SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En missen wij onze gifkoningin!quote:Op maandag 7 september 2020 23:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Anders weet ik ook niet wat ik hier moet.
Ik steel wel vaker dingen, maar het gaat gewoon per ongelukquote:
I blame de korrelkoffie.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik steel wel vaker dingen, maar het gaat gewoon per ongeluk
Daar ben ik toch veel te lief voor, schat van me.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al écht een note van @:Cyan9 gehad of loopt die lafaard steeds alleen te dreigen?
We maken alleen elkaar via de notes voor rotte vis uitquote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al écht een note van @:Cyan9 gehad of loopt die lafaard steeds alleen te dreigen?
Wel een borrelnote.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2020 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nu één dag gewerkt na m'n vakantie, het was absoluut niet druk, maar ik ben belachelijk moe.
Je weet waar het over gaat, dus je hoort er gewoon nog helemaal bijquote:Op maandag 7 september 2020 23:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Als ik niet wist waar het over ging, zou ik niet weten of dit een compliment is.
Trusten!quote:
Weet je, ik heb al heel lang geen korrelkoffie meer gehadquote:
Is een lieverdquote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Ohh het is je lieve kantquote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lief voor, schat van me.
quote:Op maandag 7 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet waar het over gaat, dus je hoort er gewoon nog helemaal bij
quote:Op maandag 7 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je, ik heb al heel lang geen korrelkoffie meer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |