abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194913797
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:17 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wetenschappelijke studies mogen bekritiseerd worden. Ik heb verder geen idee wat jouw educatieve achtergrond is, maar ik heb tijdens courses omtrent statistiek en research letterlijk als opdracht gekregen om wetenschappelijke studies (peer-reviewed zelfs) te bekritiseren omdat er bepaalde zaken in het research design of de conclusies niet klopten. Scholars zijn mensen, mensen zijn niet perfect, mensen maken fouten of kunnen een confirmation bias hebben enz.
Ik zie een heleboel woorden en geen enkel ervan ontkracht de conclusies uit die studies. Je hebt deze discussie hier over al vaker met anderen gevoerd. Waar het op neerkomt is dat je de conclusies niet aan wilt nemen maar in heel veel wooden kun je niet aan geven waarom. Maar je maakt er in ieder geval nog wooden aan vuil, das meer dan anderen hier doen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 september 2020 @ 11:32:09 #102
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194913798
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:45 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

_O-
De zogenaamde mostly peaceful molotov cocktail.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194913830
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Idd, niet.
Ontkenningsfase, straatje schoonvegen of bijzonder naef dit.
pi_194913854
twitter

Burgemeester vanPortland wordt na 3 maanden ook wakker. Lekker op tijd ook.

twitter
pi_194913857
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Haha, ja ik zag dit ook al _O-. Kan ik geen medelijden mee hebben, dit is natuurlijk een risico als je met een molotovcocktail gaat spelen. Het idee ook, om zo'n ding naar politie te gooien, compleet gestoord natuurlijk.
Op kiwifarms hadden ze een twitterpost van een verpleegkundige die hem had willen helpen, maar werd weggestuurd door een "Karen" cop die zei dat de politie echte medics had. Maar ik ben een VERPLEEGKUNDIGE! The nerve!

Vorige week een filmpje gezien van een man die een paarse plek op zijn been van een rubberen kogel had. De echte antifa medics deden hem doen geloven dat hij aan het doodbloeden was en ze probeerden een tourniquet aan te leggen op een totaal verkeerde plek en gelukkig voor het slachtoffer op de verkeerde manier. Fucking larpers.
pi_194913978
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Op kiwifarms hadden ze een twitterpost van een verpleegkundige die hem had willen helpen, maar werd weggestuurd door een "Karen" cop die zei dat de politie echte medics had. Maar ik ben een VERPLEEGKUNDIGE! The nerve!

Vorige week een filmpje gezien van een man die een paarse plek op zijn been van een rubberen kogel had. De echte antifa medics deden hem doen geloven dat hij aan het doodbloeden was en ze probeerden een tourniquet aan te leggen op een totaal verkeerde plek en gelukkig voor het slachtoffer op de verkeerde manier. Fucking larpers.
Donut kijker gespot :D _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 6 september 2020 @ 11:47:08 #108
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194914074
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Burgemeester vanPortland wordt na 3 maanden ook wakker.
Ted Wheeler is nota bene de commissaris van politie. Hij faalt dus dubbel.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_194914095
quote:
Het nummer van Technohead past hier best wel bij.
Hij is gewoon ouderwets aan het hakken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194914105
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het nummer van Technohead past hier best wel bij.
Hij is gewoon ouderwets aan het hakken.
Muziek + GIFje = _O- _O-
  zondag 6 september 2020 @ 11:51:49 #111
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194914123
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2020 11:34 schreef KareldeStoute het volgende:
Ontkenningsfase, straatje schoonvegen of bijzonder naef dit.
Wijs ze maar aan met je boude uitspraken:

quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2020 10:23 schreef KareldeStoute het volgende:
Hier wordt toch enkel gehuild als de extreemrechtse honden bij hun naam genoemd worden?
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef KareldeStoute het volgende:
Toch wel, hier werd net nog fanatiek gehuild toen het gedrag van de extreemrechtse honden als zodanig werd benoemd.
Voeg eens daad bij woord ipv een beetje in de rondte te blaten met je "extreem rechtse honden".
pi_194914173
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wijs ze maar aan met je boude uitspraken:
[..]

[..]

Voeg eens daad bij woord ipv een beetje in de rondte te blaten met je "extreem rechtse honden".
Ik ben geen hond. Ik identificeer mij als een kat.
pi_194914231
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Fucking furries.
pi_194914237
Spotje is wel briljant gemaakt.

pi_194914257
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Fucking furries.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 6 september 2020 @ 12:04:04 #117
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194914315
Zoek de verschillen...;

twitter

twitter
Crooked Hillary
pi_194914339
twitter
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 12:04 schreef dellipder het volgende:
Zoek de verschillen...;

[ twitter ]

[ twitter ]
Trotse Amerikaanse patriots met werk en boten, versus werkloze lowlife drugjunkies die UBI willen en rellen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_194914376
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Fucking furries.
Een keer gekeken naar de furry conventie van Nederland, maar ze hadden alleen al een a4tje aan regels om seksuele misstanden te voorkomen. Sindsdien ben ik otherkin.
  zondag 6 september 2020 @ 12:10:36 #120
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194914405
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:43 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zet zeker niet iedereen weg als extreemrechts. Echter degenen die het bestaan van structureel racisme ontkennen, die alle media die niet extreem-rechts zijn als verdacht wegzetten, die de onderliggende problemen onder de protesten (niet de rellen, de protesten) ontkennen, ja dat zijn extreemrechtse jankerds. Simpel zat.
Ik ben iemand die het per defintie niet eens is met dat oeverloze "Ik ben een slachtoffer van vulmaarwatin" gejank. Ik ben dus ook iemand die van mening is dat dat hele BLM circus totaal geen reden heeft om te protesteren, het leven is niet eerlijk, deal with it. Klauwen uit de zakken en ga aan de slag met het verbeteren van je positie ipv in een hoekje te gaan zitten janken dat de hele wereld tegen je is en het allemaal de schuld van die boze witte man is.

En als je van mening bent dat het wel zo is is allemaal prima, je mag van mij ook elke dag de straat op om te demonstreren maar je moet niet verwachten dat iedereen het met je eens is omdat je van mening bent dat jij de morele waarheid in pacht hebt. Om vervolgens iedereen die het niet met je eens is af te schilderen als een extreem rechtse jankerd/ hond, nazi, fascist of wat voor retoriek hier ook maar voorbij komt. En oh ja, en passant wordt er ook nog even stevig gereld, geplunderd en vernield om je vermeende morele gelijk kracht bij te zetten.

Flikkerstraal toch op.
pi_194914462
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:27 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ok, dan de vraag direct aan jou:

Zijn alle mensen, ongeacht ras, religie, sexe, sexuele, politieke of andere voorkeuren, intellect, kapitaal of welke ander kenmerk ook absoluut gelijkwaardig?

Is het antwoord ja, dan ben je wat mij betreft inderdaad niet extreemrechts.
Nee. Er zijn altijd veschillen. En jij denkt op voorkeur mensen te kunnen beschuldigen van extreemrechts, dus dat maakt jou ook extreemrechts volgens je eigen logica
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_194914492
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ben iemand die het per defintie niet eens is met dat oeverloze "Ik ben een slachtoffer van vulmaarwatin" gejank. Ik ben dus ook iemand die van mening is dat dat hele BLM circus totaal geen reden heeft om te protesteren, het leven is niet eerlijk, deal with it. Klauwen uit de zakken en ga aan de slag met het verbeteren van je positie ipv in een hoekje te gaan zitten janken dat de hele wereld tegen je is en het allemaal de schuld van die boze witte man is.

En als je van mening bent dat het wel zo is is allemaal prima, je mag van mij ook elke dag de straat op om te demonstreren maar je moet niet verwachten dat iedereen het met je eens is omdat je van mening bent dat jij de morele waarheid in pacht hebt. Om vervolgens iedereen die het niet met je eens is af te schilderen als een extreem rechtse jankerd/ hond, nazi, fascist of wat voor retoriek hier ook maar voorbij komt. En oh ja, en passant wordt er ook nog even stevig gereld, geplunderd en vernield om je vermeende morele gelijk kracht bij te zetten.

Flikkerstraal toch op.
Bovendien met zo’n houding komt zijn wishful thinking ala dat iedereen nazi is die het niet met hem eens is, vanzelf wel een keer uit.

Dan heeft ie pas een reden om te janken.
  zondag 6 september 2020 @ 12:17:58 #123
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194914528
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 09:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Extreemrechts fok wil graag zwelgen in gewelddadige BLM - Antifa protesten. Hoe meer hoe beter, hoe gewelddadiger hoe beter. Het bevestigt hun wereldbeeld dat anders gekleurde en linkse types gevaarlijk zijn die hun fijne rechtse nationalistische leventje onderuit willen trappen.

Diep van binnen vinden ze het idee van absolute gelijkwaardigheid van alle mensen, ongeacht ras, geslacht, afkomst, religie of sexuele voorkeur heel eng. Ze hebben iets van superioriteit nodig om zich veilig te voelen. Daarom ontkennen ze ook het bestaan van zaken als structureel racisme.

De huidige rellen bevestigen hun superioriteitswaan.
Gast doe wat aan je saviour complex.

Ik had geen idee dat religie en of seksuele voorkeuren een factor waren in het hele BLM gebeuren, maar goed,

Als je jezelf verteld dat je "tegenstanders" natuurlijk allemaal, 1 voor 1, stuk voor stuk, geen een uitgezonderd, allemaal zwaar getatoeerde kaalkopjes zijn,

Ja, dan kan ik me voorstellen dat je de 'noodzaak' voelt om ook voor die 'zwakkeren' op te komen. :')

Maar ondertussen ben je gewoon een ontstellende droeftoeter.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 12:18:06 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194914532
als je van mening bent dat het politieapparaat wat overdreven hardhandig is dan heb ik niet zo heel veel moeite met een demonstratie eigenlijk

rellen en plunderen en alles heb ik wel problemen mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 6 september 2020 @ 12:19:20 #125
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194914556
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:14 schreef Bensel het volgende:

[..]

Nee. Er zijn altijd veschillen.
Dat is het verschil tussen: zijn die mensen gelijk, of gelijkwaardig ;)

Mensen inderdaad niet gelijk.

Mensen zijn, in mijn optiek in ieder geval, wel allemaal gelijkwaardig ;)
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')