Geen beeld van dat hij hem daadwerkelijk kwijtraakte helaas.quote:
Die heb ik helaas niet voor je in de aanbieding.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen beeld van dat hij hem daadwerkelijk kwijtraakte helaas.
Dat is jammer maar. Dan maar even geduld hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet voor je in de aanbieding.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt vanzelf binnenstromenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is jammer maar. Dan maar even geduld hebben
Biersoeppie al geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:09 schreef vosss het volgende:
Die uitloopstrook bij de eerste bocht, waarom hebben ze daar veel meer bochten in gemaakt dan voorheen?
Twee keerquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:21 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen heeft hem toch alweer een paar keer aardig in de muur geboord dit seizoen
Als je nooit over de limiet gaat weet je ook niet waar de limiet ligt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:21 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen heeft hem toch alweer een paar keer aardig in de muur geboord dit seizoen
tada.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sodejuutjes. Raakte hem goed kwijt ook.quote:
Nee nog nietquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Twee keermet minimale schade.
Hoort allemaal bij de tactiek inderdaad, slimme acties van Maxquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je nooit over de limiet gaat weet je ook niet waar de limiet ligt.
Vanuit het niets ook gewoonquote:
Oke, laat effe weten hoe het smaakt zodat ik niet zelf twee pinten verziek.quote:
Tsja, harde banden, koude baan, gladde kerbs, misschien een windvlaag? Wie zal het zeggen. Albon was ook al aan het klagen over onvoorspelbare onder/overstuur, dus misschien de setup gewoon niet goed.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 4 september 2020 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, laat effe weten hoe het smaakt zodat ik niet zelf twee pinten verziek.
Omdat die zelf naar wat ik kan zien geen fout maakte zal het inderdaad set up zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja, harde banden, koude baan, gladde kerbs, misschien een windvlaag? Wie zal het zeggen. Albon was ook al aan het klagen over onvoorspelbare onder/overstuur, dus misschien de setup gewoon niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |