Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.quote:Op zondag 6 september 2020 17:08 schreef potjecreme het volgende:
Bottas zijn auto was toch stuk. Een beetje meer respect voor Bottas mensen.
Ah okequote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.
Ted omschreef de vloer van die kant van Albon z'n auto als bijna niet herkenbaar.
Dat verklaart ook wel waarom hij niet vooruit leek te komen.
En ik ben een van de weinigen die het nog wel eens met je eens isquote:Op zondag 6 september 2020 17:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Reageer voortaan niet meer op mijn posts. Bij voorbaat dank.
Ghehequote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r zal ik wat aan de OP veranderen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ie straks weer gruwelijk madquote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let op Albon wordt weer compleet afgebrand in 3, 2 ,1...quote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfde gold overigens voor Albon, al had hij dat wel zelf natuurlijk veroorzaakt bij de eerste start.
Ted omschreef de vloer van die kant van Albon z'n auto als bijna niet herkenbaar.
Coronel schijnt al voor de trein te zijn gesprongenquote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Zul je zien dat ze in de Ziggo studio straks alleen maar bedroefd zijn vanwege het resultaat van Max, en niet positief vanwege de geweldige race
Dat wel ja.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Wat jammer voor die jongens dat dit zonder die gekke Italianen onder het podium is.
quote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl All You Need is Love..quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Het Franse volkslied zit vol geweld.
Die vinden dit ook mooi.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Zul je zien dat ze in de Ziggo studio straks alleen maar bedroefd zijn vanwege het resultaat van Max, en niet positief vanwege de geweldige race
Nee, Coronel gaat uitleggen waarom dit juist enorm positief is voor Max.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Coronel schijnt al voor de trein te zijn gesprongen
Uitslag. Race was nog steeds vooral een optocht.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Altijd dat geluk van Hamiltonquote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
Nou, dat was één van de saaiste races van het seizoen
quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, Coronel gaat uitleggen waarom dit juist enorm positief is voor Max.
LAAT ME MET RUSTquote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
En ik ben een van de weinigen die het nog wel eens met je eens is
Maar je hebt maanden geleden al aangegeven dat je niet meer ging kijken omdat het saai was, dus doe dan ook gewoon wat je zegt
Muah, daarna reed hij nog vlak achter Max. Maakte niet zo'n groot verschil.quote:Op zondag 6 september 2020 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met die gozer.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, Coronel gaat uitleggen waarom dit juist enorm positief is voor Max.
Het was dan ook geen geweldige race.quote:Op zondag 6 september 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Wat. Was toch spannend tot de laatste ronde wie er zou winnenquote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was dan ook geen geweldige race.
Een geweldige uitslag, dat wel. Maar race, neuh...
Niemand dacht dat RB er uitgerekend op Monza naast zou staan hoor.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan je nagaan, een maandje geleden won Verstappen nog een race en leek het erop dat RB misschien misschien het gat met Merc kon dichten....
Had vandaag gekund. Maar ze probeerden het niet eens.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan je nagaan, een maandje geleden won Verstappen nog een race en leek het erop dat RB misschien misschien het gat met Merc kon dichten....
5/10quote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef hjansen82 het volgende:
Gasly heeft het "Max"imale eruit gehaald..
Hé, der zit een knop op de teeveequote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met die gozer.
Elke wedstrijd stop & gos voor Hamilton en Verstappen en je hebt een mooie race. Bottas verkloot het uit zichzelf wel.quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vind het gewoon niet eens erg dat Verstappen uitgevallen is. Mooi podium, mooi voor Gasly en Honda/Aplha Turing.
Lolquote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elke wedstrijd stop & gos voor Hamilton en Verstappen en je hebt een mooie race. Bottas verkloot het uit zichzelf wel.
De laatste twee rondjes hadden spanning ja. Maar Silverstone met de lekke band van Hamilton was ook niet eens een geweldige race omdat de laatste twee ronden spannend werden.quote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat. Was toch spannend tot de laatste ronde wie er zou winnen
quote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elke wedstrijd stop & gos voor Hamilton en Verstappen en je hebt een mooie race. Bottas verkloot het uit zichzelf wel.
[..]
Beetje jammer dat Vettel voor het einde van de race vertrokken is. Hij had zijn opvolger wel even mogen feliciteren.quote:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag hebben we kunnen zien hoe onvoorspelbaar F1 is als Mercedes niet bestond.
Ja idd he. Gasly heeft er zoooooveel ingehaald op de baan....quote:Op zondag 6 september 2020 17:21 schreef shiz het volgende:
Max - Carnext - Expect more of your next car
How fitting.
Max in een Alpha Tauri zetten maar.
Dochterteam laat ff zien hoe je een auto bouwt.
martel jezelf niet met ziggo, kijk gewoon sky. Die hebben een half dozijn deskundige commentators en je krijgt cringy Crofty er gratis bij, maar dat is nog altijd 100 keer beter dan dat nederlandse geneuzel.quote:Op zondag 6 september 2020 17:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met die gozer.
Jammer ja, hoewel ik me ook kan voorstellen dat het hem ff niet meer boeit allemaalquote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Vettel voor het einde van de race vertrokken is. Hij had zijn opvolger wel even mogen feliciteren.
Eerlijk is eerlijk: zonder dat pit-foutje met Hamilton had deze race er heel anders uitgezien. Maar goed: dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rbr heeft iets meer budget.quote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja idd he. Gasly heeft er zoooooveel ingehaald op de baan....
quote:Lewis sets another record. The first driver to go to the stewards office while still in the race.
De enige manier waarop ik dat kan kijken is met vertraging en dan krijg ik echt alles al door via andere kanalen voordat ik het zelf zie.quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
martel jezelf niet met ziggo, kijk gewoon sky. Die hebben een half dozijn deskundige commentators en je krijgt cringy Crofty er gratis bij, maar dat is nog altijd 100 keer beter dan dat nederlandse geneuzel.
Corfty z'n stokpaardje vanmiddag was de reverse grid start.quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
martel jezelf niet met ziggo, kijk gewoon sky. Die hebben een half dozijn deskundige commentators en je krijgt cringy Crofty er gratis bij, maar dat is nog altijd 100 keer beter dan dat nederlandse geneuzel.
Ik kijk F1tv dus Sky, maar die uitzending stopt gelijk na het podium.quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Enthousiaste buren?quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik dat kan kijken is met vertraging en dan krijg ik echt alles al door via andere kanalen voordat ik het zelf zie.
3/10quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef hjansen82 het volgende:
Vettel moest eerder weg omdat hij anders zijn trein niet zou halen..
Dan was het wel weer gaap geweest ja. Hamilton die met twee vingers in de neus de achterhoede voorbij gaat tot p1.quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: zonder dat pit-foutje met Hamilton had deze race er heel anders uitgezien. Maar goed: dat mag de pret niet drukken.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De pitstops waren het spannendst.
Gaslyquote:
Bron?quote:Op zondag 6 september 2020 17:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Vettel voor het einde van de race vertrokken is. Hij had zijn opvolger wel even mogen feliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |