RB is gewoon echt gigantisch slecht vandaag. Dat is alles wat je ervan kan maken.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef Refragmental het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan het feit dat albon niet eens russel kan inhalen.
Herinner me even, welk motorblok heeft de huidige race leader?quote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Honda is waardeloos dit seizoen.
quote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sainz tikt Gasly eraf.
Stroll wint.
Alsjeblieft niet. Dat gun ik hem niet.quote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sainz tikt Gasly eraf.
Stroll wint.
Ja, helaas wel.quote:Op zondag 6 september 2020 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB is gewoon echt gigantisch slecht vandaag. Dat is alles wat je ervan kan maken.
Sainz heeft veel meer pace dan Gasly. Het is een kwestie van tijd voordat-ie er voorbij gaat.quote:Op zondag 6 september 2020 16:48 schreef franklop het volgende:
Sainz binnen de 2 seconden nu. Gaat nog spannend worden.
Zowiezo vermoed ik dat hij instructies heeft gekregen naar aanleiding van VER. Daarnaast helpt de kapotte bodem ook niet. Ik heb ook geen idee of VER en Albon een gelijke afstelling krijgen, ik vermoed soms van niet.quote:
Mag ie wel eens gaan opschietenquote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sainz heeft veel meer pace dan Gasly. Het is een kwestie van tijd voordat-ie er voorbij gaat.
Alsof de motor daarvoor gezorgd heeft.....quote:Op zondag 6 september 2020 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Herinner me even, welk motorblok heeft de huidige race leader?
Vliegt er dadelijk af.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 6 september 2020 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
3 ronden geleden was het gat nog 3 seconden. Nu bijna de helft.
Voor Alpha Tauri niet danquote:Op zondag 6 september 2020 16:50 schreef Mothzor het volgende:
Voor McLaren zou dit echt fantastisch zijn
Kan prima.quote:Op zondag 6 september 2020 16:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie boeit dit interview nou..
Rot op Sjek.
Heroïschquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |