SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKZonder wrijving geen glans
Heb ik al beantwoord. Dus de eerste 500 punten zijn binnen.quote:Op maandag 7 september 2020 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
WIDM poulers; de testvraag staat op de app! 24 uur de tijd om te antwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je kan zelfs zien wat anderen hebben ingevuld.quote:Op maandag 7 september 2020 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
WIDM poulers; de testvraag staat op de app! 24 uur de tijd om te antwoorden
Dat heb ik ook gedaan, want nu de grootste statistische kans. En verdenk sowieso nog niet écht iemand.quote:Op maandag 7 september 2020 10:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan zelfs zien wat anderen hebben ingevuld.
Ik heb zelf nog geen idee, dus ik heb gestemd op dat de mol niet in een auto zat
Ik verdenk er alleen een paar níet. Horace, Patrick, Ellie. Ik wil mijn punten voor volgende week wel alle honderd op één persoon in zetten, dat doe ik elk seizoen. All or nothing. Ik denk nu maar op Nikkie of Tygoquote:Op maandag 7 september 2020 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, want nu de grootste statistische kans. En verdenk sowieso nog niet écht iemand.
Dat ga ik denk ik ook doenquote:Op maandag 7 september 2020 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verdenk er alleen een paar níet. Horace, Patrick, Ellie. Ik wil mijn punten voor volgende week wel alle honderd op één persoon in zetten, dat doe ik elk seizoen. All or nothing. Ik denk nu maar op Nikkie of Tygo
Nu kan ik officieel weer verder met mijn levenquote:Op maandag 7 september 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb het gisterenavond gezien.
Ik vond het leuk.
Ik denk sowieso wel dat Nikkie en Tygo ver komen inderdaad. Ik denk dat Patrick, Ellie of Peggy eruit gaat volgende week. Waarom? Geen ideequote:Op maandag 7 september 2020 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doenVorig jaar wel wat meer gespreid in het begin, maar dan heb je altijd de kans iets in te hebben gezet op iemand die er dan uit ligt; ben je niet al je punten kwijt, maar zeker zo vroeg in het spel loop je op de langere termijn wel veel punten mis.
Handig is ook om op iemand in te zetten waarvan je denkt dat die er lang in blijft. Kun je altijd later nog kijken wie je écht verdenkt als mol, en dan heb je nog steeds al je punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |