quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:32 schreef Dave het volgende:
Ok, dit moet gewoon even!
@:TheFreshPrince :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is leuk.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheFreshPrince wat tofPatat is natuurlijk ook fantastisch
Ja maar ja maar dan had ik er ook langer van kunnen genietenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik je hart breek, maar het zou later alleen nog maar pijnlijker zijn geworden
Probeer How I Met Your Daddy eens! NSFWquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, nu zit ik te kijken welke vergelijkbare serie ik eventueel wil kijken, maar HIMYM is nog te vers.
Dus nu zit ik hier, met mijn ziel onder mijn arm. #zwaarleven
Ditquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:32 schreef Dave het volgende:
Ok, dit moet gewoon even!
@:TheFreshPrince :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:TheFreshPrince heeft Patat vs Friet oorlog next level gebracht.
Die ziet er toch niet uit als 26.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Is leuk.
Een vrouw van 40 gaat scheiden (dit klinkt echt als een lekker begin van een serie), en is 15 jaar home mom geweest. Ze ligt er dus ontzettend uit, en wordt nergens aangenomen. Ze ziet er gelukkig jong uit, dus vertelt bij het solliciteren dat ze 26 is. Ze wordt aangenomen als assistent en iedereen denkt dat ze 26 is; de enige die van haar beide levens weet is haar huisgenoot.
Is echt leuk en veel mooie mensen![]()
[ afbeelding ]
De hoofdrolspeelster met haar baas en vriend die ook denkt dat ze 26 is
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Haha, oh Google.
Ik typte in de zoekbalk: 'sad after' en toen vulde hij automatisch aan '... finishing a tv-series'.
Google snapt mij![]()
Maar het eerste resultaat was 113 suicidepreventie.
Nou zo erg is het nu ook weer niet![]()
Genoeg vissen in de zee!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dan had ik er ook langer van kunnen genieten
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Haha, oh Google.
Ik typte in de zoekbalk: 'sad after' en toen vulde hij automatisch aan '... finishing a tv-series'.
Google snapt mij![]()
Gelukkig maar! Het zou wel het laatste zijn wat je doet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Haha, oh Google.
Google snapt mij![]()
En dat zonder pixels.quote:
Plus dat Breaking Bad ook nog eens Better Call Saul heeftquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moet zeggen, Breaking Bad had een goed afgerond einde en toen was ik ook "klaar" met de serie.
Het was "af".
Maar bij Dexter heb ik dat nooit gehad, dat laatste seizoen klopte niet...
True... zit hier ook al vol ongeduld op het volgende (en laatste) seizoen te wachten...quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat Breaking Bad ook nog eens Better Call Saul heeft
Dat is echt fantastisch!quote:
Ja dat is nog even achten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
True... zit hier ook al vol ongeduld op het volgende (en laatste) seizoen te wachten...
Dit blijft inderdaad fantastischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |