abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194824346
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het probleem is de onvoorspelbaarheid van de zwevende kiezer. Net zoals er hier mensen tussen SP en PVV switchen is dat in de VS niet anders.

Een last minute onnozelheid kan de uitkomst bepalen.
Er zijn weinig zwevende kiezers in Amerika. Je gaat niet opeens van de ene partij naar de andere partij in zo'n systeem.
pi_194824487
quote:
Dat betekent dus dat Trump gecontroleerd wordt door mensen deep in the shadows, want alles is projectie bij hem. Maar goed, zo schaduw-rijk is het ook weer niet, want we weten precies door wie hij gecontroleerd wordt: Zijn geldschieters en landen waarbij hij een wit voetje wil halen ivm dealtjes voor zijn bedrijven.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194824516
quote:
Dat betekent dus dat Trump gecontroleerd wordt door mensen deep in the shadows, want alles is projectie bij hem. Maar goed, zo schaduw-rijk is het ook weer niet, want we weten precies door wie hij gecontroleerd wordt: Zijn geldschieters en landen waarbij hij een wit voetje wil halen ivm dealtjes voor zijn bedrijven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Offtopic maar hoe lezen jullie WaPo? Ik krijg altijd een betaalmuur.
Meeste browsers hebben omzeil-de-paywall plugins.
pi_194824600
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Offtopic maar hoe lezen jullie WaPo? Ik krijg altijd een betaalmuur.
Meeste browsers hebben omzeil-de-paywall plugins.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Yikes.
[ twitter ]
Cool, Biden verhaspelt een keertje wat ie wil zeggen. Zeg maar wat Trump letterlijk ELKE zin doet :')
pi_194824785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Er zijn weinig zwevende kiezers in Amerika. Je gaat niet opeens van de ene partij naar de andere partij in zo'n systeem.
Er zijn tijdens de periode Trump toch wel een heleboel kiezers die geswitched zijn naar Biden als democratische kandidaat. Wellicht voor even, maar het komt voor.
pi_194824918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zijn tijdens de periode Trump toch wel een heleboel kiezers die geswitched zijn naar Biden als democratische kandidaat.
Er is niemand geswitched naar Biden hoor.

Hooguit van pro Trump naar anti Trump
pi_194824930
- Iets meer inhoud dan een smiley, aub -

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 13:19:57 ]
pi_194824957
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zijn tijdens de periode Trump toch wel een heleboel kiezers die geswitched zijn naar Biden als democratische kandidaat. Wellicht voor even, maar het komt voor.
Als je geswitched bent ben je natuurlijk niet zwevend. Zwevend is als je nog niet beslist hebt op wie je gaat stemmen. Maar in Amerika zullen niet veel mensen tussen de twee uitersten zweven. Je hebt natuurlijk wel veel mensen die alleen een van de partijen zullen steunen maar nog niet zeker weten of ze gaan stemmen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:53:14 #59
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_194825031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Er zijn meer geregistreerde independents dan republicans. (wat niet betekent dat ze zwevend zijn, maar goed)
https://thehill.com/homen(...)s-for-the-first-time
are we infinite or am I alone
pi_194825141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Goed dat jij weet dat er helemaal niemand geswitched is. Het gaat om miljoenen mensen, maar jij weet dat niemand geswitched is. Wat vind je zelf nou van je opmerking?

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 01-09-2020 13:18:17 ]
pi_194825146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Er zijn meer geregistreerde independents dan republicans. (wat niet betekent dat ze zwevend zijn, maar goed)
Lijkt me ook dat als er miljarden dollars aan campagnes uitgegeven worden, er toch wel een strijd om die kiezers is. Dus kennelijk heeft niet iedereen van te voren vast staan waarop ie gaat stemmen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:59:35 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194825158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Hé, iemand met een andere mening.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194825163
Trump was weer verhelderend gisteren met zijn verdediging van Rittenhouse, een geestelijk beperkte minderjarige maar hey, Trump veroordeelt alle geweld. Behalve als het zijn supporters zijn die het geweld plegen, natuurlijk, want dat is zelfverdediging.

Trump's is niet zo goed in details want de jongeman die in Portland doodgeschoten werd gebruikte bear mace en werd daarna doodgeschoten, aldus de enige ooggetuige die het ook geflilmd heeft, wat voor de wet gelijk staat een het schieten met een vuurwapen. (Bear mace is een type mace dat je alleen mag gebruiken tegen beren vanwege de kracht en mogelijke giftigheid voor andere dieren en mensen)

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 12:03:00 ]
pi_194825221
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hé, iemand met een andere mening.
Volgens mij vinden we dat prima hier :)
pi_194825229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het hangt van je definitie van zwevend af dan denk ik. Het merendeel van die independents zal wel niet echt zwevend zijn. Meer zwevend in de zin van dat ze nog niet weten of ze wel of niet gaan stemmen. Bijvoorbeeld ik denk dat hier in dit topic ook helemaal niemand twijfelt of Trump of Biden zijn/haar voorkeur heeft. De verschillen zijn gewoon te groot. In de democratische primary waren er wel veel zwevende kiezers dan zijn de verschillen ook niet zo gigantisch.
  dinsdag 1 september 2020 @ 12:08:27 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194825306
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens mij vinden we dat prima hier :)
Fijn om te horen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat het vooral een Trump-onderuithaal topic lijkt. Het lijkt niet eens uit te maken wat Trump doet, want alles is verkeerd. En dan kan, maar ik heb toch de stellige indruk dat de mensen die zo negatief over hem zijn niet echt meer neutraal of objectief kijken naar wat hij doet. Ik snap dat hij veel fout doet in de ogen van veel mensen, maar als elke handeling, tweet, uitspraak of wat dan ook fout is, lijkt me dat niet meer heel reëel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_194825342
Trumpie straks in Kenosha.

#popcorn
pi_194825359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Fijn om te horen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat het vooral een Trump-onderuithaal topic lijkt. Het lijkt niet eens uit te maken wat Trump doet, want alles is verkeerd. En dan kan, maar ik heb toch de stellige indruk dat de mensen die zo negatief over hem zijn niet echt meer neutraal of objectief kijken naar wat hij doet. Ik snap dat hij veel fout doet in de ogen van veel mensen, maar als elke handeling, tweet, uitspraak of wat dan ook fout is, lijkt me dat niet meer heel reëel.
Ik kan er weinig aan doen dat Donald Trump in de meeste Nederlandse ogen nogal incompetent over komt en dan druk ik mij eufemistisch uit.

En als jij dat vind dan mag jij iedere actie van Trump die jij wel belangrijk of goed acht ook hier posten, volgens mij, niemand die zegt dat jij het met anderen eens hoef te zijn.
Vind jij bijvoorbeeld het besluit van Trump om de limieten op giftige afvallozingen van de kolenindustrie af te schaffen goed?

https://www.washingtonpos(...)/coal-ash-epa-trump/

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 12:13:22 ]
pi_194825385
Is opa trouwens al uit de kelder?
pi_194825420
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:12 schreef riazop het volgende:
Stop gewoon even met dat getroll, aub. Biden was gisteren in Pittsburgh.
  dinsdag 1 september 2020 @ 12:14:11 #71
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194825422
quote:
Ja, de inspectie van de bunker van het Witte Huis is geweest. Daarna werden vreedzame demonstranten weggeslagen om met een bijbel op de foto te gaan bij een kerk.
Géén kloon van tvlxd!
pi_194825432
quote:
Ja hoor, sinds er hekken om het WH staan zit Trump niet meer zo vaak in de bunker.
  dinsdag 1 september 2020 @ 12:16:00 #73
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_194825455
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik kan er weinig aan doen dat Donald Trump in de meeste Nederlandse ogen nogal incompetent over komt en dan druk ik mij eufemistisch uit.
Ja, maar dat iemand dan niets goed kan doen, komt op mij gek over. Ik zie ook dingen van hem dat ik denk "Wat kansloos."
quote:
En als jij dat vind dan mag jij iedere actie van Trump die jij wel belangrijk of goed acht ook hier posten, volgens mij, niemand die zegt dat jij het met anderen eens hoef te zijn.
Dat is waar en ik heb een paar pogingen gedaan, maar ik weet minder dan de meeste mensen hier dus een feit of statistiek van mij wordt als snel gepareerd door iets anders. Wat ik meen te zien, is dat dingen die hij doet in twee categorieën vallen: 1) Het is niet goed wat hij doet. 2) Het gaat goed maar dat is Obama's verdienste.

Trump lijkt in dit topic de grote kop van jut die de schuld krijgt van alles wat er misgaat in de VS. Ik ben er helemaal voor als iemand heel kritisch wordt bejegend - zeker een politicus - maar het voelt niet helemaal fair.
pi_194825473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Tsja, in de meeste gevallen wordt ook onderbouwd waarom Trump een waardeloze president is.

Zo kom jij hier gisteren binnenvallen met een vaag verhaal over 'deregulering'. Je hebt opgevangen dat deze koers leidt tot lagere werkloosheid, maar kunt dat verder niet onderbouwen.

Vervolgens word je erop gewezen dat er meer banen bij kwamen onder Obama en dat de deregulering zich vooral richt op milieuwetgeving en daar reageer je dan niet op.

Prima dat users een ander geluid laten horen - jij mag Trump van mij geweldig vinden - maar doe op z'n minst moeite om jezelf te informeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194825558
Wat gaat deregulering doen aan de mensen die dankzij de crisis weinig uitgeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')