Ik zie een heleboel woorden en geen enkel ervan ontkracht de conclusies uit die studies. Je hebt deze discussie hier over al vaker met anderen gevoerd. Waar het op neerkomt is dat je de conclusies niet aan wilt nemen maar in heel veel wooden kun je niet aan geven waarom. Maar je maakt er in ieder geval nog wooden aan vuil, das meer dan anderen hier doen.quote:Op zondag 6 september 2020 11:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wetenschappelijke studies mogen bekritiseerd worden. Ik heb verder geen idee wat jouw educatieve achtergrond is, maar ik heb tijdens courses omtrent statistiek en research letterlijk als opdracht gekregen om wetenschappelijke studies (peer-reviewed zelfs) te bekritiseren omdat er bepaalde zaken in het research design of de conclusies niet klopten. Scholars zijn mensen, mensen zijn niet perfect, mensen maken fouten of kunnen een confirmation bias hebben enz.
De zogenaamde mostly peaceful molotov cocktail.quote:
Op kiwifarms hadden ze een twitterpost van een verpleegkundige die hem had willen helpen, maar werd weggestuurd door een "Karen" cop die zei dat de politie echte medics had. Maar ik ben een VERPLEEGKUNDIGE! The nerve!quote:Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Haha, ja ik zag dit ook al. Kan ik geen medelijden mee hebben, dit is natuurlijk een risico als je met een molotovcocktail gaat spelen. Het idee ook, om zo'n ding naar politie te gooien, compleet gestoord natuurlijk.
Donut kijker gespotquote:Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op kiwifarms hadden ze een twitterpost van een verpleegkundige die hem had willen helpen, maar werd weggestuurd door een "Karen" cop die zei dat de politie echte medics had. Maar ik ben een VERPLEEGKUNDIGE! The nerve!
Vorige week een filmpje gezien van een man die een paarse plek op zijn been van een rubberen kogel had. De echte antifa medics deden hem doen geloven dat hij aan het doodbloeden was en ze probeerden een tourniquet aan te leggen op een totaal verkeerde plek en gelukkig voor het slachtoffer op de verkeerde manier. Fucking larpers.
Ted Wheeler is nota bene de commissaris van politie. Hij faalt dus dubbel.quote:Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Burgemeester vanPortland wordt na 3 maanden ook wakker.
Het nummer van Technohead past hier best wel bij.quote:
Muziek + GIFje =quote:Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het nummer van Technohead past hier best wel bij.
Hij is gewoon ouderwets aan het hakken.
Wijs ze maar aan met je boude uitspraken:quote:Op zondag 6 september 2020 11:34 schreef KareldeStoute het volgende:
Ontkenningsfase, straatje schoonvegen of bijzonder naef dit.
quote:Op zondag 6 september 2020 10:23 schreef KareldeStoute het volgende:
Hier wordt toch enkel gehuild als de extreemrechtse honden bij hun naam genoemd worden?
Voeg eens daad bij woord ipv een beetje in de rondte te blaten met je "extreem rechtse honden".quote:Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef KareldeStoute het volgende:
Toch wel, hier werd net nog fanatiek gehuild toen het gedrag van de extreemrechtse honden als zodanig werd benoemd.
Ik ben geen hond. Ik identificeer mij als een kat.quote:Op zondag 6 september 2020 11:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wijs ze maar aan met je boude uitspraken:
[..]
[..]
Voeg eens daad bij woord ipv een beetje in de rondte te blaten met je "extreem rechtse honden".
Fucking furries.quote:Op zondag 6 september 2020 11:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben geen hond. Ik identificeer mij als een kat.
quote:Op zondag 6 september 2020 11:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben geen hond. Ik identificeer mij als een kat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Trotse Amerikaanse patriots met werk en boten, versus werkloze lowlife drugjunkies die UBI willen en rellen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:04 schreef dellipder het volgende:
Zoek de verschillen...;
[ twitter ]
[ twitter ]
Een keer gekeken naar de furry conventie van Nederland, maar ze hadden alleen al een a4tje aan regels om seksuele misstanden te voorkomen. Sindsdien ben ik otherkin.quote:
Ik ben iemand die het per defintie niet eens is met dat oeverloze "Ik ben een slachtoffer van vulmaarwatin" gejank. Ik ben dus ook iemand die van mening is dat dat hele BLM circus totaal geen reden heeft om te protesteren, het leven is niet eerlijk, deal with it. Klauwen uit de zakken en ga aan de slag met het verbeteren van je positie ipv in een hoekje te gaan zitten janken dat de hele wereld tegen je is en het allemaal de schuld van die boze witte man is.quote:Op zondag 6 september 2020 10:43 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zet zeker niet iedereen weg als extreemrechts. Echter degenen die het bestaan van structureel racisme ontkennen, die alle media die niet extreem-rechts zijn als verdacht wegzetten, die de onderliggende problemen onder de protesten (niet de rellen, de protesten) ontkennen, ja dat zijn extreemrechtse jankerds. Simpel zat.
Nee. Er zijn altijd veschillen. En jij denkt op voorkeur mensen te kunnen beschuldigen van extreemrechts, dus dat maakt jou ook extreemrechts volgens je eigen logicaquote:Op zondag 6 september 2020 10:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ok, dan de vraag direct aan jou:
Zijn alle mensen, ongeacht ras, religie, sexe, sexuele, politieke of andere voorkeuren, intellect, kapitaal of welke ander kenmerk ook absoluut gelijkwaardig?
Is het antwoord ja, dan ben je wat mij betreft inderdaad niet extreemrechts.
Bovendien met zo’n houding komt zijn wishful thinking ala dat iedereen nazi is die het niet met hem eens is, vanzelf wel een keer uit.quote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben iemand die het per defintie niet eens is met dat oeverloze "Ik ben een slachtoffer van vulmaarwatin" gejank. Ik ben dus ook iemand die van mening is dat dat hele BLM circus totaal geen reden heeft om te protesteren, het leven is niet eerlijk, deal with it. Klauwen uit de zakken en ga aan de slag met het verbeteren van je positie ipv in een hoekje te gaan zitten janken dat de hele wereld tegen je is en het allemaal de schuld van die boze witte man is.
En als je van mening bent dat het wel zo is is allemaal prima, je mag van mij ook elke dag de straat op om te demonstreren maar je moet niet verwachten dat iedereen het met je eens is omdat je van mening bent dat jij de morele waarheid in pacht hebt. Om vervolgens iedereen die het niet met je eens is af te schilderen als een extreem rechtse jankerd/ hond, nazi, fascist of wat voor retoriek hier ook maar voorbij komt. En oh ja, en passant wordt er ook nog even stevig gereld, geplunderd en vernield om je vermeende morele gelijk kracht bij te zetten.
Flikkerstraal toch op.
Gast doe wat aan je saviour complex.quote:Op zondag 6 september 2020 09:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Extreemrechts fok wil graag zwelgen in gewelddadige BLM - Antifa protesten. Hoe meer hoe beter, hoe gewelddadiger hoe beter. Het bevestigt hun wereldbeeld dat anders gekleurde en linkse types gevaarlijk zijn die hun fijne rechtse nationalistische leventje onderuit willen trappen.
Diep van binnen vinden ze het idee van absolute gelijkwaardigheid van alle mensen, ongeacht ras, geslacht, afkomst, religie of sexuele voorkeur heel eng. Ze hebben iets van superioriteit nodig om zich veilig te voelen. Daarom ontkennen ze ook het bestaan van zaken als structureel racisme.
De huidige rellen bevestigen hun superioriteitswaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |