Is hier ook voorbij gekomen volgens mijquote:
Ah ja, ik zag m ook voorbij komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben net begonnen aan Staakt! Staakt! Staakt! Over de achtergronden van de Februari-staking in ‘41. De enige keer dat er massaal geprotesteerd werd tegen het wegvoeren van (Amsterdamse) joden. Ik moet eerlijk zeggen dat dit een gat is in mijn algemene ontwikkeling. De precieze achtergronden ervan, bedoel ik dan. Het wordt gepresenteerd door Rob Trip.
Klinkt interessant! Maar ik merk ook dat een half uur per podcast wel een beetje de max is. Tenzij ik ga wandelen ofzo, maar thuis werkt langer niet. Helaas, want ik heb inmiddels een aardige lijst opgebouwd door dit topicquote:Op zondag 21 februari 2021 13:23 schreef Meridiaan het volgende:
Ambulance de Podcast gaat (verrassend) over het werk in/op/rond de ambulance.
Bij mij verschilt het echt wel per podcast. Mijn grote favorieten zijn Damn Honey, de Volksjury, en Trust Nobody. Die praten alledrie soms met gemak twee uur volquote:Op zondag 21 februari 2021 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Maar ik merk ook dat een half uur per podcast wel een beetje de max is. Tenzij ik ga wandelen ofzo, maar thuis werkt langer niet. Helaas, want ik heb inmiddels een aardige lijst opgebouwd door dit topic
Tijdens wandelen kan ik het beter hebben inderdaad. Maar continu gefocusd blijven bij puur informatie is dan wel een ding. Hoorcolleges kon ik ook niet goed vroegahquote:Op zondag 21 februari 2021 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Maar ik merk ook dat een half uur per podcast wel een beetje de max is. Tenzij ik ga wandelen ofzo, maar thuis werkt langer niet. Helaas, want ik heb inmiddels een aardige lijst opgebouwd door dit topic
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef _Arual_ het volgende:
Ik binge soms echt, vooral True Crime. Ik borduur of haak erbij, dan ben je zo een paar uur verder. Netflix bingen houd ik niet vol, dan is 2 afleveringen de max. Vroeger luisterde ik vooral in het OV, ook al snel een uur per dag. Maar ja ...
Zo gaat het precies. Of ik luister ondertussen naar Rammstein, terwijl ik een konijnenknuffel haak. Een collega gaf me ook deze tip, mijn interesse is gewekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef nomina het volgende:
[..]Ik zie het helemaal voor me. Arual zit op de bank, heeft gezellge konijnenpantoffels aan. Kopje thee erbij en koekjes. Tik tik tik gaan de breinaalden: insteken doorhalen af laten gaan......
En op de achtergrond:
"Hij wurgde hem met een pianosnaar en legde toen het levensloze lijf in een bad van zoutzuur. Van de tanden -die niet oplosten- maakte hij een kralenketting, als aandenken."
Tik tik tik gaan de breinaalden.
Als je van true crime houdt, kan ik je de serie De zaak van je leven" aanraden. Is wel geen podcast.
Ik vond om allerelei redenen vooral deze zaak intrigerend.
https://tvblik.nl/de-zaak(...)van-gerard-zonneveld
Ik hoorde de promo ook inderdaad (en ook bij de Willem), is wel gemaakt als rekrutering-instrument voor defensie dus ik ben een beetje huiverig. Ik ga het een aflevering proberen en zal rapport uitbrengenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:09 schreef Blues het volgende:
Ik wil deze gaan luisteren.
https://www.korpscommando(...)adar-above-yourself/
Iemand al geluisterd? Komt steeds als reclame spotje langs in de Willem podcast. (die ik vanaf het begin aan het luisteren ben, ben nu bij afl. 97 of zo dus ik schiet op)
Laatste Willem (over viervoudige moord in Enschede) was inderdaad weer interessant. Dit soort afleveringen vind ik toch het leukste. Gewoon een concrete zaak die ze bespreken. Laatst over de Zwarte Cobra Henk Rommy was ook zo'n aflevering.quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:05 schreef manny het volgende:
[..]
Ik hoorde de promo ook inderdaad (en ook bij de Willem), is wel gemaakt als rekrutering-instrument voor defensie dus ik ben een beetje huiverig. Ik ga het een aflevering proberen en zal rapport uitbrengen![]()
Laatste Willem trouwens ook weer interessant. Wel lekker om 2 down to earth journalisten aan tafel te hebben als gast die gewoon zeggen wat ze gevonden hebben, zonder al te veel poespas.
Ik moest in het begin even wennen maar ben echt fan! Ik leer zoveel over alles dat met criminaliteitsbestrijding te maken heeft. Interessante gasten en gesprekken en idd tegengas van Marjan en het steeds verduidelijken voor de luisteraar van Harry.. helemaal prima!quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:05 schreef manny het volgende:
[..]
Ik hoorde de promo ook inderdaad (en ook bij de Willem), is wel gemaakt als rekrutering-instrument voor defensie dus ik ben een beetje huiverig. Ik ga het een aflevering proberen en zal rapport uitbrengen![]()
Laatste Willem trouwens ook weer interessant. Wel lekker om 2 down to earth journalisten aan tafel te hebben als gast die gewoon zeggen wat ze gevonden hebben, zonder al te veel poespas.
De gast is inderdaad bepalend, ze hebben de laatste weken ook een paar keer een beetje zo een wauwelaar gehad. Die hoogleraar witwassen ofzo bijvoorbeeld. Maar verder echt een podcast waar ik blij van wordt als ie weer opduikt in de app met een nieuwe afleveringquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laatste Willem (over viervoudige moord in Enschede) was inderdaad weer interessant. Dit soort afleveringen vind ik toch het leukste. Gewoon een concrete zaak die ze bespreken. Laatst over de Zwarte Cobra Henk Rommy was ook zo'n aflevering.
Podcast over KCT heb ik ook op mijn lijst gezet maar nog niet geluisterd.
Ik heb vandaag aflevering 1 geluisterd, vind het ook een aanrader!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:09 schreef Terreros85 het volgende:
De podcast De spindoctors van Thijs van den Brink is in het licht van de verkiezingen erg interessant. Geeft een interessant kijkje achter de schermen bij de lijsttrekkers en hun optredens. Zitten nu op aflevering 11 en duren ook vrij lang. Ik ben begonnen met 10. Geen probleem.
https://www.nporadio1.nl/podcasts/de-spindoctors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |