Tsja, misschien moet je je moeder vragen of je op zondag later mag etenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitsland en Portugal weer eens ouderwets ja
Ik vind de huidige tijd echt oprecht vervelend gewoon. Geen tijd om even rustig de nabeschouwing te volgen en het nieuws in de gaten te houden, nee, gelijk aan het diner.
Gewoon Spaans ritme aanhouden.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitsland en Portugal weer eens ouderwets ja
Ik vind de huidige tijd echt oprecht vervelend gewoon. Geen tijd om even rustig de nabeschouwing te volgen en het nieuws in de gaten te houden, nee, gelijk aan het diner.
Maar je kan wel je hond, goudvis, familie en vrienden meenemen... In je onderbroekquote:Op donderdag 3 september 2020 18:41 schreef ETA het volgende:
yeey, Paddock kaartje gewonnen op het werk voor Monza GP![]()
Echter is het een Virtual Paddock via Zoom vanwege corona....![]()
Ben wel benieuwd wat er precies gaat gebeuren, schijnt wel exclusief te zijn en Damon Hill komt in ieder geval langs, maar moet wel voor eigen champagne en kaviaar zorgen...
Gewoon een donatie aan FOK! doenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Echt niet.
Grmmppffff hmmmmnnnn krgfffffffffff![]()
![]()
![]()
Het is moeilijk maar het lukt me!
Daglicht.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is 1 november 2 uur vroeger
Denk het ook niet. Gok zomaar dat volgend jaar die naam al weg is.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:29 schreef needakill het volgende:
[..]
Met deze ontwikkelingen? Nah denk het niet
Waar heb je dat gelezen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk namelijk. Het is maar zeer de vraag of de Alpine A110 überhaupt een opvolger krijgt. Dan nog is het een niche merk met maar één model.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Overigens ook geruchten dat de naam Renault gaat verdwijnen en Alpine wordt. En dat blauw mogelijk weer terugkeert in de livery.
Twitter van Buxtonquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk namelijk. Het is maar zeer de vraag of de Alpine A110 überhaupt een opvolger krijgt. Dan nog is het een niche merk met maar één model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |