Dat kun je sowieso niet voorkomen, we zijn geen eilandquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het nadeel van de strategie die nu wordt gevolgd is dat het virus blijft rondzingen in de samenleving. Los van de gezondheidsschade die dat oplevert, is de bijbehorende onzekerheid ook niet goed voor de economie. We hadden veel meer terrein op het virus kunnen winnen dan we gedaan hebben.
Kanaleneiland danquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso niet voorkomen, we zijn geen eiland
Als we dit niveau in september en oktober vast kunnen houden kun je anders best positief gaan worden over de rest van de winter.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het nadeel van de strategie die nu wordt gevolgd is dat het virus blijft rondzingen in de samenleving. Los van de gezondheidsschade die dat oplevert, is de bijbehorende onzekerheid ook niet goed voor de economie. We hadden veel meer terrein op het virus kunnen winnen dan we gedaan hebben.
Nee niet iedereen volgt het nieuws in Amsterdam op de voet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met die groep illegalen in Amsterdam?
Laat me eens meelachenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef laracroftonline het volgende:
Wat een wanvertoning deze persconferentie.
Denk jij dat dat lukt?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als we dit niveau in september en oktober vast kunnen houden kun je anders best positief gaan worden over de rest van de winter.
Kade in centrum van Amsterdam met lantaarnpaal en al ingestortquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee niet iedereen volgt het nieuws in Amsterdam op de voet.
Daar mag het virus best rond gaanquote:
Dat hele virus stelt toch weinig meer voor. Gooi de hele boel maar weer open.quote:
Dankquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kade in centrum van Amsterdam met lantaarnpaal en al ingestort
Ik ben licht positief gezien de huidige stand van zaken. Mensen zijn weer voorzichtiger geworden zie ik om me heen.quote:
Tell me!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jij zou als een van de eersten sterven als de Duitsers weer komen
Elimineren is een illusie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat is niet het beleid nu!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hele virus stelt toch weinig meer voor. Gooi de hele boel maar weer open.
Ik zou je laten testen, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef Justin_Case het volgende:
Valt vermoeidheidsklachten ook onder corona? Want dan heb corona na deze persco.
We kunnen allemaal het virus krijgen, dat iets anders dan ziek. Er zijn signalen dat 90% asymptomatisch is. Wanneer dat bevestigd wordt, kan die hoge IFR samen met alle maatregelen de prullenbak in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We kunnen allemaal ziek worden en iedereen wilt meedoen
Hier staat een ban voor in COR.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat al weken doen. Wereldvreemde gasten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Rutte weet niet dat die clubs gewoon ergens anders, illegaal, veel harder doorgaan![]()
Yesquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Albert Bos is in de studioquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is die debiele journalist van de NOS er niet? Dit stelt me teleur.
Man, waar heb je het over. Vergeleken bij maart of bij andere landen zijn er nauwelijks nog maatregelen over.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef groenen het volgende:
Maatregelen duidelijk niet proportioneel.
Natuurlijk weet Ome Rutte dat welquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Rutte weet niet dat die clubs gewoon ergens anders, illegaal, veel harder doorgaan![]()
Inderdaad. Snap niet waar mensen echt zo’n problemen van ondervinden momenteel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:17 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Man, waar heb je het over. Vergeleken bij maart of bij andere landen zijn er nauwelijks nog maatregelen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |