Waarom 99% kans op winst weggooien en risico's gaan lopen?quote:Op zondag 6 september 2020 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is al bezig met het reguleren van de temperatuur.
Ik snap nu wel waarom Merc fel tegenstander is van een expiriment met een reverse grid start.
Ik maak van elk topic een feestje.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Om likes vragen![]()
@:GGMM kijk deze man
Hij komt vermogen tekort.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef Refragmental het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan het feit dat albon niet eens russel kan inhalen.
Albon heeft daarstraks z'n bodem gesloopt.quote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef Refragmental het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan het feit dat albon niet eens russel kan inhalen.
Honda is drukker met Le Mans dan met de F1 denk ik. Honda is waardeloos dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze albon heel voorzichtig hebben afgesteld, er lijkt weinig vermogen in te zitten.
Dan houden ze gewoon in bij de kwalificatiequote:Op zondag 6 september 2020 16:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom 99% kans op winst weggooien en risico's gaan lopen?
Mercedes is de enige verliezer van reverse starts.
Caravan race lekker vol gas op een cicane afquote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon een kutcircuit dit, leuk voor Nascar misschien.
Nascar > F1.quote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
Daar had een Albon lewis wel ff tegen de muur getikt als paybackquote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Caravan race lekker vol gas op een cicane af
Daar doen ze niet eens meequote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Honda is drukker met Le Mans dan met de F1 denk ik. Honda is waardeloos dit seizoen.
Dan heeft het dus ook geen zin, want dan doet iedereen datquote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan houden ze gewoon in bij de kwalificatie
Honda rijdt vooraan, wat is er waardeloos aan?quote:Op zondag 6 september 2020 16:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Honda is drukker met Le Mans dan met de F1 denk ik. Honda is waardeloos dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |