Maastricht had in 2018 ook vier dagen tussen de 27 en 30 ergens half september.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:15 schreef Elan het volgende:
Komt zo te zien wel aardig overeen met de pluim van 2016 uit exact diezelfde periode?
dat kan je zo opzoeken ter bevestigingquote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef lily het volgende:
[..]
Maastricht had in 2018 ook vier dagen tussen de 27 en 30 ergens half september.
Klopt, alhoewel die nog enigszins inkakte toen het uiteindelijk zo ver kwam, wat natuurlijk altijd nog kan gebeuren (maar het tegenovergestelde ook).quote:Op donderdag 10 september 2020 16:15 schreef Elan het volgende:
Komt zo te zien wel aardig overeen met de pluim van 2016 uit exact diezelfde periode?
frisse nachten en warm overdag zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 9 september 2020 22:28 schreef Nikonlover het volgende:
Krijgen we weer die teringhitte terugdit wil ik niet!!!!!!!
Gaat er hier gewoon komen denk ik.. drie dertigers lijken sowieso een zekerheidquote:Op woensdag 9 september 2020 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kans op een hittegolf is bijzonder klein.
Scheelt weer, toch!?
Toen ik dat schreef had ik de nieuwe kaarten nog niet gezien. Het wordt nu p 60% geschat staat op weer.nlquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat er hier gewoon komen denk ik.. drie dertigers lijken sowieso een zekerheid
Ik wil fris overdag en nog frisser 's nachtsquote:Op donderdag 10 september 2020 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
frisse nachten en warm overdag zie het probleem niet zo
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil fris overdag en nog frisser 's nachts
toch niet maandag, dinsdag en woensdag hèquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:26 schreef Tjacka het volgende:
moet drie dagen werken volgende week
drie keer raden welke
schiet mij maar lek
Oktober t/m maart komen eraanquote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawelquote:Op vrijdag 11 september 2020 06:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
toch niet maandag, dinsdag en woensdag hè
Wij zijn twee jaar terug in juli in Oregon geweest. Ontzettend mooie staat met ook super interessant weer en landschap. Aan de kust blijft het eigenlijk vrijwel altijd koel tot bijna koud (tmax van 16 graden was niet ongewoon in Juli). Daar is alles ook heel groen met een hele ruige kustlijn, zoo mooiquote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef INViCTuS het volgende:
Fikt behoorlijk in de VS. Je zou denken dat er op een gegeven moment geen bos meer over is als dat elk jaar zo is. net als in Australie. Lijkt me echt "eng" eigenlijk
[ twitter ]
UKMO verwacht weinig winterquote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
UKMO verwacht weinig winter
[ afbeelding ]
Het zal eens niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
UKMO verwacht weinig winter
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |