Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.quote:Op zondag 6 september 2020 17:08 schreef potjecreme het volgende:
Bottas zijn auto was toch stuk. Een beetje meer respect voor Bottas mensen.
Ah okequote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.
Ted omschreef de vloer van die kant van Albon z'n auto als bijna niet herkenbaar.
Dat verklaart ook wel waarom hij niet vooruit leek te komen.
En ik ben een van de weinigen die het nog wel eens met je eens isquote:Op zondag 6 september 2020 17:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Reageer voortaan niet meer op mijn posts. Bij voorbaat dank.
Ghehequote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r zal ik wat aan de OP veranderen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ie straks weer gruwelijk madquote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let op Albon wordt weer compleet afgebrand in 3, 2 ,1...quote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.
Ted omschreef de vloer van die kant van Albon z'n auto als bijna niet herkenbaar.
Dat verklaart ook wel waarom hij niet vooruit leek te komen.
Coronel schijnt al voor de trein te zijn gesprongenquote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Zul je zien dat ze in de Ziggo studio straks alleen maar bedroefd zijn vanwege het resultaat van Max, en niet positief vanwege de geweldige race
Dat wel ja.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Wat jammer voor die jongens dat dit zonder die gekke Italianen onder het podium is.
quote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()