het geeft wel een indicatie welke kant het op kan gaan. Hoe verder weg hoe onbetrouwbaarder, uiteraard. maar het is niet alleen maar onzin, vind ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:34 schreef dick_laurent het volgende:
Heerlijk altijd die 30 daagse. Je hebt er idd geen drol aanmaar toch lees ik het, just for fun.
Vandaag trouwens echt al een heel stuk beter dan gisteren. Lekker op balkon zitten thuiswerken
Uitstekend zonnetje ja.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:23 schreef derolleman het volgende:
heel europa zonnig, een wolkenband boven NL
Laten we niet overdrijvenquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:30 schreef derolleman het volgende:
[..]
volgende week beter met 32 graden en zo'n beetje de warmste plek van eu
Naar wat ik heb begrepen wordt de lokaal mogelijke hittegolf in de regio Assen een mogelijke koudegolf.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:32 schreef Djeez het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat het warm wordt. Voorlopig nog regen en kou hier
Paar dagen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:32 schreef Djeez het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat het warm wordt. Voorlopig nog regen en kou hier
in september kan het koud of heet zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef pietkanarie het volgende:
De kans dat het weer een te zachte winter wordt is wel erg groot denkdus ik geloof die verwachting meteen, al is het erg moeilijk om het weer op zo’n lange termijn te voorspellen.
Ik ben heel erg toe aan een echte winter. Maar waarschijnlijk moet je dan niet in Nederland. Het gemak waarmee het tropisch warm wordt (door orkaan Laura?) in een maand waarin het in theorie ook al koud kan zijn vind ik veelzeggend (onterecht misschien)
Goed zo moderator Nattekat. Wij delen samen deze kijk op dit issue. Wij zijn nu vrienden. Al vind ik het wel vervelend dat je een koudweerliefhebber bent.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n echte winter is historisch gezien net zo zeldzaam als een hittegolf.
Ik heb echt een gigantische !@#$ hekel aan kou.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed zo moderator Nattekat. Wij delen samen deze kijk op dit issue. Wij zijn nu vrienden. Al vind ik het wel vervelend dat je een koudweerliefhebber bent.
Oh dan zijn wij vanaf vandaag ongelooflijk goede vrienden!quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt een gigantische !@#$ hekel aan kou.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt een gigantische !@#$ hekel aan kou.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dan zijn wij vanaf vandaag ongelooflijk goede vrienden!
Hittegolfcijfers voor weerstation Arcen:quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n echte winter is historisch gezien net zo zeldzaam als een hittegolf.
Alleen De Bilt teltquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:37 schreef lily het volgende:
[..]
Hittegolfcijfers voor weerstation Arcen:
https://www.meteolimburg.(...)mi-weerstation-arcen
die hittegolfkans is vrij groot inderdaad voor nederland volgende week met op op 2 dagen 30+ in Limburg.. even afwachten of die derde er ook bij komt...quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:37 schreef lily het volgende:
[..]
Hittegolfcijfers voor weerstation Arcen:
https://www.meteolimburg.(...)mi-weerstation-arcen
Niet in de Bilt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:35 schreef derolleman het volgende:
[..]
die hittegolfkans is vrij groot inderdaad voor nederland volgende week met op op 2 dagen 30+ in Limburg.. even afwachten of die derde er ook bij komt...
Nee, maar voor een landelijke hittegolf gaan ze daar wel vanuit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef derolleman het volgende:
[..]
daar woont het gros van de nederlanders ook niet
Logisch toch.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:15 schreef lily het volgende:
Ik praat dan ook altijd over mijn regio. Wat moet ik anders, ik woon daar nu eenmaal.
En statistieken interesseren mij ook niet zo. Alleen het weer op de plek waar ik woon (net als ieder ander uiteraard).
En zo weinig mogelijk hittegolven vind ik altijd beter.
Ik heb zo geen zin in een dure airco installatie maar ik ben toch bang dat ik er niet meer omheen kan met dit soort zomers![]()
Het KNMI woont daar wel, dat is het enige dat telt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:55 schreef derolleman het volgende:
[..]
daar woont het gros van de nederlanders ook niet
voor autisten welquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Het KNMI woont daar wel, dat is het enige dat telt.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Het KNMI woont daar wel, dat is het enige dat telt.
Maar het kan wel een trend zijn? Als het steeds de warme kant opvalt, is de kans dat dat in de winter ook gebeurt misschien groter dan dat het dan ineens wél koud uitpakt? Maar ik zie graag het tegendeel gebeuren. Dat blijkt dat er na een warme september een ijskoude winter kan volgenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in september kan het koud of heet zijn
dus ja deze post is onzin
Limburgquote:Op zondag 13 september 2020 12:37 schreef Djeez het volgende:
Waar is het voorspelde mooie weer vandaag? Het is extreem zwaar bewolkt en amper 18 graden
Noord-Hollandquote:Op zondag 13 september 2020 12:37 schreef Djeez het volgende:
Waar is het voorspelde mooie weer vandaag? Het is extreem zwaar bewolkt en amper 18 graden
Zuid-Hollandquote:Op zondag 13 september 2020 12:37 schreef Djeez het volgende:
Niet-Assen.quote:Op zondag 13 september 2020 12:37 schreef Djeez het volgende:
Brabantquote:Op zondag 13 september 2020 12:37 schreef Djeez het volgende:
Lekker die tegenstellingen zo in het najaar. Beste seizoenquote:Op zondag 13 september 2020 18:42 schreef cherrycoke het volgende:
30 graden dinsdag,
17 graden donderdag.
de tering
quote:Op zondag 13 september 2020 18:42 schreef cherrycoke het volgende:
30 graden dinsdag,
17 graden donderdag.
de tering
Oosten ook prima. T/m halverwege volgende week lijkt het 22-25 graden blijven. Dat is wel chillquote:Op maandag 14 september 2020 06:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het zuiden is die donderdag nog ver weg.
Afgezien van die vieze hittegolf en het weekje regen was dit jaar tot nu toe perfect. Wij eten al vanaf maart ofzo regelmatig buiten en de bbq draait al maanden overuren.quote:Op maandag 14 september 2020 08:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Oosten ook prima. T/m halverwege volgende week lijkt het 22-25 graden blijven. Dat is wel chill
Zonnig, aangenaam qua temperatuur en droog september weer. Perfectquote:Op maandag 14 september 2020 09:37 schreef Dven het volgende:
Om maar te laten zien hoe droog het in Europa is.
[ afbeelding ]
Stockholm![]()
![]()
Heerlijk in het tuintje met een aangename 23 graden. 27 momenteel in zuid Limburg dus de eerste zomerse dag van deze zomerreeks in NL is al voor het middaguur een feitquote:
https://veret.gfi.uib.no/quote:Op maandag 14 september 2020 09:37 schreef Dven het volgende:
Om maar te laten zien hoe droog het in Europa is.
[ afbeelding ]
Stockholm![]()
![]()
Dat zijn nog eens aantallenquote:Op maandag 14 september 2020 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://veret.gfi.uib.no/
Kan erger, inmiddels al meer dan 250 mm regen gevallen deze maand. De eerste drie dagen waren nog droog.
Dat zeg ik..quote:Op maandag 14 september 2020 13:48 schreef derolleman het volgende:
[..]
De tropische waarden zijn in Nederland al gehaald (Arcen en Maastricht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |