quote:
Nee helaasquote:
Niks geen sorry! Veel plezier met je nieuwe aanwinstquote:Op woensdag 2 september 2020 14:35 schreef ijs_beer het volgende:
(sorry voor het overenthousiasme.)
Jij weetquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is bij mij binnen 30 graden Celsius 😮
Je zit in een sauna?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb liever een ijsbadquote:
Leontien vindt dit leukquote:
Broek uit! Broek uit!quote:
Ik zeg nog zo, laat jaarlijks die CV-ketel controleren.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waaromquote:Op woensdag 2 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja, dat dusquote:
Zon schijnt.quote:
In zo'n appartement woonde ik ooit ook. Beetje zon bij 15 graden en binnen was het meteen een sauna.quote:
Ik heb CV ketel en een warmtepomp. Dat ding is in maart ofzo gecontroleerd.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo, laat jaarlijks die CV-ketel controleren.
Met zijn allen naar Spanjequote:
Ik herhaal: Broek uit! Broek uit! Broek uit!quote:Op woensdag 2 september 2020 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
In zo'n appartement woonde ik ooit ook. Beetje zon bij 15 graden en binnen was het meteen een sauna.
Rok aan! Rok aan! Rok aan!quote:Op woensdag 2 september 2020 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herhaal: Broek uit! Broek uit! Broek uit!
Ja dat gebeurde dan weleens ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herhaal: Broek uit! Broek uit! Broek uit!
Zijn we al onderweg?quote:
zo rond 1700?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:02 schreef sportfreak het volgende:
Oude krantenberichten blijven leuk, maar ik geloof dat ik nu een beetje overdreven heb.
Wie raad het jaar?
[ afbeelding ]
1702quote:Op woensdag 2 september 2020 15:02 schreef sportfreak het volgende:
Oude krantenberichten blijven leuk, maar ik geloof dat ik nu een beetje overdreven heb.
Wie raad het jaar?
[ afbeelding ]
Begin 18e eeuw denk ik dan zo?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:02 schreef sportfreak het volgende:
Wie raad het jaar?
[ afbeelding ]
Oh. Het is al geraden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |