouden Q , de Republikeinse senaatsleden en de rest van zijn Trumps cult direct 180 graden draaien als ze hem op een bandje horen zeggen wat ze eigenlijk toch niet willen horen?
  donderdag 10 september 2020 @ 09:24:22 #4
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194982432
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef Aurelius het volgende:
CNN is nu ook al foto's van Biden aan het faken met photoshop (embleem van Redskins op de muts van zijn zoontje weggehaald want problematisch). _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kerel wat een schandaal! Bijna net zo erg als tienduizenden mensen dood laten gaan door wanbeleid!

Maar wat heeft dit met Amerikaanse politiek te maken? Is er een link tussen deze idioterie en de democratische partij?
  donderdag 10 september 2020 @ 09:25:16 #5
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194982450
quote:
Maar welke oorlogen is Obama nou begonnen?
pi_194982689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 09:41 schreef Deko het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 september 2020 09:17 schreef Aurelius het volgende:

Ik vermoed dat CNN dat embleem eerder heeft weggehaald uit het oogpunt van de heersende politieke correctheid van 'we mogen geen racistische afbeeldingen plaatsen anders valt iedereen over ons heen', dan om Biden te beschermen.

Bovendien is die foto nog uit de tijd dat mensen niet zo spatisch deden. Dus weer een onzin dingetje dat er uit wanhoop wordt bij gehaald om Biden zwart te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Deko op 10-09-2020 10:02:10 ]
Een hond waarvoor je niet hoeft te bukken krijgt meer aaitjes.
pi_194982956
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je bent iets op het spoor!
pi_194983037
Ook meteen de link met Stalin. :') Never mind dat de president zelf gemanipuleerd materiaal verspreid heeft, maar dat hebben de propagandisten die Aurelius volgt vast niet aan hem vermeld met bijbehorend massamoordenaar foto.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 10 september 2020 @ 10:39:02 #9
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194983348
Het is een non-issue, maar de poppenkast om de Amerikaanse verkiezingen is ook interessant en ik zie dat graag in dit topic.

Maar zomaar een fotootje plempen zonder context? Waarom niet wat meer informatie? Wat is de achtergrond?
Géén kloon van tvlxd!
pi_194983470
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De onderste foto's lijken meer op een foto van Epstein en Maxwell waar Trump weggephotoshopt is door FOX News wat ook toegegeven is door FOX. Dat was een foutje.
pi_194983659
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
De meest recente election update van FiveThirtyEight last eigenlijk weinig beweging zien:
https://fivethirtyeight.c(...)here-except-florida/
Blijft toch enorm close. In de mediaan simulatie wint Trump toch nog als hij North Carolina (0.8% achtrt), Florida (1.8% achter), Nebraska (3% achter) en Pennsylvania (4.3% achter) wint. Coin flips dus eigenlijk, zoals enorm veel staten coin flips zijn. Dr meeste nu licht in het voordeel van Biden, maar er hoeft niet zo veel te veranderen of het kantelt.
pi_194983706
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Blijft toch enorm close. In de mediaan simulatie wint Trump toch nog als hij North Carolina (0.8% achtrt), Florida (1.8% achter), Nebraska (3% achter) en Pennsylvania (4.3% achter) wint. Coin flips dus eigenlijk, zoals enorm veel staten coin flips zijn. Dr meeste nu licht in het voordeel van Biden, maar er hoeft niet zo veel te veranderen of het kantelt.
Klopt., als er lokaal wat peilingafwijkingen zijn, dan kan dat zo maar gebeuren. De range van mogelijke uitkomsten ligt nu van landslide voor Biden tot nipte overwinning voor Trump eigenlijk. Mocht Biden b.v. Texas toch in de wacht slepen, dan kon het wel eens pijnlijk worden voor de Republikeinen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 10 september 2020 @ 11:41:45 #13
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194984062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt., als er lokaal wat peilingafwijkingen zijn, dan kan dat zo maar gebeuren. De range van mogelijke uitkomsten ligt nu van landslide voor Biden tot nipte overwinning voor Trump eigenlijk. Mocht Biden b.v. Texas toch in de wacht slepen, dan kon het wel eens pijnlijk worden voor de Republikeinen.
Ik zou het eerder pijnlijk vinden voor de republikeinen als Kentucky door de democraten in de wacht wordt gesleept. Daar ligt McConnell nog het meest wakker van..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_194984462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 11:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zou het eerder pijnlijk vinden voor de republikeinen als Kentucky door de democraten in de wacht wordt gesleept. Daar ligt McConnell nog het meest wakker van..
Dat zie ik nog niet zo heel snel gebeuren eerlijk gezegd. Er is ook volstrekt verwaarloosbare polling voor dat soort races.
pi_194984821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 09:03 schreef zalkc het volgende:

[..]

Scheelde anders weinig toen hij die Iraanse generaal de lucht in blies. ;)
Want dan was Iran een oorlog begonnen tegen de VS?

tuurlijk
pi_194984943
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:27 schreef riazop het volgende:

[..]

tuurlijk
Irak is ook geen oorlog begonnen tegen de VS en toch konden we dat wel classificeren als oorlog.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194984966
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Irak is ook geen oorlog begonnen tegen de VS en toch konden we dat wel classificeren als oorlog.
Iemand opblazen zonder vorm van proces is gewoon een Amerikaans voorrecht. met "oorlog" heeft dat weinig te maken.
pi_194984980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:27 schreef riazop het volgende:

[..]

tuurlijk
Vind dat wel een bijzondere manier van redeneren.

Obama is in jouw ogen oorlogszuchtig, omdat de VS onder zijn leiding op diverse fronten streed tegen IS (je weet wel, die club extremisten die op een gegeven moment de scepter zwaaide in grote delen van Irak en Syrië) en ingrepen in Libië toen het daar flink uit de klauwen liep (en nadat de Fransen en Britten de dans hadden geopend).

Maar Trump is vredelievend. Niet omdat hij geen oorlogshandelingen pleegt, maar omdat zich tegenstander (Iran) toch niet in staat is om een oorlog uit te vechten met de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194984997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:37 schreef riazop het volgende:

[..]

Iemand opblazen zonder vorm van proces is gewoon een Amerikaans voorrecht. met "oorlog" heeft dat weinig te maken.
Voorrecht? Op zijn amerikaans weer een flagrante overtreding van internationale afspraken en de VN houdt hun mond maar er over. :Y
pi_194985109
- Doe maar niet, BNW is ergens anders -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 14:33:19 ]
pi_194985120
quote:

[..]

Dat is letterlijk een oorlogshandeling man :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194985181
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:47 schreef riazop het volgende:

- Snip -
Wat ben je toch weer rare feitenvrije fantasietjes aan het propageren. Trump heeft het aantal drone strikes niet alleen laten toenemen, maar ook nog eens de oversight afgebouwd, waardoor het Pentagon veel makkelijker zelfstandig kan beslissen om iemand om te leggen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 14:33:48 ]
pi_194985203
quote:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent. Toch?
pi_194985439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent. Toch?
realistisch

of zie jij grote demonstraties in europa tegen dit Amerikaanse voorrecht?

juist...
pi_194985514
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:16 schreef riazop het volgende:

[..]

realistisch

of zie jij grote demonstraties in europa tegen dit Amerikaanse voorrecht?

juist...
Ben je nou aan het trollen of denk je echt serieus dat wanneer er in Europa geen grootschalige demonstraties tegen een bepaald aspect van het handelen van een niet-Europees land zijn dit wordt beschouwd als een voorrecht van dat land? Kom zeg, het mag wel een beetje serieus hier.
pi_194985625
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 10:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De onderste foto's lijken meer op een foto van Epstein en Maxwell waar Trump weggephotoshopt is door FOX News wat ook toegegeven is door FOX. Dat was een foutje.
Je snapt wel dat dit van CNN toch een graadje erger is mag ik hopen.
Een afbeelding daadwerkelijk aanpassen als zijnde soort van Ministry of Truth, of iemand uit een afbeelding croppen (niet photoshoppen zoals jij beweert).
Is nogal een verschil namelijk.

Maar hier wordt Fox als bron weggelachen, maar is CNN wel weer prima. Want plaatje in op ofzo en vooral niet kijken naar de fratsen die ze steeds uithalen.
pi_194985654
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een afbeelding daadwerkelijk aanpassen als zijnde soort van Ministry of Truth, of iemand uit een afbeelding croppen (niet photoshoppen zoals jij beweert).

Maar hier wordt Fox als bron weggelachen, maar is CNN wel weer prima. Want plaatje in op ofzo en vooral niet kijken naar de fratsen die ze steeds uithalen.
Misschien heb jij wat achtergrondinfo. Want met alleen die screenshot kan ik persoonlijk niet gek veel. Terwijl ik op zich wel nieuwsgierig ben.
pi_194985723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien heb jij wat achtergrondinfo. Want met alleen die screenshot kan ik persoonlijk niet gek veel. Terwijl ik op zich wel nieuwsgierig ben.
Heb ik helaas niet en kan er momenteel niet snel aan komen. Misschien kan de persoon die het gepost heeft je verder helpen.
pi_194985812
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb ik helaas niet en kan er momenteel niet snel aan komen. Misschien kan de persoon die het gepost heeft je verder helpen.
CNN claimt dat zij de bewerkte foto kreeg van de Biden-campagne:

CNN says Biden campaign gave it edited photo for biographical special

En dat wordt min of meer bevestigd door de campagne:

quote:
Asked about the photo, a Biden aide said, "We removed the image because it is copyrighted, as is a very common practice on campaigns."
  donderdag 10 september 2020 @ 13:49:39 #30
384435 klappernootopreis
pi_194985891
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kijk, jij hebt de foto gedeeld . Voor je zo iets doet, is het wel een pré dat je gelijk duidelijk maakt waar die van origine vandaan is gekomen..
pi_194985957
- Probeer dat nog eens op een wat beschaafdere wijze -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 14:28:36 ]
pi_194986362
We horen en lezen nu overal dat Trump tot achter de komma in februari de ins en outs van het virus kende ( 5 x zo erg als griep, overdraagbaar door de lucht), maar is al bekend hoeveel Pence, de grote leider van het pandemie-beheersingsteam wist? Of zit die nou met zijn hoofd tegen de muur te bonken?

Overigens, als de president met andere wereldleiders spreekt, luisteren er toch altijd veiligheidsdiensten en zo mee? Of heeft hij daar na zijn impeachment vanwege een klokkenluider die had meemoeten luisteren een eind aan gemaakt?
pi_194986422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Erger dan Trump weg toveren uit een foto met een veroordeelde pedofiel en de pooier/groomer van de pedofiel ? Nou, ok, als jij dat vind.

@KoosVogels Google is teveel gevraagd voor sommigen maar gelukkig werkt de mijne nog wel, eerste hit:

https://www.theguardian.c(...)ll-photo-cropped-out

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 14:30:59 ]
pi_194986520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Erger dan Trump weg toveren uit een foto met een veroordeelde pedofiel en de pooier/groomer van de pedofiel ? Nou, ok, als jij dat vind.
Dus het daadwerkelijk aanpassen van een foto waardoor er op de foto zaken anders worden afgebeeld dan in werkelijkheid het geval was, vind jij gelijk staan aan het snijden van een foto om eenpersoon buiten beeld te houden?

Je blijft overigens incorrecte termen gebruiken, "gephotoshopped" en nu weer "weg toveren uit een foto". In het geval van Fox werd de afbeelding niet aangepast trump is niet verdwenen uir de foto, er werd alleen minder van de foto getoond.

Dat jij het verschil niet ziet tussen deze 2 zaken is alarmerend.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het een ontzettende whataboutism is.
pi_194986560
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dus het daadwerkelijk aanpassen van een foto waardoor er op de foto zaken anders worden afgebeeld dan in werkelijkheid het geval was, vind jij gelijk staan aan het snijden van een foto om eenpersoon buiten beeld te houden?

Je blijft overigens incorrecte termen gebruiken, "gephotoshopped" en nu weer "weg toveren uit een foto". In het geval van Fox werd de afbeelding niet aangepast trump is niet verdwenen uir de foto, er werd alleen minder van de foto getoond.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het een ontzettende whataboutism is.
CNN heeft de foto niet gewijzigd. Een copyrighted logo is verwijderd door de Biden campagne. Als je daar een Stalinitisch complot in wil zien, soit, lijkt mij nogal overdreven maar leef je uit.

Tja, ik was niet degene die zijn post illustreerde met een foto van Stalin waarop mensen verdwenen, daar ging mijn commentaar over, mischien moet jij eens proberen naar context te kijken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 14:38:53 ]
  donderdag 10 september 2020 @ 14:39:58 #36
384435 klappernootopreis
pi_194986593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
We horen en lezen nu overal dat Trump tot achter de komma in februari de ins en outs van het virus kende ( 5 x zo erg als griep, overdraagbaar door de lucht), maar is al bekend hoeveel Pence, de grote leider van het pandemie-beheersingsteam wist? Of zit die nou met zijn hoofd tegen de muur te bonken?

Overigens, als de president met andere wereldleiders spreekt, luisteren er toch altijd veiligheidsdiensten en zo mee? Of heeft hij daar na zijn impeachment vanwege een klokkenluider die had meemoeten luisteren een eind aan gemaakt?
Ik vind dit een goed punt. Hoeveel wist Pence waarom deed hij als verantwoordelijke man zo weinig om de bevolking te beschermen?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

Ik vind dit een goed punt. Waarom heeft Pence de bevolking niet in bescherming genomen? Dat is toch een vereiste van een VP? Zelfs tegen de mening van de president in?
pi_194986599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kijk, jij hebt de foto gedeeld .
Lieve noot. Graag even opnieuw kijken wie de afbeelding gepost heeft. Dankjewel.
Met vriendelijke groet,
Refragmental

Want een gifje met "wrong" was onbeschaafd.
pi_194986613
quote:

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Pence die informatie niet had en het lijkt mij ook duidelijk dat het downplayen niet per ongeluk gebeurde of dat het een vergissing was. Het was gewoon zo gepland omdat men dacht dat als men de waarheid zou spreken dat er grote economische gevolgen zouden zijn en mischien als ze het stil hielden was het overgewaaid.

En de Trump regering is totaal niet in staat om fouten toe te geven dus gaat men gewoon door op de ingeslagen weg. Nu zijn we bijna 200.000 doden verder en het is nog steeds een janboel.
pi_194986624
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

CNN heeft de foto niet gewijzigd. Een copyrighted logo is verwijderd door de Biden campagne. Als je daar een Stalinitisch complot in wil zien, soit, lijkt mij nogal overdreven maar leef je uit.

Tja, ik was niet degene die zijn post illustreerde met een foto van Stalin waarop mensen verdwenen, daar ging mijn commentaar over, mischien moet jij eens proberen naar context te kijken?
Aanpassen van een foto, prima. Maar iemand wegsnijden ho maar.

Waarom was het belangrijk om Trump in die foto te houden, was het relevant voor dat artikel?
  donderdag 10 september 2020 @ 14:49:15 #40
384435 klappernootopreis
pi_194986704
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Aanpassen van een foto, prima. Maar iemand wegsnijden ho maar.

Waarom was het belangrijk om Trump in die foto te houden, was het relevant voor dat artikel?
Lijkt me aardig relevant. Epstein is een bajesklant die in de bak terecht is gekomen omdat hij zich heeft vergrepen aan minderjarigen. De plek waar hij op verdachte omstandigheden is omgekomen. Trump als zittende president staat pontificaal bij hem op de foto. Het is lullig, maar jij zou zonder scrupules een foto van Biden in dezelfde situatie hebben geplaatst.
pi_194986729
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

quote:
Asked about the photo, a Biden aide said, "We removed the image because it is copyrighted, as is a very common practice on campaigns."
pi_194986770
Opwinding en outrage over een weggeshopped copyrighted logo. Je moet er maar opkomen _O-
pi_194986778
Wel fijn om te zien dat Trumpers inzien dat eeuwig over iets anders beginnen geen valide manier van discussiëren is. Nu nog consequent worden.
What Would Goku Do
  donderdag 10 september 2020 @ 14:55:56 #44
384435 klappernootopreis
pi_194986784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
Opwinding en outrage over een weggeshopped copyrighted logo. Je moet er maar opkomen _O-
Een kinderhand is gauw gevuld
pi_194986798
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er geen problemen mee dat de campagne dat doet overigens.

Mijn punt was mbt CNN die een afbeelding zou aanpassen waar heel laconiek over werd gedaan hier, want was hier nog niet bekend dat de campagne dat had gedaan, en niet CNN.
  donderdag 10 september 2020 @ 14:58:15 #46
384435 klappernootopreis
pi_194986818
De huidige persvoorlichter van Trump staat ondertussen doodleuk te verklaren dat Trump in februari de bevolking niet heeft voorgelogen. -O-
pi_194986825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mijn punt was mbt CNN die een afbeelding zou aanpassen waar heel laconiek over werd gedaan hier, want was hier nog niet bekend dat de campagne dat had gedaan, en niet CNN.
Akkoord.
  donderdag 10 september 2020 @ 14:59:48 #48
384435 klappernootopreis
pi_194986834
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Eens te meer een reden om eerst te analyseren en dan pas te posten.
pi_194986862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Eens te meer een reden om eerst te analyseren en dan pas te posten.
Onthouden wanneer je de volgende keer weer iemand ergens van beschuldigt. ^O^
  donderdag 10 september 2020 @ 15:05:04 #50
384435 klappernootopreis
pi_194986902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 15:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Onthouden wanneer je de volgende keer weer iemand ergens van beschuldigt. ^O^
Ontwaar ik hier wederom een persoonlijke aanval? Misschien dat een mod eens gaat kijken naar deze reactie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')