Oei je hebt gelijk. Hij pakte te veel curb rechts. Toch zijn fout denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:31 schreef franske19 het volgende:
Die kerbs waar hij overheen vliegt zien er wel risicovol uit. Als je daar onder de verkeerde hoek op terecht komt ga je gelanceerd worden.
Auto blijft kennelijk toch onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Twee keermet minimale schade.
Tuurlijk niet. En dan nog, ze zitten in Italië, niet in Australië ofzo. Als ze vanavond een nieuwe vleugel vanuit Engeland opsturen, zit-ie morgen op de auto.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:55 schreef aesop het volgende:
[..]
Maar de vraag is of hij de enige nieuwe voorvleugel nu heeft gesloopt.
Serieus? Tijdens mijn bewuste leven is het voor m'n gevoel "altijd" 10 punten voor de overwinning geweest. Het voelt voor mij alsof die 25 punten pas recent is ingevoerd, terwijl dat ook alweer meer dan 10 jaar geleden is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:30 schreef bianconeri het volgende:
Ik vond het gek klinken eigenlijk, kon mij niet herinneren dat de 1e plaats minder dan 25 punten kreeg.
Ik ken dat gevoel. Toen ik begon met kijken was het inderdaad 10 punten en kregen alleen de 1e 6 punten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Tijdens mijn bewuste leven is het voor m'n gevoel "altijd" 10 punten voor de overwinning geweest. Het voelt voor mij alsof die 25 punten pas recent is ingevoerd, terwijl dat ook alweer meer dan 10 jaar geleden is.
Dat heet oud worden, Tijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Tijdens mijn bewuste leven is het voor m'n gevoel "altijd" 10 punten voor de overwinning geweest. Het voelt voor mij alsof die 25 punten pas recent is ingevoerd, terwijl dat ook alweer meer dan 10 jaar geleden is.
Haha ja serieus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op dat Renault hier op social media mee te koop liep. Als de F1 zondag 700 punten voor P10 uit zou delen dan is Gasly of wie er ook tiende wordt ook niet opeens "succesvoller" dan Ayrton Senna.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha ja serieus.
10 punten voor een overwinning klinkt nu zo gek.
Hoewel de periode die ook ik heb gezien met minder punten langer is dan met 25 punten zit dat al weer zo ingebakken dat ik echt iets had van ''Renault met 23 punten beste score ooit''?????
quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:37 schreef chiren het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7977777_4f63ffd0
Discussie gaat al vanaf de midden jaren '90 dat dat veranderd moest worden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Toen ik begon met kijken was het inderdaad 10 punten en kregen alleen de 1e 6 punten.
Te veel/vroeg op het gas in de Ascari?quote:
Dat hoort. Zo lang het op de vrijdag is, is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:21 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen heeft hem toch alweer een paar keer aardig in de muur geboord dit seizoen
Eigenlijk moet je de punten natuurlijk om te rekenen naar het huidige systeem.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op dat Renault hier op social media mee te koop liep. Als de F1 zondag 700 punten voor P10 uit zou delen dan is Gasly of wie er ook tiende wordt ook niet opeens "succesvoller" dan Ayrton Senna.
Er is maar één persoon die het niet los kan laten, en nog iemand die telkens hapt. Als je niet hapt, dan ziet niemand het.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:18 schreef daNpy het volgende:
Ah, het wekelijkse gebash op Albon begint vroeg dit weekend
Hou er nou eens mee op, er is geen ander beschikbaar. En als je die wel weet, bel ome Chris op.
Kom niet aan met Gasly, want die is al gewassen, gedroogd, geföhnt, opgerold en weer weggestopt bij RBR.
Ah, begint het omdraaien weer?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één persoon die het niet los kan laten, en nog iemand die telkens hapt. Als je niet hapt, dan ziet niemand het.
Jij wilt mensen verbieden om zich kritisch uit te laten over Alex Albon?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah, begint het omdraaien weer?
Ik weet het, het is erg raar in Nederland, maar een probleem los je het beste bij de oorzaak op, niet bij het gevolg
Vrije training enzo. Verder is het natuurlijk Monza.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:34 schreef Newone82 het volgende:
Lijkt wel of de ban op engine modes Mercedes alleen maar sterker heeft gemaakt. Mercedes 0.9 seconde los van de rest. Wtf
Nee hoor. Algemene tendens op Sky is ook dat het de voorsprong alleen maar groter heeft gemaakt. Humor, Red Bull maakt zich het meest druk hierover en Mercedes denkt dan zetten we gewoon de motor altijd op modus standje hard.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrije training enzo. Verder is het natuurlijk Monza.
Hoi Whiskey2009quote:
Hoi Bier2009quote:
[sarcasm on]quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Algemene tendens op Sky is ook dat het de voorsprong alleen maar groter heeft gemaakt. Humor, Red Bull maakt zich het meest druk hierover en Mercedes denkt dan zetten we gewoon de motor altijd op modus standje hard.
Back in your face Red Bull. Mercedes😍
Oh nou, als dat de algemene tendens op Sky is zal het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Algemene tendens op Sky is ook dat het de voorsprong alleen maar groter heeft gemaakt. Humor, Red Bull maakt zich het meest druk hierover en Mercedes denkt dan zetten we gewoon de motor altijd op modus standje hard.
Wellicht grotere kans op ploffende motoren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat is daar dom aan dan? Zou gewoon onderdeel van het F1 spelletje moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel leuker als ze 1 engine mode moeten kiezen vanaf de kwali tot de race. Krijg je niet dat domme party mode in Q2/3.
Gewoon niet leuk als ze ineens een seconde sneller zijn als die modus wordt aangezet. Het is een entertainment sport.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is daar dom aan dan? Zou gewoon onderdeel van het F1 spelletje moeten zijn.
België was een uitzondering, verder is het al het hele seizoen een seconde.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nootjes en bier nuttigen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voer dan gelijk strafgewichten in, dan weten waar we aan toe zijn en kunnen ons voortaan op zondagmiddag concentreren op andere activiteiten.
Dat snap ik op zich wel maar het is geen WWE toch? Ik vind het altijd zo irritant dat het in de F1 een 'probleem' is wanneer de beste wint.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon niet leuk als ze ineens een seconde sneller zijn als die modus wordt aangezet. Het is een entertainment sport.
Doordeweeksquote:
Maar na een bepaald aantal jaar mag je WMB wel wat verandering aanbrengen in te reglementen om de sport wat te vernieuwen zodat het toch nog wat spannender wordt in de periode voor die grote reglementswijziging.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel maar het is geen WWE toch? Ik vind het altijd zo irritant dat het in de F1 een 'probleem' is wanneer de beste wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |