quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, je vat het bijna goed samen. Alleen zijn die foto's niet te vinden in het molboekje maar bij de interviews op de website. Daar komt dan dit uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan is het nog maar de vraag of dit klopt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik elke editiequote:Op vrijdag 4 september 2020 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Die Beste Zangers sla ik dit jaar maar over... 1e aflevering gezien en ik vind de artiesten totaal niet boeiend...
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dat is waar, een stel schreeuwers heeft ook niemand zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen nog niet of ik ga kijken, al vind ik J wel echt een heel tof mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt op Roeland Fernhout
Broekje uit.quote:
Er doen geen oud-Mollen meequote:Op vrijdag 4 september 2020 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op Roeland Fernhout
Het voordeel nadeelquote:
Om die opmerking te snappen hoef je niet de tour te kijken, dan is op FOK meelezen in sporttopics vaak al wel genoegquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Het voordeel nadeelvan de tour niet kijken is dat ik nou niet weet of dit nou een hele vieze opmerking is of niet
De weg omhoog is in zicht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:30 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo Ik vind het vermeldenswaardig dat Valverde vandaag tiende is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |