dus jij mag hier wel op twitter reageren en ik niet?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Maak een account aan op Twitter en geef haar kudos.
Waarom wordt het zo vaak getypt dan hier? Termen als 'vrijheden extra en straks weer dweilen met de kraan open!'?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is gewoon pertinent niet waar. Hoe kom je nu in vredesnaam aan dat soort rare hersenspinsels
Ik mag hier op Twitter reageren?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus jij mag hier wel op twitter reageren en ik niet?
Afgelopen week zijn deze cijfers ingevoerd, maar waarschijnlijk kun je deze getallen spreiden over de afgelopen weken, maanden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Afgelopen week:
24 ziekenhuisopnames, 12 overlijdens.
Ik vind het toch moeilijk te geloven dat er zoveel mensen overlijden t.o.v. de opnames. Het zou betekenen dat als het dusdanig ernstig is dat je opgenomen moet worden, je 1 op 3 kans zou hebben om te overlijden. Ik ben dan eerder geneigd te beweren dat deze overlijdens met name met corona zijn en niet zozeer aan corona.
Nee, dit zijn de cijfers naar meldingsdatum.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Afgelopen week zijn deze cijfers ingevoerd, maar waarschijnlijk kun je deze getallen spreiden over de afgelopen weken, maanden.
Totale aantal meldingen was 57 om 24. Zelfde verhoudingen dus.quote:Meldingen die tussen 25 augustus 10:01 en 1 september 08:45 aan het RIVM zijn gemeld. Dit betreft het aantal
meldingen, opnames en overlijdens die in de afgelopen week nieuw aan het RIVM zijn gerapporteerd. Datum van
melding aan de GGD, ziekenhuisopname of overlijden kan echter in een andere week vallen. Bij overige tabellen en figuren in dit rapport wordt de datum van melding, ziekenhuisopname of overlijden gebruikt. Deze cijfers zijn dus niet hetzelfde.
hier kan je reageren op alles wat hier geplaatst wordt, wat je dus ook doet maar dan anderen verwijtquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik mag hier op Twitter reageren?
Que?
Als ik wil reageren op Twitter berichten dan ga ik wel naar Twitter.Het is niet zo dat er hier een gebrek aan meningen is. Maar whatever, ik zal zo even vragen hoe de buurvouw erover denkt en dat post ik later zodat jullie daar op kunnen reageren. Heel zinvol.
Geen idee wat Willemijn erin ziet,of op basis waarvan iedereenopsluiten.nu dingen vandaan haalt, maar die kerel zegt toch redelijk normale zaken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:12 schreef Mafia1remake2020 het volgende: Dit is niet normaal: [ twitter ] Maar het kabinetsbeleid is indammen hoor.
Dat zal het ook zijn, waarschijnlijk combinatie van hoge leeftijd, (mogelijk) onderliggende oorzaken en Corona. Zie je ook terug in het wekelijkse RIVM rapport, 9 van de 12 overledenen zijn 85+.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Afgelopen week:
Ik vind het toch moeilijk te geloven dat er zoveel mensen overlijden t.o.v. de opnames. Het zou betekenen dat als het dusdanig ernstig is dat je opgenomen moet worden, je 1 op 3 kans zou hebben om te overlijden. Ik ben dan eerder geneigd te beweren dat deze overlijdens met name met corona zijn en niet zozeer aan corona.
Ook dat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
9 van de 12 overledenen zijn 85+.
Waarom ben je nu weer aan het liegen? Rare karaktereigenschap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom wordt het zo vaak getypt dan hier? Termen als 'vrijheden extra en straks weer dweilen met de kraan open!'?
Hooibaal, jij, fresh prince. Alsof bij de eerste stap buiten je al dood gaat. Alsof van iedereen de voordeur dichtgelast moet worden.
Waarom stel o.a. jij covid zwaarder voor dan het is? Waarom denk jij er negatiever over dan het uiteindelijk echt is?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom ben je nu weer aan het liegen? Rare karaktereigenschap.
Tijdens het reizen zal het ook wel meevallen mits je niet op zo'n horrorvlucht van TUI zit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Het aandeel van toeristen lijkt overigens iets toe te nemen, maar tegelijkertijd heeft slechts 1 op de 4 (23%) een reishistorie en 50% helemaal niet, waarbij je van de 23% dus niet eens weet of het daadwerkelijk in het buitenland opgelopen is.
Vooralsnog wordt 15% geclassificeerd als Medereiziger / reis / vakantie (waarbij je meerdere settings kunt hebben per positief geval)
Hey, typisch Dven weer. Overal bommetjes droppen, maar als hij kritische vragen krijgt is 'ie 'gone with the wind' of hij begint flauw te doen.quote:
Was het in Nederland sowieso niet het geval dat je pas opgenomen wordt wanneer de symptomen al zeer ernstig zijn?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Afgelopen week:
En sowieso gebeurt 80-90% in de Randstad. En dat terwijl 'slechts' de helft van Nederland daar woont.
Ik kan het gemist hebben, maar er staat toch nergens dat het dezelfde mensen zijn? Kan toch zijn dat er 24 mensen opgenomen zijn en 12 mensen overleden zijn. De mensen die overleden zijn kunnen al langer in het ziekenhuis hebben gelegen, dat wordt toch nergens gezegd?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de cijfers naar meldingsdatum.
[..]
Totale aantal meldingen was 57 om 24. Zelfde verhoudingen dus.
Zoals dit bedoel je:quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook die term 'coronabrandhaarden' in sommige media.
Dan klik je het artikel open en zijn er in een stad met meer dan 100K inwoners 20 besmettingen gemeld in een week
Hetzelfde geldt ook aan de andere kant van het spectrum natuurlijk. Pas als vrij duidelijk is dat een IC-opname niet zinvol is word je niet opgenomen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Was het in Nederland sowieso niet het geval dat je pas opgenomen wordt wanneer de symptomen al zeer ernstig zijn?
Ja, die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zoals dit bedoel je:
https://www.gelderlander.(...)tps://www.google.nl/
Tsjemig, leek nog maar als de dag van gisteren dat obesitas als de grote kwade werd gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:11 schreef DireStraits7 het volgende:
Ook interessant, slechts bij 10% van de overlijdens < 70 jaar is geen onderliggende aandoening geconstateerd:
[ afbeelding ]
Het zullen ongetwijfeld 36 verschillende mensen zijn, ja. Maar ze zijn wel degelijk afgelopen week opgenomen/overleden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:12 schreef chratnox het volgende:
Ik kan het gemist hebben, maar er staat toch nergens dat het dezelfde mensen zijn? Kan toch zijn dat er 24 mensen opgenomen zijn en 12 mensen overleden zijn. De mensen die overleden zijn kunnen al langer in het ziekenhuis hebben gelegen, dat wordt toch nergens gezegd?
Allicht zit er nog een gat tussen zwaarlijvig en obesitas. Obesitas is een medische aandoening.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:16 schreef Dven het volgende:
Tsjemig, leek nog maar als de dag van gisteren dat obesitas als de grote kwade werd gezien.
Wacht maar. over 2 weken trek je de haren uit je kop van schaamte omdat je deze uitspraak hebt gedaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:18 schreef DonDruiper het volgende:
De cijfers zijn zo belachelijk laag, het kan toch niet anders dan dat Rutte vanavond zegt dat we weer volledig open gaan?
Elke andere uitkomst vanavond is een belediging voor het Nederlandse volk.
Het gaat goed, maar we zijn er nog niet, het virus is nog niet klaar met ons, we moeten nu juist volhouden, samen maar op gepaste afstand, hou volquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:18 schreef DonDruiper het volgende:
De cijfers zijn zo belachelijk laag, het kan toch niet anders dan dat Rutte vanavond zegt dat we weer volledig open gaan?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:18 schreef DonDruiper het volgende:
Dat was GGD Amsterdam en nog een paar andere GDD's, niet allemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:20 schreef Elan het volgende:
Bij dat BCO zochten ze toch alleen mensen die een (gepaste) hbo-opleiding hadden?
Men keek ook met angst en beven naar de volle stranden, naar de demonstraties, naar de terrasjes, naar de vakantiegangers, naar de stijging in positieve gevallen, etc.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]de cijfers zijn goed ja, maar men kijkt (terecht) met angst en beven naar de komende maanden. Volhouden dus en zo verder gaan, niks verder versoepelen.
Alleen zo kunnen we van onze vrijheden blijven genieten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het gaat goed, maar we zijn er nog niet, het virus is nog niet klaar met ons, we moeten nu juist volhouden, samen maar op gepaste afstand, hou vol
Je moet er wel rekening mee houden dat de verkiezingen er aan komen. Dus als Rutte nu ineens weer een positief geluid laat horen, dan scoort hij wel punten voor zijn aankomende premierschap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wacht maar. over 2 weken trek je de haren uit je kop van schaamte omdat je deze uitspraak hebt gedaan.
Ah.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was GGD Amsterdam en nog een paar andere GDD's, niet allemaal.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat de verkiezingen er aan komen. Dus als Rutte nu ineens weer een positief geluid laat horen, dan scoort hij wel punten voor zijn aankomende premierschap.
Blijven de maatregelen tot 1 januari (of tot het vaccin) zoals ze nu zijn, dan hebben we volgend jaar het eerste kabinet Wilders of Baudet ben ik bang.
Nee joh, dat wordt gewoon weer VVD.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat de verkiezingen er aan komen. Dus als Rutte nu ineens weer een positief geluid laat horen, dan scoort hij wel punten voor zijn aankomende premierschap.
Blijven de maatregelen tot 1 januari (of tot het vaccin) zoals ze nu zijn, dan hebben we volgend jaar het eerste kabinet Wilders of Baudet ben ik bang.
Ja, daar begreep ik ook niets van eigenlijk. Toen dat bekend werd van die HBO eis zat ik op randstad.nl de vacatures van GGD Amsterdam te vergelijken met die van ergens in het oosten, echt behoorlijk verschillende vereistenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Wel vreemd dat ze verschillende standaarden hanteren qua opleiding voor exact dezelfde functie.
We zijn aan het begin van het einde, maar we zijn er nog niet.... *zucht*.. hou vol!quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Alleen zo kunnen we van onze vrijheden blijven genieten.
Ja inderdaad. Bij de GGD Gelderland hebben ze allerlei zij-instromers, tot muzikanten aan toe. Laten we eerlijk zijn, zo moeilijk kan het ook allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, daar begreep ik ook niets van eigenlijk. Toen dat bekend werd van die HBO eis zat ik op randstad.nl de vacatures van GGD Amsterdam te vergelijken met die van ergens in het oosten, echt behoorlijk verschillende vereisten
Neuh, niet echt. Je bazelt over vrijheden weg, dweilen met de kraan open en alsof je bij de eerste stap buiten al doodgaat en dat iedereen met de voordeur dichtgelast moet zitten. En dat je dat hier volcontinu leest. Ik ben die mensen nog nooit tegengekomen. Zélfs hier op FOK! niet. Jij ook niet, trouwens. Dat is namelijk een fabeltje dat je jezelf zó ongelofelijk vaak voor hebt gehouden dat je er zelf in gaan geloven bent. Misschien dat ik het nog wel enigszins wil begrijpen hoor, omdat dit roepen natuurlijk een heel grappige act van jou en nog een paar andere users is. Maar dan hoef je dus echt niet quasi-interessant naar users te wijzen die dit zogenaamd voordragen want op dat moment houd je er maar eentje voor de gek en dat ben je toch écht zelf.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij lijdt aan selectief geheugen verlies, mister bulgarije met je vriendje hooibaal.
Alzheimer pilletje vergeten?
Kijk, dit is de kwaliteitscontent waar we het voor doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
Monica Geuze deelt haar mening ook terwijl ze haar wenkbrauwen verneukt.
Je kunt de bingokaart wel weer vullen vanavond vrees ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We zijn aan het begin van het einde, maar we zijn er nog niet.... *zucht*.. hou vol!
eens hoor al zal het toch weer wat anders zijn als we alles weer binnen moeten doen, daar ben ik toch wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Men keek ook met angst en beven naar de volle stranden, naar de demonstraties, naar de terrasjes, naar de vakantiegangers, naar de stijging in positieve gevallen, etc.
Maar gelukkig is er weer iets nieuws gevonden om met angst en beven naar te kijken
Leg eens uit aub want na tien keer lezen snap ik het nog niet en ik denk dat de fout bij mij ligtquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook aan de andere kant van het spectrum natuurlijk. Pas als vrij duidelijk is dat een IC-opname niet zinvol is word je niet opgenomen.
echt onzin inderdaad maar die GGD's zouden ze eigenlijk moeten vervangen door iets landelijksquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Wel vreemd dat ze verschillende standaarden hanteren qua opleiding voor exact dezelfde functie.
Absoluut. Bedenk me overigens dat dit de enige is die ik zelf bij de dagelijkse updates hier nooit meegekregen heb als co-morbiditeit terwijl het lijstje per overleden persoon soms wel 4 stuks groot was. Raar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Allicht zit er nog een gat tussen zwaarlijvig en obesitas. Obesitas is een medische aandoening.
Bijzonder dat in tijden van alles maar samenvoegen en centraliseren dit nog steeds niet zo is eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onzin inderdaad maar die GGD's zouden ze eigenlijk moeten vervangen door iets landelijks
De drempel om opgenomen te worden ligt hoog, maar de drempel om NIET opgenomen te worden (dus aan de andere kant van het spectrum, wanneer je dus dreigt te overlijden) ligt ook vrij hoog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Leg eens uit aub want na tien keer lezen snap ik het nog niet en ik denk dat de fout bij mij ligt
Tsja, het escaleert niet voor niets de pan uit in Frankrijk en Spanje. Toch een andere cultuur.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Als je corona wil oplopen. Ze kunnen bijna niet dichter op elkaar staan met hun dunne maskertjes.
Als niet symptomatische besmette met je verkoudsheidsviruskuchje toch de halve tent besmetten enzulks.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens hoor al zal het toch weer wat anders zijn als we alles weer binnen moeten doen, daar ben ik toch wel benieuwd naar
En wat wil je precies met dit plaatje bereiken?quote:
Valt best mee. En het is buiten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Als je corona wil oplopen. Ze kunnen bijna niet dichter op elkaar staan met hun dunne maskertjes.
Viel mij gister ook al op bij de finish van de etappe. Iedereen op elkaar gedrukt achter de hekken, en intussen lekker sproeien achter de Kruidvat-maskertjes.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
De T weetquote:
Nee, dan stellen ze de verkiezingen gewoon uit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
GGD's hebben veel lokale dossiers natuurlijk. Een onderzoek van ZHZ naar Dupontfabriek heeft West Brabant niks mee van doen, andersom is het Q-koorts dossier weer niet zo relevant voor Friesland.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Bijzonder dat in tijden van alles maar samenvoegen en centraliseren dit nog steeds niet zo is eigenlijk.
Och. Over twee maanden kunnen er 100.000 de GP van Istanbul langs het circuit aanschouwen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Die wordt serieus weer met publiek verreden?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Och. Over twee maanden kunnen er 100.000 de GP van Istanbul langs het circuit aanschouwen.
Is nog steeds maar de helft van de mogelijke bezetting maar toch veel volk. De F1 heeft liever 50 tot 60.000 man.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die wordt serieus weer met publiek verreden?
Zoveelste voorbeeld van een sector die het initiatief maar zelf neemt nu het kabinet niet thuis geeft.quote:Scholen overwegen zelf commerciële coronatests te gaan inkopen als leraren geen voorrang krijgen in de teststraten. Zo willen ze voorkomen dat klassen naar huis moeten, omdat hun leraren lang moeten wachten op de uitslag van een coronatest.
Schandalig echt, over 4-8 weken zitten veel kinderen (noodgedwongen) weer thuis omdat men het onderwijs maar blijft zien als proefkonijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zoveelste voorbeeld van een sector die het initiatief maar zelf neemt nu het kabinet niet thuis geeft.
Zijn al die andere hoog genoteerde ziekten dan ook airborne overdraagbaar? Wat een dom lijstje.quote:
100K ja?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Och. Over twee maanden kunnen er 100.000 de GP van Istanbul langs het circuit aanschouwen.
En toch zit ik er stiekem over na te denken om te gaan
Besmetting op een school in Arnhem, maar de klasgenoten en de leraar worden niet eens getestquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schandalig echt, over 4-8 weken zitten veel kinderen (noodgedwongen) weer thuis omdat men het onderwijs maar blijft zien als proefkonijn.
Wat is de bron hiervan?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:11 schreef DireStraits7 het volgende:
Ook interessant, slechts bij 10% van de overlijdens < 70 jaar is geen onderliggende aandoening geconstateerd:
[ afbeelding ]
ik denk dat je aardig wat geld vindt als je daar met een reorganisatie bezem doorheen gaatquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
GGD's hebben veel lokale dossiers natuurlijk. Een onderzoek van ZHZ naar Dupontfabriek heeft West Brabant niks mee van doen, andersom is het Q-koorts dossier weer niet zo relevant voor Friesland.
3 euro per kaartje toch, dan krijgen ze het wel vol, de laatste keer daar voor reguliere prijzen waren er slechts 25000 toeschouwersquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Is nog steeds maar de helft van de mogelijke bezetting maar toch veel volk. De F1 heeft liever 50 tot 60.000 man.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Je bazelt over vrijheden weg, dweilen met de kraan open en alsof je bij de eerste stap buiten al doodgaat en dat iedereen met de voordeur dichtgelast moet zitten. En dat je dat hier volcontinu leest. Ik ben die mensen nog nooit tegengekomen. Zélfs hier op FOK! niet. Jij ook niet, trouwens. Dat is namelijk een fabeltje dat je jezelf zó ongelofelijk vaak voor hebt gehouden dat je er zelf in gaan geloven bent. Misschien dat ik het nog wel enigszins wil begrijpen hoor, omdat dit roepen natuurlijk een heel grappige act van jou en nog een paar andere users is. Maar dan hoef je dus echt niet quasi-interessant naar users te wijzen die dit zogenaamd voordragen want op dat moment houd je er maar eentje voor de gek en dat ben je toch écht zelf.
Hooibaal ken ik verder niet. Jij bent daarentegen enorm druk met hem bezig dus je kan je beter afvragen wat je eigen obsessie met die user is.
Weet je hoe we dit noemen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Je bazelt over vrijheden weg, dweilen met de kraan open en alsof je bij de eerste stap buiten al doodgaat en dat iedereen met de voordeur dichtgelast moet zitten. En dat je dat hier volcontinu leest. Ik ben die mensen nog nooit tegengekomen. Zélfs hier op FOK! niet. Jij ook niet, trouwens. Dat is namelijk een fabeltje dat je jezelf zó ongelofelijk vaak voor hebt gehouden dat je er zelf in gaan geloven bent. Misschien dat ik het nog wel enigszins wil begrijpen hoor, omdat dit roepen natuurlijk een heel grappige act van jou en nog een paar andere users is. Maar dan hoef je dus echt niet quasi-interessant naar users te wijzen die dit zogenaamd voordragen want op dat moment houd je er maar eentje voor de gek en dat ben je toch écht zelf.
Hooibaal ken ik verder niet. Jij bent daarentegen enorm druk met hem bezig dus je kan je beter afvragen wat je eigen obsessie met die user is.
Natuurlijk. Vergeet vooral morgen weer niet tienmaal te berichten over alle mensen die volgens jou zo graag duizenden gevallen per dag zien. Lekker in je eigen leugens blijven geloven. Doei.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Weet je hoe we dit noemen?
Een vlucht naar voren.
I rest my case.
Klopt ja. Zonde wel want het is een fantastisch circuit. Maar snap niet waarom gelijk 100K voor een tientje. Doe dan 50K voor 20. Krijg je het ook wel vol en organisatorisch al iets gemakkelijker en een uitstekende testcase.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 euro per kaartje toch, dan krijgen ze het wel vol, de laatste keer daar voor reguliere prijzen waren er slechts 25000 toeschouwers
Turkije en testcase, dat lijkt me niet zo'n goeie comboquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Zonde wel want het is een fantastisch circuit. Maar snap niet waarom gelijk 100K voor een tientje. Doe dan 50K voor 20. Krijg je het ook wel vol en organisatorisch al iets gemakkelijker en een uitstekende testcase.
Dat mensen zoals jij ook eens wakker wordenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
En wat wil je precies met dit plaatje bereiken?
Zoals eigenlijk elk willekeurig overheidsorgaanquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je aardig wat geld vindt als je daar met een reorganisatie bezem doorheen gaat
Punt is dat d'r nauwelijks iemand aan dood gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn al die andere hoog genoteerde ziekten dan ook airborne overdraagbaar? Wat een dom lijstje.
Gewoon goeie PR voor Erdogan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Turkije en testcase, dat lijkt me niet zo'n goeie combo
Ik ken(de) de financiën van een aantal GGD's vrij aardig en dat is zeker zo. Vaak gevoed vanuit de instelling dat men nu eenmaal met iets goeds bezig is en dat dat geld mag kosten. .Dat is natuurlijk zo, maar dat betekent ook niet dat geld geen issue is. Een reorganisatiebezem er overheen vegen is tegelijkertijd wel een projectje - ontzettend rood volk en (dus) nauwelijks draagvlak voor welke verandering dan ook, ook niet in de hogere regionen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Tarado het volgende:
ik denk dat je aardig wat geld vindt als je daar met een reorganisatie bezem doorheen gaat
Oei, wakker worden. Zoiets hebben we hier al lange tijd niet gelezenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat mensen zoals jij ook eens wakker worden
Waardoor het misschien juist wel de perfecte testcase is. "Als het daar kan en goed gaat.."quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Turkije en testcase, dat lijkt me niet zo'n goeie combo
Dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Oei, wakker worden. Zoiets hebben we hier al lange tijd niet gelezen
Als je al die tijd nog steeds niet hebt begrepen dat het niet zozeer gaat om doden maar vooral om ziekenhuisopnames voorkomen dien je zelf eerst even goed wakker te worden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat mensen zoals jij ook eens wakker worden
Want er zijn nog zoveel ziekenhuisopnamesquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je al die tijd nog steeds niet hebt begrepen dat het niet zozeer gaat om doden maar vooral om ziekenhuisopnames voorkomen dien je zelf eerst even goed wakker te worden.
Dat beweert niemand. Het aantal doden is alleen niet een maatgevend criterium, met je lijstje etaleer je alleen vooral dat je er zelf niet zoveel van snapt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Want er zijn nog zoveel ziekenhuisopnames
beter schelden ze alle boetes kwijtquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, gaat onze Ferd opstappen?
Dat kun je ook niet verwachten van WoRdT WaKkEr roepers.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:08 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat beweert niemand. Het aantal doden is alleen niet een maatgevend criterium, met je lijstje etaleer je alleen vooral dat je er zelf niet zoveel van snapt.
Niet uit zichzelf iig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, gaat onze Ferd opstappen?
Ok Ferd stapt dus opquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter schelden ze alle boetes kwijt
Wat is er met 2 weken gebeurd? Verlengd naar 4-8 weken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schandalig echt, over 4-8 weken zitten veel kinderen (noodgedwongen) weer thuis omdat men het onderwijs maar blijft zien als proefkonijn.
Goh, moet je je eigen (niet grappige) act nu aanpassen, denk je?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat is er met 2 weken gebeurd? Verlengd naar 4-8 weken?
Nee, ik vroeg het mij echt af.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goh, moet je je eigen (niet grappige) act nu aanpassen, denk je?
Ha-haquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het mij echt af.
Ik vind het niet zo grappig, er wordt stellig beweerd dat over 4-8 weken veel kinderen thuis zitten. Dan denk je, meestal openbaren symptomen zich wel binnen 2 weken... Wat voor kennis heeft Jor_dii dan dat hij dat zo kan zeggen?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Salina het volgende:
Net geplaatst op AD.nl.
Vanaf half september worden de maatregelen per veiligheidsregio bepaald o.b.v. hoe het er in die regio voorstaat.
Toch het stoplichtsysteem van het Red Team overgenomen dus.quote:Er komen drie inschalingsniveaus. Het eerste is ‘Waakzaam’. In dat geval is er sprake van een beheersbare situatie. Het aantal nieuwe besmettingen is laag. Kwetsbare groepen dienen alert te zijn. Het bron-en contactonderzoek is overwegend effectief. Maatregelen worden voldoende nageleefd en zijn te handhaven. Ook is er voldoende regionale zorgcapaciteit beschikbaar.
Bij het niveau ‘Zorgelijk’ ontwikkelt de situatie zich negatief. Het aantal nieuwe besmettingen neemt toe. Maatwerk is nodig om kwetsbare groepen te beschermen. Als de situatie voortduurt, wordt het bron- en contactonderzoek ineffectief. Maatregelen worden onvoldoende nageleefd. En de druk op de regionale zorgcapaciteit neemt toe.
Bij het niveau ‘Ernstig’ is hard ingrijpen noodzakelijk om verdere escalatie te voorkomen en terug te keren naar een beheersbare situatie. Het aantal nieuwe besmettingen neemt dan snel toe. Het bron- en contactonderzoek is niet meer effectief, waardoor het zicht op de verspreiding afneemt. Maatregelen worden onvoldoende nageleefd. De regionale zorgcapaciteit is onvoldoende.
Dat als een docent verkouden is, de klas thuis blijft?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo grappig, er wordt stellig beweerd dat over 4-8 weken veel kinderen thuis zitten. Dan denk je, meestal openbaren symptomen zich wel binnen 2 weken... Wat voor kennis heeft Jor_dii dan dat hij dat zo kan zeggen?
Prima ontwikkeling, net als extra bescherming voor verpleeghuizen:quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Salina het volgende:
Net geplaatst op AD.nl.
Vanaf half september worden de maatregelen per veiligheidsregio bepaald o.b.v. hoe het er in die regio voorstaat.
Naast het bericht van hooibaal ook deze dus:quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:19 schreef Salina het volgende:
Net geplaatst op AD.nl.
Ja, dit dus. Het 2 weken geroep is irritant, de 2 weken grapjes voegen ook niet echt wat toe, maar het is net zo irritant dat je anderen blijkbaar niet mag aanspreken over al die voorspellingen die telkens verplaatst worden. Of dat er gezegd word dat die voorspellingen helemaal niet meer gedaan worden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Je mag hier inderdaad van alles uit je grote duim zuigen en o wee als je er wat van zegt.
Dus zeg 1 oktober worden alle docenten verkouden?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat als een docent verkouden is, de klas thuis blijft?
Benieuwd of er dan ook vrijstellingen komen voor regio's waar amper besmettingen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef Salina het volgende:
[..]
Naast het bericht van hooibaal ook deze dus:
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-corona~a58fc7f08/
LIVE | Coronaregels voortaan wekelijks per regio bepaald, kinderen Grapperhaus hadden corona
CORONAVIRUSHet kabinet komt met een regionaal beoordelingsysteem om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Op basis van een wekelijkse evaluatie wordt dan bepaald of het in een veiligheidsregio de goede kant op gaat, of dat er strengere maatregelen moeten worden getroffen. Dat schrijft minister Hugo de Jonge in een brief aan de Tweede Kamer. Het nieuwe systeem gaat als het goed is half september in.Het laatste virusnieuws lees je hieronder in ons liveblog.
Voor alle 25 regio’s van Nederland gaat de overheid straks - wekelijks en zo nodig vaker - een alarmfase bepalen die de ernst van de coronacrisis weergeeft. Dat schrijft coronaminister Hugo de Jonge vanavond in een brief aan de Tweede Kamer.
Er komen drie inschalingsniveaus. Lees hier welke dat zijn.
Wie schreef dat dan, 'alle'?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus zeg 1 oktober worden alle docenten verkouden?
Ik mag hopen dat dat afhankelijk is van de aard van de uitbraken. Bij besmettingen op privé feestjes thuis, horen andere maatregelen dan die in een restaurant.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:
Ik ben benieuwd welke maatregelen er bij de inschalingsniveaus gaan horen.
Ik weet best wel dat dat 2 weken gedoe van mij overbodig is. De "wacht maar over <random tijdsperiode>" opmerkingen blijven echter gewoon komen. Niemand die ooit eens zegt dat hij er naast zat of iets verkeerd had ingeschat. Dan volgt er gewoon een volgende "wacht maar".quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Het 2 weken geroep is irritant, de 2 weken grapjes voegen ook niet echt wat toe, maar het is net zo irritant dat je anderen blijkbaar niet mag aanspreken over al die voorspellingen die telkens verplaatst worden. Of dat er gezegd word dat die voorspellingen helemaal niet meer gedaan worden.
Ok ok, het grootste gedeelte dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie schreef dat dan, 'alle'?
Volgens mij niemand toch?
Edit, sorry, veel docenten:)quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ok ok, het grootste gedeelte dan.
Zo specifiek is het maatwerk niet te maken denk ik. Ten eerste is een veiligheidsregio daar eigenlijk te groot voor, en ten tweede is van een veel te groot aantal besmettingen helemaal niet bekend waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat afhankelijk is van de aard van de uitbraken. Bij besmettingen op privé feestjes thuis, horen andere maatregelen dan die in een restaurant.
Is hier regionaal überhaupt al ergens sprake van geweest sinds de piek in maart /april?quote:Als de situatie zorgelijk is, stijgt het aantal nieuwe besmettingen en neemt de druk op de zorg toe. Aanvullende maatregelen zijn dan nodig, aldus de minister.
Zou me niets verbazen als ze dat samen afsprekenquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus zeg 1 oktober worden alle docenten verkouden?
Werkt twee kanten op. Maandenlang is gerept over exponentiële groei en mensen die dat niet snapten waren te dom om te poepen. Een half jaar later lijkt die theorie niet meer op te gaan maar we blijven vasthouden aan feiten en wiskundige termen uit maart die nu niet op lijken te gaan. Ik krijg het idee dat sommigen hier denken dat voor X aantal besmettingen een X aantal ziekenhuisopnames en X aantal doden moeten staan. Als dat allemaal niet uit lijkt te komen mag daar best wat van gezegd worden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Het 2 weken geroep is irritant, de 2 weken grapjes voegen ook niet echt wat toe, maar het is net zo irritant dat je anderen blijkbaar niet mag aanspreken over al die voorspellingen die telkens verplaatst worden. Of dat er gezegd word dat die voorspellingen helemaal niet meer gedaan worden.
Natuurlijk, hoe anders?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:37 schreef Rlz12 het volgende:
En als het niveau bepaald wordt op basis van positieve tests is het helemaal de schaamte voorbij.
Om te beginnen zijn ziekenhuisopnames een betere graadmeter. De hele veiligheidsregels kan besmet zijn, zolang dat verder weinig gevolgen heeft, hebben beperkende maatregelen weinig nut.quote:
Jawel, zo blijven de maatregelen natuurlijk geloofwaardig. Ingrijpen, en wanneer het niet uit de klauwen loopt in de ziekenhuizen is het natuurlijk te danken aan de genomen maatregelen. Terwijl we nu in eenzelfde situatie zitten en het zonder drastische maatregelen stabiel blijft. Het houdt de tunnelvisie wel lekker in stand zo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Om te beginnen zijn ziekenhuisopnames een betere graadmeter. De hele veiligheidsregels kan besmet zijn, zolang dat verder weinig gevolgen heeft, hebben beperkende maatregelen weinig nut.
Hij laat wel de kermis doorgaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je zou Bruls maar als voorzitter van de veiligheidsregio hebben, ben je mooi klaar mee zo'n engnek die die macht maar al te lekker vindt.
Wekelijkse update van het RIVM.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is de bron hiervan?
Ook interessant:
• slechts bij 7,4% was obesitas een onderliggende aandoening;
• de categorie 'overig' is enorm (wat valt hier in hemelsnaam onder?).
Gunstje voor het volk van dictator Bruls.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:48 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hij laat wel de kermis doorgaan.
Mensen die roepen dat epidemieën exponentieel groeien, hebben er sowieso geen verstand van.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Werkt twee kanten op. Maandenlang is gerept over exponentiële groei en mensen die dat niet snapten waren te dom om te poepen. Een half jaar later lijkt die theorie niet meer op te gaan maar we blijven vasthouden aan feiten en wiskundige termen uit maart die nu niet op lijken te gaan. Ik krijg het idee dat sommigen hier denken dat voor X aantal besmettingen een X aantal ziekenhuisopnames en X aantal doden moeten staan. Als dat allemaal niet uit lijkt te komen mag daar best wat van gezegd worden.
Toegegeven; de 2-weken-elpee is ondertussen wel grijs maar nog niets in vergelijking met de termen die in maart/april gebruikt werden.
Als je dat nog niet snapt, dan wil je gewoon tot in de lengte der dagen geloven dat dit een killervirus is. Een test die niet kan aantonen of het virus actief is of al meer dan twee weken inactief is. En daar op gaan sturen, schei toch uit. Hallucinant is het.quote:
Dat gaan we zo veel mogelijk negerenquote:
Bedankt, Hansquote:
Spreekt u de dood? Of schrijft u of verwenst u de dood? Klopt de dood aan? Of valt hij binnen? Schudde u hem weleens af?quote:
HANG OP! BEL UW BANK.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spreekt u de dood? Of schrijft u of verwenst u de dood? Klopt de dood aan? Of valt hij binnen? Schudde u hem weleens af?
De dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunstquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spreekt u de dood? Of schrijft u of verwenst u de dood? Klopt de dood aan? Of valt hij binnen? Schudde u hem weleens af?
Represent.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie al Coco., Wereldgozer, Zipportal en maxi-mus. Vast nog wel meer.
Ik vertrouw Rutte 110%.quote:
Die zou echt fout zijn geweest in 40-45.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ollongren
Wat een tyfushoer is dat
Wat is AMA?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:04 schreef magikmichael het volgende:
Jeeej een AMA met Rutte en Hugo de Jonge
Ruttegodquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat gaat het hier snel opeens. Is er iets gaande?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind deze doventolk prettiger dan die andere mevrouw.
Jij zou als een van de eersten sterven als de Duitsers weer komenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Heeft ie goed gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een virus heeft geen paspoort.
RutteGod
Alle corona terug naar Chinaquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RutteGod
Klasse uitspraak dit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RutteGod
Whut? :’)quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komen toch alleen maar criminelen en drugsdealers
komt ze wel goed uit
Die moeten ook gewoon hun brood verdienen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komen toch alleen maar criminelen en drugsdealers
komt ze wel goed uit
?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net als 'We Are Here' en die gaan ook niet weg
Ja, de Rayonhoofden kwamen vandaag al bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Gaat de Elfstedentocht nog wel door?
@PietPaulusmaquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Nee ze slaan een jaartje over.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Heel complot denkend Nederland weer MADquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Raken woorden van Rutte over onze intelligente lockdown.
Mee eens. Andere landen bewijzen dat een verkeerde aanpak ook snel de verkeerde kant op kan schieten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef hooibaal het volgende:
Goed stuk dit. Er kan gewoon een heleboel, maar de zeikerds moeten alleen maar blijven hameren op die paar dingen die niet kunnen.
Wees gewoon blij met waar we nu staan dóór de maatregelen die we nemen.
Eindelijk herfst.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef Zorro het volgende:
Een biertje op het terras zegt ie.
HET IS TYFUSKOUD MAN
Is het maar één groep dan?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met die groep illegalen in Amsterdam?
Jankerds.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heel complot denkend Nederland weer MAD
Dacht Hugo dat ook maar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:09 schreef Coco. het volgende:
Mooi moment om de wasmachine vol te gooien.
Kijk uit dat je niet vast komt te zittenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:09 schreef Coco. het volgende:
Mooi moment om de wasmachine vol te gooien.
Als het aan jou lag hadden we nu de voordeur dichtgelast.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef hooibaal het volgende:
Goed stuk dit. Er kan gewoon een heleboel, maar de zeikerds moeten alleen maar blijven hameren op die paar dingen die niet kunnen.
Wees gewoon blij met waar we nu staan dóór de maatregelen die we nemen.
ALLESVERNIETIGENDE KILLERVIRUSquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef galantis het volgende:
Dat intro van Rutte is ook zwaar overdreven. Alsof de eerste golf een half miljoen heeft omgelegd.
Eindje :’)quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:09 schreef leolinedance het volgende:
Je had het volk hier in Eindje moeten zien bij het inhijsen vam deze mega fietsbrug
Wat nou corona
https://www.omroepbrabant(...)en-trok-veel-bekijks
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet vast komt te zitten
Alleenstaande minderjarige asielzoeker?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:04 schreef magikmichael het volgende:
Jeeej een AMA met Rutte en Hugo de Jonge
“Gooi alles nou open” huilie huiliequote:Op dinsdag 1 september 2020 19:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
ALLESVERNIETIGENDE KILLERVIRUS
Nee niet iedereen volgt het nieuws in Amsterdam op de voet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het nadeel van de strategie die nu wordt gevolgd is dat het virus blijft rondzingen in de samenleving. Los van de gezondheidsschade die dat oplevert, is de bijbehorende onzekerheid ook niet goed voor de economie. We hadden veel meer terrein op het virus kunnen winnen dan we gedaan hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als het aan jou lag hadden we nu de voordeur dichtgelast.
Ja. Er zijn maar 4 maanden zonder R in de maand.quote:De R zit in de maand.
Komt gewoon in het landelijke nieuws en op FOK!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee niet iedereen volgt het nieuws in Amsterdam op de voet.
Dat kun je sowieso niet voorkomen, we zijn geen eilandquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het nadeel van de strategie die nu wordt gevolgd is dat het virus blijft rondzingen in de samenleving. Los van de gezondheidsschade die dat oplevert, is de bijbehorende onzekerheid ook niet goed voor de economie. We hadden veel meer terrein op het virus kunnen winnen dan we gedaan hebben.
Kanaleneiland danquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso niet voorkomen, we zijn geen eiland
Als we dit niveau in september en oktober vast kunnen houden kun je anders best positief gaan worden over de rest van de winter.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het nadeel van de strategie die nu wordt gevolgd is dat het virus blijft rondzingen in de samenleving. Los van de gezondheidsschade die dat oplevert, is de bijbehorende onzekerheid ook niet goed voor de economie. We hadden veel meer terrein op het virus kunnen winnen dan we gedaan hebben.
Nee niet iedereen volgt het nieuws in Amsterdam op de voet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laat me eens meelachenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef laracroftonline het volgende:
Wat een wanvertoning deze persconferentie.
Denk jij dat dat lukt?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als we dit niveau in september en oktober vast kunnen houden kun je anders best positief gaan worden over de rest van de winter.
Kade in centrum van Amsterdam met lantaarnpaal en al ingestortquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee niet iedereen volgt het nieuws in Amsterdam op de voet.
Daar mag het virus best rond gaanquote:
Dat hele virus stelt toch weinig meer voor. Gooi de hele boel maar weer open.quote:
Dankquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kade in centrum van Amsterdam met lantaarnpaal en al ingestort
Ik ben licht positief gezien de huidige stand van zaken. Mensen zijn weer voorzichtiger geworden zie ik om me heen.quote:
Tell me!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jij zou als een van de eersten sterven als de Duitsers weer komen
Elimineren is een illusie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat is niet het beleid nu!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hele virus stelt toch weinig meer voor. Gooi de hele boel maar weer open.
Ik zou je laten testen, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef Justin_Case het volgende:
Valt vermoeidheidsklachten ook onder corona? Want dan heb corona na deze persco.
We kunnen allemaal het virus krijgen, dat iets anders dan ziek. Er zijn signalen dat 90% asymptomatisch is. Wanneer dat bevestigd wordt, kan die hoge IFR samen met alle maatregelen de prullenbak in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We kunnen allemaal ziek worden en iedereen wilt meedoen
Hier staat een ban voor in COR.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat al weken doen. Wereldvreemde gasten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Rutte weet niet dat die clubs gewoon ergens anders, illegaal, veel harder doorgaan![]()
Yesquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Albert Bos is in de studioquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is die debiele journalist van de NOS er niet? Dit stelt me teleur.
Man, waar heb je het over. Vergeleken bij maart of bij andere landen zijn er nauwelijks nog maatregelen over.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef groenen het volgende:
Maatregelen duidelijk niet proportioneel.
Natuurlijk weet Ome Rutte dat welquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Rutte weet niet dat die clubs gewoon ergens anders, illegaal, veel harder doorgaan![]()
Inderdaad. Snap niet waar mensen echt zo’n problemen van ondervinden momenteel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:17 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Man, waar heb je het over. Vergeleken bij maart of bij andere landen zijn er nauwelijks nog maatregelen over.
Ga je mond spoelen met desinfectiemiddel!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |