Genotquote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Jos gaat weer schuimbekken op Twitter.
Dit vooral.quote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Vuile !@#$ Hamilton. De hoeveelheid geluk die die gozer heeft is in en in triest
Dat zeg ik. Niet te geloven hoeveel die mazzel heeft.quote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Vuile !@#$ Hamilton. De hoeveelheid geluk die die gozer heeft is in en in triest
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 6 september 2020 16:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
1 punt pakt ie plus van snelste ronde
Want? Jij denkt dat Verstappen het Hamilton nog moeilijk kon maken?quote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Niet zo triest als jou gezeik eropquote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Geluk dwing je afquote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Is buiten de top 10quote:Op zondag 6 september 2020 16:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
1 punt pakt ie plus van snelste ronde
Veel triester is dat nu eens een keer echt geluk is, en geen geluk met de stewards of wedstrijdleiding.quote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Viesmadquote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Jezus man laat je toch niet zo kennen. Ga een rondje wandelen of zo. Frisse lucht zal je goed doen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Die plof ook hoorquote:Op zondag 6 september 2020 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Veel triester is dat nu eens een keer echt geluk is, en geen geluk met de stewards of wedstrijdleiding.
Deze hele sport is ziek, en de enige godverdomme kans op een beetje spanning in het kampioenschap is dit.quote:Op zondag 6 september 2020 16:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jezus man laat je toch niet zo kennen. Ga een rondje wandelen of zo. Frisse lucht zal je goed doen.
Lol.quote:Op zondag 6 september 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele sport is ziek, en de enige godverdomme kans op een beetje spanning in het kampioenschap is dit.
Gestart op mediums?quote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom hebben ze Kimi in godsnaam op soft gezet.
Nee hoor. We gaan een nieuwe racewinnaar krijgen😃👍quote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele sport is ziek, en de enige godverdomme kans op een beetje spanning in het kampioenschap is dit.
Madquote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HAM is er zo weer, vooraan.quote:Op zondag 6 september 2020 16:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee hoor. We gaan een nieuwe racewinnaar krijgen😃👍
Van die opmerkingen waar je echt he-le-maal niets mee kan.quote:Op zondag 6 september 2020 16:34 schreef pmponer het volgende:
Gas en Sai, beide te licht bevonden voor RB... waar rijdt Albon nu?
Andere sport zoeken. TDF is spannend en nog mooie landschappen ookquote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voetbal sufferds in dit topicquote:
Ah, omdat ze vooraan rijden..quote:Op zondag 6 september 2020 16:34 schreef pmponer het volgende:
Gas en Sai, beide te licht bevonden voor RB... waar rijdt Albon nu?
Gasly never nooit niet.quote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Newone82 het volgende:
We gaan gewoon een nieuwe racewinnaar krijgen.
Sainz of Gasly. Gaaf.
Ga de Tour kijkenquote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 6 september 2020 16:32 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton gaat vandaag WK worden als die in de top 5 eindigt.
Niet alles kun je fixen of ontdekken met beperkt materialenquote:Op zondag 6 september 2020 16:35 schreef MakkieR het volgende:
kan iemand mij uitleggen: verstappen krijgt 20 minuten de tijd tijdens de rode vlag om je auto helemaal na te checken en dan krijg je na de rode vlag pech. Dit is toch amateuristisch?
1 weekquote:Op zondag 6 september 2020 16:32 schreef fietsie het volgende:
Max een stop en go van 2 weken gekregen?
Hij heeft gewoon gelijk, debielquote:
Dit hele kampioenschap gaat toch niet meer spannend worden. Maak je niet druk. Geniet van de wedstrijd. We krijgen weer een eerste winnaarquote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want in 20 minuten kun je elk onderdeel van zo'n auto checken en repareren.quote:Op zondag 6 september 2020 16:35 schreef MakkieR het volgende:
kan iemand mij uitleggen: verstappen krijgt 20 minuten de tijd tijdens de rode vlag om je auto helemaal na te checken en dan krijg je na de rode vlag pech. Dit is toch amateuristisch?
Ik vind dit geen succes, alle andere auto zijn zonder kleer scheuren vertrokken, waarom overkomt RBR dit nou altijd.quote:Op zondag 6 september 2020 16:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet alles kun je fixen of ontdekken met beperkt materialen
Omdat het een net niet team is. Hopelijk ziet Max dat nu ook eindelijk in.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind dit geen succes, alle andere auto zijn zonder kleer scheuren vertrokken, waarom overkomt RBR dit nou altijd.
Dat dusquote:Op zondag 6 september 2020 16:36 schreef PzKpfw het volgende:
Nu kan Albon zich nuttig maken door gewoon Hamilton eraf te rijden.
Raikkonen netquote:Op zondag 6 september 2020 16:34 schreef Dauthi het volgende:
Heeft Bottas nou al iemand ingehaald deze race?
En dan zichzelf elimineren plus strafpunten op de licentie........quote:Op zondag 6 september 2020 16:36 schreef PzKpfw het volgende:
Nu kan Albon zich nuttig maken door gewoon Hamilton eraf te rijden.
Zeker wetenquote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch gewoon de mooiste race van het seizoen. Kijk naar de top 10
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aantal mensen zijn echt viesmad hier
Beschadigde bodem, toch, volgens jou?quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En dit. Met de meest dominante wagen van de laatste 10 jaar dit presteren. Bizar
Een andere coureur?quote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Hoe kan nu de auto van HAM sneller lopen dan die van BOT ?
Flikker toch op joh, de rest van het seizoen waren ze gewoon de dikke nummer 2 achter Mercedes.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omdat het een net niet team is. Hopelijk ziet Max dat nu ook eindelijk in.
Andere engine modequote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Instellingenquote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Geen verkeerquote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Dat weet je niet, een van de huidige rijdende autos kan er dadelijk mee ophouden. Sommige problemen zie je gewoonweg niet aankomen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind dit geen succes, alle andere auto zijn zonder kleer scheuren vertrokken, waarom overkomt RBR dit nou altijd.
Vrije luchtquote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Vind je gek , eindelijk gebeurt er eens wat. Na Mercedes, Mercedes en nogmaals Mercedes.quote:
Gelukquote:Op zondag 6 september 2020 16:39 schreef SiGNe het volgende:
Wat heeft Alpha Tauri dat Red Bull niet heeft?
Positieve discriminatiequote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Goede eerste coureurquote:Op zondag 6 september 2020 16:39 schreef SiGNe het volgende:
Wat heeft Alpha Tauri dat Red Bull niet heeft?
Die schijnt tevreden te zijn met plek 14.quote:Op zondag 6 september 2020 16:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Albon die niet eens een williams in kan halen
HAM is beter dan BOTquote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Andere motorstand/afstelling??quote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
Ferrari is dichterbij geweest de afgelopen 6 jaar. Nooit WK materiaal Red Bull de laatste jaren.quote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Flikker toch op joh, de rest van het seizoen waren ze gewoon de dikke nummer 2 achter Mercedes.
Hongarije 2012quote:Op zondag 6 september 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het laatste podium zonder Mercedes, Ferrari en Red Bull?
Hoezo altijd? RBR heeft dit seizoen al een race optimaal geprofiteerd van problemen bij Mercedes en een keer bijna.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Met schimmige trucjes wel inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 16:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is dichterbij geweest de afgelopen 6 jaar. Nooit WK materiaal Red Bull de laatste jaren.
Bottas had koelingsproblemen, Mercedes pakt dit probleem wel aan in 20 minuten, RBR ligt weer eens lekker te slapen net als de eerste pitstop toen max ineens ver achter Bottas viel. Er ging deze GP wel veel mis bij RBR.quote:Op zondag 6 september 2020 16:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat weet je niet, een van de huidige rijdende autos kan er dadelijk mee ophouden. Sommige problemen zie je gewoonweg niet aankomen.
Ferrari ook niet.quote:Op zondag 6 september 2020 16:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is dichterbij geweest de afgelopen 6 jaar. Nooit WK materiaal Red Bull de laatste jaren.
Dat tweede kwam door norris.quote:Op zondag 6 september 2020 16:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Bottas had koelingsproblemen, Mercedes pakt dit probleem wel aan in 20 minuten, RBR ligt weer eens lekker te slapen net als de eerste pitstop toen max ineens ver achter Bottas viel. Er ging deze GP wel veel mis bij RBR.
Dit pit had te maken met Norris, die naaide iedereen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Bottas had koelingsproblemen, Mercedes pakt dit probleem wel aan in 20 minuten, RBR ligt weer eens lekker te slapen net als de eerste pitstop toen max ineens ver achter Bottas viel. Er ging deze GP wel veel mis bij RBR.
Ssst, mag je niet zeggen over de beste coureur allertijden.quote:Op zondag 6 september 2020 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel weer het bewijs dat Hamilton niet kan racen.
Die pitstop kwam door Norrisquote:Op zondag 6 september 2020 16:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja. Slechtste auto nu ja. Marko😂quote:Op zondag 6 september 2020 16:42 schreef Tinos85 het volgende:
Nog geen plofjes.
Red Bull de slechtste auto van dit weekend.
Ook oliedomme strategie. Je ligt 7e, kan niet inhalen, en besluit na de SC om lekker met de rest mee te doen. Ja, dan lig je nog steeds achteraan. Je kan dan ook een risico nemen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ferrari SF1000 says hiquote:Op zondag 6 september 2020 16:42 schreef Tinos85 het volgende:
Nog geen plofjes.
Jij denkt serieus dat je koelingsproblemen in 20 minuten kunt oplossen zonder concessies te doen op gebied van performance??quote:Op zondag 6 september 2020 16:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Op Ferrari naquote:Op zondag 6 september 2020 16:42 schreef Tinos85 het volgende:
Nog geen plofjes.
Ik denk Ferrari!quote:
Russel ja>quote:
Dubbel podium Mclaren zou goud zijnquote:Op zondag 6 september 2020 16:43 schreef Breekfast het volgende:
Stroll moet nog wel even van het podium. Hup Norris.
Zal wel goed zijn voor mijn managerquote:Op zondag 6 september 2020 16:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dubbel podium Mclaren zou goud zijn
Als je net zo sloom reageert als Bottas wel jaquote:
Ik vermoed dat ze albon heel voorzichtig hebben afgesteld, er lijkt weinig vermogen in te zitten.quote:Op zondag 6 september 2020 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Albon kan beter de pits insturen
Gio rijdt er nog achterquote:Op zondag 6 september 2020 16:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ahja. Nou van de auto's die nog meedoen dan
Je zou nu maar Hamilton hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 16:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn voor mijn manager
Om likes vragenquote:Op zondag 6 september 2020 16:43 schreef Zipportal het volgende:
Als jullie dit een leuke race vinden, like deze post.
quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je zou nu maar Hamilton hebben.
Waarom 99% kans op winst weggooien en risico's gaan lopen?quote:Op zondag 6 september 2020 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is al bezig met het reguleren van de temperatuur.
Ik snap nu wel waarom Merc fel tegenstander is van een expiriment met een reverse grid start.
Ik maak van elk topic een feestje.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Om likes vragen![]()
@:GGMM kijk deze man
Hij komt vermogen tekort.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef Refragmental het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan het feit dat albon niet eens russel kan inhalen.
Albon heeft daarstraks z'n bodem gesloopt.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef Refragmental het volgende:
Honda is drukker met Le Mans dan met de F1 denk ik. Honda is waardeloos dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze albon heel voorzichtig hebben afgesteld, er lijkt weinig vermogen in te zitten.
Dan houden ze gewoon in bij de kwalificatiequote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom 99% kans op winst weggooien en risico's gaan lopen?
Mercedes is de enige verliezer van reverse starts.
Caravan race lekker vol gas op een cicane afquote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon een kutcircuit dit, leuk voor Nascar misschien.
Nascar > F1.quote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
Daar had een Albon lewis wel ff tegen de muur getikt als paybackquote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Caravan race lekker vol gas op een cicane af
Daar doen ze niet eens meequote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Honda is drukker met Le Mans dan met de F1 denk ik. Honda is waardeloos dit seizoen.
Dan heeft het dus ook geen zin, want dan doet iedereen datquote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan houden ze gewoon in bij de kwalificatie
Honda rijdt vooraan, wat is er waardeloos aan?quote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Honda is drukker met Le Mans dan met de F1 denk ik. Honda is waardeloos dit seizoen.
RB is gewoon echt gigantisch slecht vandaag. Dat is alles wat je ervan kan maken.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef Refragmental het volgende:
Herinner me even, welk motorblok heeft de huidige race leader?quote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Honda is waardeloos dit seizoen.
quote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sainz tikt Gasly eraf.
Stroll wint.
Alsjeblieft niet. Dat gun ik hem niet.quote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sainz tikt Gasly eraf.
Stroll wint.
Ja, helaas wel.quote:Op zondag 6 september 2020 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB is gewoon echt gigantisch slecht vandaag. Dat is alles wat je ervan kan maken.
Sainz heeft veel meer pace dan Gasly. Het is een kwestie van tijd voordat-ie er voorbij gaat.quote:Op zondag 6 september 2020 16:48 schreef franklop het volgende:
Sainz binnen de 2 seconden nu. Gaat nog spannend worden.
Zowiezo vermoed ik dat hij instructies heeft gekregen naar aanleiding van VER. Daarnaast helpt de kapotte bodem ook niet. Ik heb ook geen idee of VER en Albon een gelijke afstelling krijgen, ik vermoed soms van niet.quote:
Mag ie wel eens gaan opschietenquote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sainz heeft veel meer pace dan Gasly. Het is een kwestie van tijd voordat-ie er voorbij gaat.
Alsof de motor daarvoor gezorgd heeft.....quote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Herinner me even, welk motorblok heeft de huidige race leader?
Vliegt er dadelijk af.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 6 september 2020 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
3 ronden geleden was het gat nog 3 seconden. Nu bijna de helft.
Voor Alpha Tauri niet danquote:Op zondag 6 september 2020 16:50 schreef Mothzor het volgende:
Voor McLaren zou dit echt fantastisch zijn
Kan prima.quote:Op zondag 6 september 2020 16:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie boeit dit interview nou..
Rot op Sjek.
Heroīschquote:
Sowieso niet want albon kan niet met Max' instellingen overweg.quote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowiezo vermoed ik dat hij instructies heeft gekregen naar aanleiding van VER. Daarnaast helpt de kapotte bodem ook niet. Ik heb ook geen idee of VER en Albon een gelijke afstelling krijgen, ik vermoed soms van niet.
Die was al veilig zodra de rode vlag gezwaaid werdquote:Op zondag 6 september 2020 16:51 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton gaat vandaag even zijn WK veilig stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |