Oh.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle F1-reporters op Twitter hebben het erover.
[ twitter ]
Hij schijnt heel goed te zijn in het managen van de bandenstapels.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij schijnt heel goed te zijn in het managen van de bandenstapels.
Zullen we eerst even wachten tot hij wereldkampioen is voordat we hem een standbeeld geven?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij schijnt heel goed te zijn in het managen van de bandenstapels.
Alleen is het niet goed voor nattekat databundelquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:58 schreef Joosie200 het volgende:
Kreeg een call via teams dus crash gemist. Zit te wachten op de replay die maar niet kwam. Denk ik check Fok! welDit topic stelt nooit teleur met gifjes of andere footage
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen is het niet goed voor nattekat databundel
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:58 schreef Joosie200 het volgende:
Kreeg een call via teams dus crash gemist. Zit te wachten op de replay die maar niet kwam. Denk ik check Fok! welDit topic stelt nooit teleur met gifjes of andere footage
(lol)quote:
Geen beeld van dat hij hem daadwerkelijk kwijtraakte helaas.quote:
Die heb ik helaas niet voor je in de aanbieding.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen beeld van dat hij hem daadwerkelijk kwijtraakte helaas.
Dat is jammer maar. Dan maar even geduld hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet voor je in de aanbieding.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt vanzelf binnenstromenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is jammer maar. Dan maar even geduld hebben
Biersoeppie al geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:09 schreef vosss het volgende:
Die uitloopstrook bij de eerste bocht, waarom hebben ze daar veel meer bochten in gemaakt dan voorheen?
Twee keerquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:21 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen heeft hem toch alweer een paar keer aardig in de muur geboord dit seizoen
Als je nooit over de limiet gaat weet je ook niet waar de limiet ligt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:21 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen heeft hem toch alweer een paar keer aardig in de muur geboord dit seizoen
tada.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sodejuutjes. Raakte hem goed kwijt ook.quote:
Nee nog nietquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Twee keermet minimale schade.
Hoort allemaal bij de tactiek inderdaad, slimme acties van Maxquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je nooit over de limiet gaat weet je ook niet waar de limiet ligt.
Vanuit het niets ook gewoonquote:
Oke, laat effe weten hoe het smaakt zodat ik niet zelf twee pinten verziek.quote:
Tsja, harde banden, koude baan, gladde kerbs, misschien een windvlaag? Wie zal het zeggen. Albon was ook al aan het klagen over onvoorspelbare onder/overstuur, dus misschien de setup gewoon niet goed.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 4 september 2020 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, laat effe weten hoe het smaakt zodat ik niet zelf twee pinten verziek.
Omdat die zelf naar wat ik kan zien geen fout maakte zal het inderdaad set up zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja, harde banden, koude baan, gladde kerbs, misschien een windvlaag? Wie zal het zeggen. Albon was ook al aan het klagen over onvoorspelbare onder/overstuur, dus misschien de setup gewoon niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |