quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
Nooit van Alestorm gehoord. Ik wil daar wat meer van luisteren. Wat is een aanrader?
Dan ben je wel diep gezonken.quote:
KLAAG NOG WAT MEERquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik had eerder moeten klagen.
quote:
Ik dank u!quote:
Jaaa echt de ESF meets zijn zó tofquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Maar echt serieus, een meet lijkt me tof
Net zoals Luctor straks, maar die gooien we het water niet in. We hebben hem nog nodigquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KLAAG NOG WAT MEER
Je moet wel, je zit vastgeketend
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
Nooit van Alestorm gehoord. Ik wil daar wat meer van luisteren. Wat is een aanrader?
quote:
Ik ga dan gewoon met de autoquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa echt de ESF meets zijn zó tof![]()
Ik was de eerste keer enorm zenuwachtig, maar kwam thuis in een warm bad
Haha, verkeerde gequote?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Net zoals Luctor straks, maar die gooien we het water niet in. We hebben hem nog nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Er zijn vast wel luxe limo's met zoietsquote:
Oh maar dan kiezen we gewoon iets uit met goede parkeergelegenheidquote:
nee, je ging iemand in je schuurtje vastketenen tochquote:
Het refrein is wel makkelijk te lerenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Fuck. Dit gaat niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
een bad? Weet je...ik herinner me vaag ooit zoiets gezien te hebben, maar dat was een Hollywood film of zo, geen idee of ze zulke dingen echt hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er zijn vast wel luxe limo's met zoiets
thanks!!!!quote:
Voor een beetje piraat hoeft het ook niet te ingewikkeldquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het refrein is wel makkelijk te leren
wie is Henk en waarom zou het te laat zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar dan kiezen we gewoon iets uit met goede parkeergelegenheid![]()
En wie nog niet bij Henk is geweest, moet dat doen voor het te laat is!
Allereerste Fok meet was ik erg zenuwachtig, alles daarna, ook met compleet andere mensen was een stuk relaxterquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn al zo leuk hier. Ik zou ook zo zenuwachtig zijn maar zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van. Wel gezonde spanningquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Allereerste Fok meet was ik erg zenuwachtig, alles daarna, ook met compleet andere mensen was een stuk relaxter
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
een bad? Weet je...ik herinner me vaag ooit zoiets gezien te hebben, maar dat was een Hollywood film of zo, geen idee of ze zulke dingen echt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |