Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.quote:Op zondag 6 september 2020 17:08 schreef potjecreme het volgende:
Bottas zijn auto was toch stuk. Een beetje meer respect voor Bottas mensen.
Ah okequote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.
Ted omschreef de vloer van die kant van Albon z'n auto als bijna niet herkenbaar.
Dat verklaart ook wel waarom hij niet vooruit leek te komen.
En ik ben een van de weinigen die het nog wel eens met je eens isquote:Op zondag 6 september 2020 17:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Reageer voortaan niet meer op mijn posts. Bij voorbaat dank.
Ghehequote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r zal ik wat aan de OP veranderen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ie straks weer gruwelijk madquote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let op Albon wordt weer compleet afgebrand in 3, 2 ,1...quote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.
Ted omschreef de vloer van die kant van Albon z'n auto als bijna niet herkenbaar.
Coronel schijnt al voor de trein te zijn gesprongenquote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Zul je zien dat ze in de Ziggo studio straks alleen maar bedroefd zijn vanwege het resultaat van Max, en niet positief vanwege de geweldige race
Dat wel ja.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Wat jammer voor die jongens dat dit zonder die gekke Italianen onder het podium is.
quote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl All You Need is Love..quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Het Franse volkslied zit vol geweld.
Die vinden dit ook mooi.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Zul je zien dat ze in de Ziggo studio straks alleen maar bedroefd zijn vanwege het resultaat van Max, en niet positief vanwege de geweldige race
Nee, Coronel gaat uitleggen waarom dit juist enorm positief is voor Max.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Coronel schijnt al voor de trein te zijn gesprongen
Uitslag. Race was nog steeds vooral een optocht.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Altijd dat geluk van Hamiltonquote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
Nou, dat was één van de saaiste races van het seizoen
quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, Coronel gaat uitleggen waarom dit juist enorm positief is voor Max.
LAAT ME MET RUSTquote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
En ik ben een van de weinigen die het nog wel eens met je eens is
Maar je hebt maanden geleden al aangegeven dat je niet meer ging kijken omdat het saai was, dus doe dan ook gewoon wat je zegt
Muah, daarna reed hij nog vlak achter Max. Maakte niet zo'n groot verschil.quote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met die gozer.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, Coronel gaat uitleggen waarom dit juist enorm positief is voor Max.
Het was dan ook geen geweldige race.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Wat. Was toch spannend tot de laatste ronde wie er zou winnenquote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was dan ook geen geweldige race.
Een geweldige uitslag, dat wel. Maar race, neuh...
Niemand dacht dat RB er uitgerekend op Monza naast zou staan hoor.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan je nagaan, een maandje geleden won Verstappen nog een race en leek het erop dat RB misschien misschien het gat met Merc kon dichten....
Had vandaag gekund. Maar ze probeerden het niet eens.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan je nagaan, een maandje geleden won Verstappen nog een race en leek het erop dat RB misschien misschien het gat met Merc kon dichten....
5/10quote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef hjansen82 het volgende:
Gasly heeft het "Max"imale eruit gehaald..
Hé, der zit een knop op de teeveequote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met die gozer.
Elke wedstrijd stop & gos voor Hamilton en Verstappen en je hebt een mooie race. Bottas verkloot het uit zichzelf wel.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vind het gewoon niet eens erg dat Verstappen uitgevallen is. Mooi podium, mooi voor Gasly en Honda/Aplha Turing.
Lolquote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elke wedstrijd stop & gos voor Hamilton en Verstappen en je hebt een mooie race. Bottas verkloot het uit zichzelf wel.
De laatste twee rondjes hadden spanning ja. Maar Silverstone met de lekke band van Hamilton was ook niet eens een geweldige race omdat de laatste twee ronden spannend werden.quote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat. Was toch spannend tot de laatste ronde wie er zou winnen
quote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elke wedstrijd stop & gos voor Hamilton en Verstappen en je hebt een mooie race. Bottas verkloot het uit zichzelf wel.
[..]
Beetje jammer dat Vettel voor het einde van de race vertrokken is. Hij had zijn opvolger wel even mogen feliciteren.quote:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag hebben we kunnen zien hoe onvoorspelbaar F1 is als Mercedes niet bestond.
Ja idd he. Gasly heeft er zoooooveel ingehaald op de baan....quote:Op zondag 6 september 2020 17:21 schreef shiz het volgende:
Max - Carnext - Expect more of your next car
How fitting.
Max in een Alpha Tauri zetten maar.
Dochterteam laat ff zien hoe je een auto bouwt.
martel jezelf niet met ziggo, kijk gewoon sky. Die hebben een half dozijn deskundige commentators en je krijgt cringy Crofty er gratis bij, maar dat is nog altijd 100 keer beter dan dat nederlandse geneuzel.quote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met die gozer.
Jammer ja, hoewel ik me ook kan voorstellen dat het hem ff niet meer boeit allemaalquote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Vettel voor het einde van de race vertrokken is. Hij had zijn opvolger wel even mogen feliciteren.
Eerlijk is eerlijk: zonder dat pit-foutje met Hamilton had deze race er heel anders uitgezien. Maar goed: dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rbr heeft iets meer budget.quote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja idd he. Gasly heeft er zoooooveel ingehaald op de baan....
quote:Lewis sets another record. The first driver to go to the stewards office while still in the race.
De enige manier waarop ik dat kan kijken is met vertraging en dan krijg ik echt alles al door via andere kanalen voordat ik het zelf zie.quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
martel jezelf niet met ziggo, kijk gewoon sky. Die hebben een half dozijn deskundige commentators en je krijgt cringy Crofty er gratis bij, maar dat is nog altijd 100 keer beter dan dat nederlandse geneuzel.
Corfty z'n stokpaardje vanmiddag was de reverse grid start.quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
martel jezelf niet met ziggo, kijk gewoon sky. Die hebben een half dozijn deskundige commentators en je krijgt cringy Crofty er gratis bij, maar dat is nog altijd 100 keer beter dan dat nederlandse geneuzel.
Ik kijk F1tv dus Sky, maar die uitzending stopt gelijk na het podium.quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Enthousiaste buren?quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik dat kan kijken is met vertraging en dan krijg ik echt alles al door via andere kanalen voordat ik het zelf zie.
3/10quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef hjansen82 het volgende:
Vettel moest eerder weg omdat hij anders zijn trein niet zou halen..
Dan was het wel weer gaap geweest ja. Hamilton die met twee vingers in de neus de achterhoede voorbij gaat tot p1.quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: zonder dat pit-foutje met Hamilton had deze race er heel anders uitgezien. Maar goed: dat mag de pret niet drukken.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De pitstops waren het spannendst.
Gaslyquote:
Bron?quote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Vettel voor het einde van de race vertrokken is. Hij had zijn opvolger wel even mogen feliciteren.
Sainz stond nog ff voor in de virtuele standquote:
Coronel had dit toch al voorspeld.quote:
Ja dan kon hij echt 2 maal uitvallen en nog met een voorsprong in het WK blijven rijden. Een mens kan dromen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan was het wel weer gaap geweest ja. Hamilton die met twee vingers in de neus de achterhoede voorbij gaat tot p1.
Natuurlijk, maar je moet ook gewoon realistisch zijn. Die Mercedes is gewoon met afstand de snelste auto. Alleen Bottas laat het nogal eens afweten als er geracet moet worden. De RB was hier ook niet lekker.quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: zonder dat pit-foutje met Hamilton had deze race er heel anders uitgezien. Maar goed: dat mag de pret niet drukken.
Hamilton is niet 6 keer wereldkampioen, omdat hij zoveel auto's inhaalt op de baan. En het is ook niet nodig om een spannende race te hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja idd he. Gasly heeft er zoooooveel ingehaald op de baan....
Vettel is niet meer de enige die een Torro Rosso/Alpha Tauri naar het hoogste podium heeft gebracht. Dat is z'n voornaamste argument om aan te tonen dat Vettel de beste coureur ooit is.quote:Op zondag 6 september 2020 17:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom geef je nooit commentaar op de race. Heb jij niet genoten van dit podium?
Ja de RB is echt niet beter dan het midfield.quote:Op zondag 6 september 2020 17:28 schreef Breekfast het volgende:
Conclusie: De 1e helft van 2019 kwam niet door Gasly maar door een prutswagen van Red Bull. Het verschil in verwachtingen/druk zal hebben meegespeeld, maar anders kun je dit gigantische verschil in prestaties van Gasly bij AT en RB niet verklaren.
Red Bull is gewoon van het niveau McLaren, Renault, Racing Point, en dan ook nog eens met een wagen die vrij onbestuurbaar is.
Ja, een beetje de rijder die het verschil maakt. Zoals Marc Marquez in de MotoGP bij Honda Repsol. Die is nu geblesseerd en Honda Repsol is alleen nog maar aan de staart van het veld te vinden...quote:Op zondag 6 september 2020 17:28 schreef Breekfast het volgende:
Conclusie: De 1e helft van 2019 kwam niet door Gasly maar door een prutswagen van Red Bull. Het verschil in verwachtingen/druk zal hebben meegespeeld, maar anders kun je dit gigantische verschil in prestaties van Gasly bij AT en RB niet verklaren.
Red Bull is gewoon van het niveau McLaren, Renault, Racing Point, en dan ook nog eens met een wagen die vrij onbestuurbaar is.
Dit ja. Zoals Button zei: zo'n korte carrière, en al zoveel ups en downs.quote:Op zondag 6 september 2020 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Als je een coureur een zege gunt is het Gasly wel
Die Red Bull is niet te besturen. Max kan er, meestal, omheen sturen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:28 schreef Breekfast het volgende:
Dat was hij al even niet meer. Wel de enige met p1quote:Op zondag 6 september 2020 17:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vettel is niet meer de enige die een Torro Rosso/Alpha Tauri naar het podium heeft gebracht. Dat is z'n voornaamste argument om aan te tonen dat Vettel de beste coureur ooit is.
Haha!quote:
Dit was de eerste race waar het me vooraf al niet boeide of er mss wat bij Max mis zou gaan. Enige wat ik wilde is niet weer zo'n snoozefest als vorige week.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vind het gewoon niet eens erg dat Verstappen uitgevallen is. Mooi podium, mooi voor Gasly en Honda/Aplha Turing.
Vettel doet niet meer meequote:Op zondag 6 september 2020 17:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom geef je nooit commentaar op de race. Heb jij niet genoten van dit podium?
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 6 september 2020 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit was de eerste race waar het me vooraf al niet boeide of er mss wat bij Max mis zou gaan. Enige wat ik wilde is niet weer zo'n snoozefest als vorige week.
Dit is wel mooi qua verhaal natuurlijk, maar actie op baan was alsnog matig. Het was in feite een sprintrace met reverse grid.
Ik vind de records van Hamilton altijd ook heel interessant, en hij heeft dus alweer een unieke prestatie verricht.quote:Op zondag 6 september 2020 17:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat turbulente zit ook in het aard van het beestje (de organisatie RBR).quote:Op zondag 6 september 2020 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit ja. Zoals Button zei: zo'n korte carrière, en al zoveel ups en downs.
Wel bewijs dat een reverse grid best leuk kan zijn. Hamilton is degene die de meeste heeft ingehaald.quote:Op zondag 6 september 2020 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit was de eerste race waar het me vooraf al niet boeide of er mss wat bij Max mis zou gaan. Enige wat ik wilde is niet weer zo'n snoozefest als vorige week.
Dit is wel mooi qua verhaal natuurlijk, maar actie op baan was alsnog matig. Het was in feite een sprintrace met reverse grid.
Hopelijk wel.quote:Op zondag 6 september 2020 17:32 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk heeft Hamilton niet te veel van de motor gevraagd vandaag.
Hoe verklaar je dan die overwinning en al die podiumplekken?quote:Op zondag 6 september 2020 17:32 schreef hjansen82 het volgende:
De 2020 wagen is ook gewoon ruk. Ik denk dat Newey heeft lopen slapen dit seizoen.
quote:
Jullie houden van nationalistische propagandistische marsmuziek?quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 17:29 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ferrari was dat vroeger niet een race team?
Ja, Max haalt er meer uit dan er eigenlijk in zit. Anders hadden we Red Bull allang bij het middenveld ingedeeld. Daar hoort de wagen op dit moment thuis.quote:Op zondag 6 september 2020 17:29 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, een beetje de rijder die het verschil maakt. Zoals Marc Marquez in de MotoGP bij Honda Repsol. Die is nu geblesseerd en Honda Repsol is alleen nog maar aan de staart van het veld te vinden...
Beter dan het tweede Duitse volkslied die we het Wilhelmus noemen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Jullie houden van nationalistische propagandistische marsmuziek?
Beste winter ooit!quote:Op zondag 6 september 2020 17:32 schreef hjansen82 het volgende:
De 2020 wagen is ook gewoon ruk. Ik denk dat Newey heeft lopen slapen dit seizoen.
Je eerste voldoendequote:Op zondag 6 september 2020 17:29 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ferrari was dat vroeger niet een race team?
Max, en het wegvallen van Ferrari. De wagen = middenveld.quote:Op zondag 6 september 2020 17:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan die overwinning en al die podiumplekken?
Ware het niet dat ze maar kleine dingen aan mogen passen voor 2021.quote:Op zondag 6 september 2020 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
RB zal de 2021-auto wel op die van 2019 baseren denk ik
Hoho, het (vrijwel) jaarlijkse pers-statement waarvan je wist dat het ging komen is eerder deze week de deur uitgegaan:quote:Op zondag 6 september 2020 17:32 schreef hjansen82 het volgende:
Jij houdt er van om te zingen dat je bloed hebt van een andere nationaliteit?quote:Op zondag 6 september 2020 17:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Jullie houden van nationalistische propagandistische marsmuziek?
Ik blijf altijd scherp.quote:Op zondag 6 september 2020 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je hebt er twee jaar op moeten wachten en meteen los
Die doet al een tijdje niet meer mee.quote:
Hiermee geven ze dus eigenlijk aan dat Newey er een tijd lang geen zin in heeft gehad en er met de pet naar heeft gegooidquote:Op zondag 6 september 2020 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoho, het (vrijwel) jaarlijkse pers-statement waarvan je wist dat het ging komen is eerder deze week de deur uitgegaan:
Newey now “focused on Formula 1” again – Horner
Euhm... het Wilhelmus is het oudste volkslied op aarde. Het is nog van voor het tijdperk van het 18e eeuwse nationalisme..quote:Op zondag 6 september 2020 17:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beter dan het tweede Duitse volkslied die we het Wilhelmus noemen.
Echt hè. En maar zwaaien voor die allochtonen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jij houdt er van om te zingen dat je bloed hebt van een andere nationaliteit?
Van Inkel, Coronel, Kamphues, of Plooij?quote:
Is toch prachtig om weer eens een keertje iemand oprecht te horen en zien juichen bij winst ipv dat laffe Mercedes gemompelquote:
Stop en Go, dan moet je de pit in.quote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef MakkieR het volgende:
Waarom reed Hamilton niet gewoon de race uit en de 10 seconden op de finish pakken?
Stop and Go-penaltyquote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef MakkieR het volgende:
Waarom reed Hamilton niet gewoon de race uit en de 10 seconden op de finish pakken?
Jaquote:Op zondag 6 september 2020 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van Inkel, Coronel, Kamphues, of Plooij?
zwarte vlag en mogelijke schorsingquote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef MakkieR het volgende:
Mag niet.quote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef MakkieR het volgende:
0/10quote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef hjansen82 het volgende:
Die Binotto maakt zich ook elk weekend belachelijker. Waarom stapt hij niet op.
Die loophole is gedicht nadat Schumacher dat ooit eens een keer deed.quote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef MakkieR het volgende:
Inderdaad heerlijk fijn.quote:Op zondag 6 september 2020 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch prachtig om weer eens een keertje iemand oprecht te horen en zien juichen bij winst ipv dat laffe Mercedes gemompel
Omdat het een drive through was.quote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef MakkieR het volgende:
Schorsing was interessant voor Russell geweest.quote:Op zondag 6 september 2020 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zwarte vlag en mogelijke schorsing
Dit hoor je iedere 2/3 seizoenen weer.quote:Op zondag 6 september 2020 17:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hiermee geven ze dus eigenlijk aan dat Newey er een tijd lang geen zin in heeft gehad en er met de pet naar heeft gegooid
https://onzetaal.nl/taaladvies/ben-ik-van-dietsen-bloedquote:Op zondag 6 september 2020 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het heet toch een stop and go penalty?quote:Op zondag 6 september 2020 17:37 schreef MakkieR het volgende:
Eerst was het de Valkery, nu dus geen zin. Wel altijd wat met Newey.quote:Op zondag 6 september 2020 17:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hiermee geven ze dus eigenlijk aan dat Newey er een tijd lang geen zin in heeft gehad en er met de pet naar heeft gegooid
Moet je deze nemen in de eerst volgende ronde, of mag je de stop en go penalty ook nemen op de een na laatste ronde.quote:Op zondag 6 september 2020 17:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Stop en Go, dan moet je de pit in.
Tijdstraf kun je er bij optellen.
binnen 3 ronden nemenquote:Op zondag 6 september 2020 17:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moet je deze nemen in de eerst volgende ronde, of mag je de stop en go penalty ook nemen op de een na laatste ronde.
Ja ik zeg het verkeerd, ik bedoel rijden tot de laatste rondes en dan je stop en go penalty pakken.quote:Op zondag 6 september 2020 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het heet toch een stop and go penalty?
quote:Op zondag 6 september 2020 17:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/ben-ik-van-dietsen-bloed
Volgens mij moet je binnen een paar ronden inlossen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja ik zeg het verkeerd, ik bedoel rijden tot de laatste rondes en dan je stop en go penalty pakken.
mag nietquote:Op zondag 6 september 2020 17:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja ik zeg het verkeerd, ik bedoel rijden tot de laatste rondes en dan je stop en go penalty pakken.
Binnen 5 rondesquote:Op zondag 6 september 2020 17:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Moet je deze nemen in de eerst volgende ronde, of mag je de stop en go penalty ook nemen op de een na laatste ronde.
Gisteren was de digitale banner voor z'n 90ste overwinning al kortstondig te zien op de grote FIA displays in de pitlane na afloop van de quali, voordat die snel vervangen werd door de banner met z'n zoveelste Pole Position.quote:Op zondag 6 september 2020 17:39 schreef potjecreme het volgende:
Die vlag met zijn 90ste overwinning kan weer in de doos.
Ze noemen de +5s en +10s straffen hetzelfdequote:Op zondag 6 september 2020 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het heet toch een stop and go penalty?
Tegenwoordig wel ja. Vroeger niet:quote:Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij moet je binnen een paar ronden inlossen.
Hij has mss wel restart aan kop kunnen blijven, weg rijden en dan nog naar Soft gaan bij latere S&G. Was mss sneller, maar weet niet of ie nog de banden hadquote:Op zondag 6 september 2020 17:41 schreef MakkieR het Hvolgende:
[..]
@Peterselieman je had gelijkquote:Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gisteren was de digitale banner voor z'n 90ste overwinning al kortstondig te zien op de grote FIA displays in de pitlane na afloop van de quali, voordat die snel vervangen werd door de banner met z'n zoveelste Pole Position.
Zo te zien begrijp je het Nederlandse volkslied niet.quote:Op zondag 6 september 2020 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ik het goed herinner meteen na deze GP, of in ieder geval na dat seizoen, aangepast door de FIA.quote:Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Vroeger niet:
Duitsland bestond nog niet, het is gewoon een verzamelnaam voor alle Germaanse volken toen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Zo te zien begrijp je het Nederlandse volkslied niet.
Het is namelijk geen nationalistisch lied, maar een lofzang voor/aan Willem van Oranje.
En ja, Willem van Oranje was een Duitser, dat wordt duidelijk in de tekst uitgelegd.
Volgens mij was die loophole nog anders. Hij reed toen de pits in en passeerde daar de finishlijn, en had toen dus gewonnen omdat hij zowel als eerste de finish passeerde als dat hij voor het einde van de race was binnengekomen voor zijn straf.quote:Op zondag 6 september 2020 17:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die loophole is gedicht nadat Schumacher dat ooit eens een keer deed.
quote:Op zondag 6 september 2020 17:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]Hij is in Duitsland geboren die dan geldt de betekenis uit Duitsland.
Duitse bloed betekent dus Nederlands.quote:De eerste betekenis van Duitsch is volgens het WNT 'Nederlands' ("In de 16de en 17de eeuw het gewone woord, thans, behoudens in sommige deelen van [Zuid-Nederland], in dit gebruik verouderd")
Bedankt voor deze uitleg, doen we verder niks mee.quote:Op zondag 6 september 2020 17:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Zo te zien begrijp je het Nederlandse volkslied niet.
Het is namelijk geen nationalistisch lied, maar een lofzang voor/aan Willem van Oranje.
En ja, Willem van Oranje was een Duitser, dat wordt duidelijk in de tekst uitgelegd.
mocht ook niet. Hij moest die Stop and go uiterlijk 3 ronden na de start inlossen, juist om dat soort taferelen te voorkomen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Stop en Go, dan moet je de pit in.
Tijdstraf kun je er bij optellen.
Niet waar, dat heet time penalty.quote:Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze noemen de +5s en +10s straffen hetzelfde
Ik had ook het idee dat die dat ging doen. Maar volgens mij moet het binnen drie rondenquote:Op zondag 6 september 2020 17:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daarom is het ook 'Dutch' in het Engelsquote:Op zondag 6 september 2020 17:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Duitse bloed betekent dus Nederlands.
Ja die drie of vijf ronden was ook nieuw voor mij, zo zie je maar weer, ik ben nooit te oud om te lerenquote:Op zondag 6 september 2020 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat die dat ging doen. Maar volgens mij moet het binnen drie ronden
Ja, dat was dan wel weer een geniale loophole.quote:Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zal best maar het lag niet helemaal aan het circuit imo.quote:Op zondag 6 september 2020 17:44 schreef MakkieR het volgende:
Gelukkig is de schade beperkt en hebben we die kut monza achter ons, wel een leuke uitslag verder, maar fuck wat is dit een nachtmerrie circuit voor RBR zeg...
In je link staan meerdere betekenissenquote:Op zondag 6 september 2020 17:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Duitse bloed betekent dus Nederlands.
Max fanboy gespot.quote:Op zondag 6 september 2020 17:44 schreef MakkieR het volgende:
Gelukkig is de schade beperkt en hebben we die kut monza achter ons, wel een leuke uitslag verder, maar fuck wat is dit een nachtmerrie circuit voor RBR zeg...
Nee, dat zijn geen Stop&Go'squote:Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze noemen de +5s en +10s straffen hetzelfde
Het Wilhelmus is muziektechnisch wel een klap beter en mooier dan het Italiaanse volkslied. Geldt overigens ook voor de Duitse, Engelse en Franse volksliederen.quote:Op zondag 6 september 2020 17:34 schreef potjecreme het volgende:
Beter dan het tweede Duitse volkslied die we het Wilhelmus noemen.
Blij dat ik het gemist heb.quote:Op zondag 6 september 2020 17:46 schreef tja77 het volgende:
Jankende Coronel, dat kon er ook nog wel bij...
Er gaat niets boven het Russische volkslied.quote:Op zondag 6 september 2020 17:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het Wilhelmus is muziektechnisch wel een klap beter en mooier dan het Italiaanse volkslied. Geldt overigens ook voor de Duitse, Engelse en Franse volksliederen.
De cameraman heeft geen groot Heineken logo voor z'n neus.quote:Op zondag 6 september 2020 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat de barvrouw wordt bedankt. Waarom niet meteen de cameraman
Vroeger ook, alleen kreeg Schumacher zijn penalty twee ronden voor het einde en hij moest inlossen binnen drie. Dus daar heeft hij aan voldaan.quote:Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
EDIT: Nee, dat was Voorspel de uitslagquote:
Duitsland bestaat nog niet zo lang.quote:Op zondag 6 september 2020 17:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In je link staan meerdere betekenissenoa hit Duitsland. Rara waar hij is geboren.
Daarom is dat veranderd naar een tijdstraf als het een DT of S&G binnen 3 ronden van het einde van de race betreft.quote:Op zondag 6 september 2020 17:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vroeger ook, alleen kreeg Schumacher zijn penalty twee ronden voor het einde en hij moest inlossen binnen drie. Dus daar heeft hij aan voldaan.
Toch wel. Het Wilhelmus, namelijk. Maar het Russische is inderdaad ook mooi.quote:Op zondag 6 september 2020 17:48 schreef tja77 het volgende:
Er gaat niets boven het Russische volkslied.
Sorry, het is zelfs nog erger.quote:Op zondag 6 september 2020 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitsland bestond nog niet, het is gewoon een verzamelnaam voor alle Germaanse volken toen.
En dat sloeg ook nergens op omdat hij de straf niet inloste want hij finishte eerder. Slechte omschrijving van de regel neem ik dan aan want ik denk (enig logische verklarig) dat er in de regels stond "Binnen 3 ronden binnenkomen". Als er staat "binnen drie ronden je straf uitzitten" klopt er niks van de beslissing om dat goed te keuren, want omdat ie gefinisht was zat ie zijn straf niet uit.quote:Op zondag 6 september 2020 17:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vroeger ook, alleen kreeg Schumacher zijn penalty twee ronden voor het einde en hij moest inlossen binnen drie. Dus daar heeft hij aan voldaan.
Bottas pakte meer punten dan Hamilton hoorquote:Op zondag 6 september 2020 17:52 schreef Tarado het volgende:
Grappige race, leuk voor Gasly al had ik het Sainz ook wel gegund, Bottas moeten ze ontslaan en Red Bull tja, niet best
Ga jij nou maar in je pretentieuse wannabe auto rijdenquote:Op zondag 6 september 2020 17:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitleg, doen we verder niks mee.
quote:Op zondag 6 september 2020 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bottas pakte meer punten dan Hamilton hoor
DRS-treinquote:Op zondag 6 september 2020 17:55 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat de RB16 in verkeer met veel vuile lucht extra slecht presteert of zo? Je zou zoiets wel gaan denken.
dat zijn ze toch wel gewend, zal een combinatie van factoren geweest zijnquote:Op zondag 6 september 2020 17:55 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat de RB16 in verkeer met veel vuile lucht extra slecht presteert of zo? Je zou zoiets wel gaan denken.
Nah. Ze gingen het hele weekend al niet. D'r is iets structureel mis met de aero van dat ding.quote:Op zondag 6 september 2020 17:55 schreef beantherio het volgende:
Hij reed de pitstraat in voor het einde van de race. Toevallig kwam hij langs de finishlijn onderweg naar zijn pitbox.quote:Op zondag 6 september 2020 17:52 schreef Zorro het volgende:
En dat sloeg ook nergens op omdat hij de straf niet inloste want hij finishte eerder.
Dat helpt ook niet. Maar daar zal Albon niet de hele race last van gehad hebben en die is wel teleurstellend laag geëindigd.quote:
Wellicht was het iets naar beneden geschroefd?quote:Op zondag 6 september 2020 17:59 schreef tja77 het volgende:
Voor de race nog het fragment laten zien waar Bottas zo positief was over het afschaffen van partymode (die volgens Hammie niet eens bestond). En dan na een paar rondjes over de boardradio miepen dat je met deze settings niet kun racen.
Stop gewoon met je hobby, verrekt subje dat je bent.
Deze race misschien maar er zijn toch ook wel een paar races waarin Max aangaf compleet tevreden te zijn over hoe de auto zich gedroeg.quote:Op zondag 6 september 2020 17:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nah. Ze gingen het hele weekend al niet. D'r is iets structureel mis met de aero van dat ding.
Ik vond het echt heerlijk. RB dissen en dan vervolgens zelf gaan zitten jankenquote:Op zondag 6 september 2020 17:59 schreef tja77 het volgende:
Voor de race nog het fragment laten zien waar Bottas zo positief was over het afschaffen van partymode (die volgens Hammie niet eens bestond). En dan na een paar rondjes over de boardradio miepen dat je met deze settings niet kun racen.
Max geeft hooguit aan dat hij tevreden is over het gedrag of de balans. Hij is namelijk niet tevreden over de hele auto, want niet snel genoeg om Mercedes structureel aan te vallen.quote:Op zondag 6 september 2020 18:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Deze race misschien maar er zijn toch ook wel een paar races waarin Max aangaf compleet tevreden te zijn over hoe de auto zich gedroeg.
Nee Bottas heeft VEEL minder racecraft dan Hamilton. Bottas kan snelle rondjes rijden maar het is geen echte coureur. Slaafs naar Hamilton toe, omdat hij volgend jaar weer in die Mercedes wil zitten.quote:Op zondag 6 september 2020 18:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht was het iets naar beneden geschroefd?
Geen woord aan toe te voegen.quote:Op zondag 6 september 2020 18:03 schreef JosMert het volgende:
Je kan wel mekkeren op de power unit en ja, die komt gewoon 50 pk tekort maar dat is nog niet eens het grootste probleem.
Bij RBR heerst de mentaliteit dat Newey heilig is en Marko onaantastbaar.
Daarom worden de echte problemen niet geadresseerd want dat mag niet gezegd worden.
Ze zijn daarin net zo rigide en amateuristisch als Renault.
Bij Mercedes waren er 100% zeker mensen aangesproken op dit soort wanprestaties en daar waren gevolgen aan verbonden.
Bij RBR niet. Bij Ferrari heerst diezelfde mentaliteit net als bij Renault.
Daarin ligt ook het echte geheim van Mercedes. Die draaien de toko als een bedrijf wat goed bestuurd moet worden. De rest draait alsof ze een raceteam zijn met hele goede medewerkers die op handen gedragen moeten worden en die geen kritiek mogen ontvangen.
Max gaat de komende jaren geen enkele titel winnen. Dat besef begint bij hem nu ook in te dalen.
Albon reed z'n vloer eigenhandig kapot bij de eerste start.quote:Op zondag 6 september 2020 17:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet. Maar daar zal Albon niet de hele race last van gehad hebben en die is wel teleurstellend laag geëindigd.
quote:Op zondag 6 september 2020 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vond het echt heerlijk. RB dissen en dan vervolgens zelf gaan zitten janken
Dat had niets met de party mode te maken, kijk naar Lewis.quote:Op zondag 6 september 2020 17:59 schreef tja77 het volgende:
Is wel in beeld geweest.quote:Op zondag 6 september 2020 18:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Albon reed z'n vloer eigenhandig kapot bij de eerste start.
Is niet in beeld geweest, maar Ted omschreef het als veel schade.
Tijd dus om de motor bij Mercedes te verstoren door daar personen uit de machine te halenquote:Op zondag 6 september 2020 18:03 schreef JosMert het volgende:
Je kan wel mekkeren op de power unit en ja, die komt gewoon 50 pk tekort maar dat is nog niet eens het grootste probleem.
Daarom worden de echte problemen niet geadresseerd want dat mag niet gezegd worden.
Bij Mercedes waren er 100% zeker mensen aangesproken op dit soort wanprestaties en daar waren gevolgen aan verbonden.
Daarin ligt ook het echte geheim van Mercedes. Die draaien de toko als een bedrijf wat goed bestuurd moet worden. De rest draait alsof ze een raceteam zijn met hele goede medewerkers die op handen gedragen moeten worden en die geen kritiek mogen ontvangen.
Max gaat de komende jaren geen enkele titel winnen. Dat besef begint bij hem nu ook in te dalen.
Het contactmoment wel ja, maar als er later nog een close-up is geweest van de schade aan Albon z'n bolide heb ik die gemist.quote:
En dat is natuurlijk de reden waarom Ferrari en Renault RBR zo op de hielen zitten.quote:Op zondag 6 september 2020 18:03 schreef JosMert het volgende:
kan best vanaf het begin zijn want hij verloor meteen plekkenquote:Op zondag 6 september 2020 18:07 schreef Middelpunt het volgende:
Max gaf aan dat hij motor problemen Haag sinds de start, ik denk dat hij de 2e start bedoelde een niet al van begin af aan (zoals ze bij Ziggo zeiden)?
Ben benieuwd hoe Honda hier op gaat reageren. Super trots op de overwinning van Gasly en tegelijkertijd vol schaamte over hey uitvallen van de ster coureur..
Wat zat er nou allemaal in die soep die je gister postte?quote:Op zondag 6 september 2020 18:10 schreef Dven het volgende:
Dus.. ik had AlphaTauri en GAS in de manager. Voor deze race weggedaan
quote:Op zondag 6 september 2020 18:10 schreef Dven het volgende:
Ik zou vanavond als ik jou was NIET naar het casino gaan.quote:Op zondag 6 september 2020 18:10 schreef Dven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |