Er zijn weinig zwevende kiezers in Amerika. Je gaat niet opeens van de ene partij naar de andere partij in zo'n systeem.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het probleem is de onvoorspelbaarheid van de zwevende kiezer. Net zoals er hier mensen tussen SP en PVV switchen is dat in de VS niet anders.
Een last minute onnozelheid kan de uitkomst bepalen.
Dat betekent dus dat Trump gecontroleerd wordt door mensen deep in the shadows, want alles is projectie bij hem. Maar goed, zo schaduw-rijk is het ook weer niet, want we weten precies door wie hij gecontroleerd wordt: Zijn geldschieters en landen waarbij hij een wit voetje wil halen ivm dealtjes voor zijn bedrijven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:44 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.politico.com/(...)piracy-theory-406729
Dat betekent dus dat Trump gecontroleerd wordt door mensen deep in the shadows, want alles is projectie bij hem. Maar goed, zo schaduw-rijk is het ook weer niet, want we weten precies door wie hij gecontroleerd wordt: Zijn geldschieters en landen waarbij hij een wit voetje wil halen ivm dealtjes voor zijn bedrijven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:44 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Meeste browsers hebben omzeil-de-paywall plugins.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Offtopic maar hoe lezen jullie WaPo? Ik krijg altijd een betaalmuur.
[ afbeelding ]
[..]
Meeste browsers hebben omzeil-de-paywall plugins.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Offtopic maar hoe lezen jullie WaPo? Ik krijg altijd een betaalmuur.
Cool, Biden verhaspelt een keertje wat ie wil zeggen. Zeg maar wat Trump letterlijk ELKE zin doetquote:
Er zijn tijdens de periode Trump toch wel een heleboel kiezers die geswitched zijn naar Biden als democratische kandidaat. Wellicht voor even, maar het komt voor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Er zijn weinig zwevende kiezers in Amerika. Je gaat niet opeens van de ene partij naar de andere partij in zo'n systeem.
Er is niemand geswitched naar Biden hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zijn tijdens de periode Trump toch wel een heleboel kiezers die geswitched zijn naar Biden als democratische kandidaat.
Als je geswitched bent ben je natuurlijk niet zwevend. Zwevend is als je nog niet beslist hebt op wie je gaat stemmen. Maar in Amerika zullen niet veel mensen tussen de twee uitersten zweven. Je hebt natuurlijk wel veel mensen die alleen een van de partijen zullen steunen maar nog niet zeker weten of ze gaan stemmen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zijn tijdens de periode Trump toch wel een heleboel kiezers die geswitched zijn naar Biden als democratische kandidaat. Wellicht voor even, maar het komt voor.
Er zijn meer geregistreerde independents dan republicans. (wat niet betekent dat ze zwevend zijn, maar goed)quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Er zijn weinig zwevende kiezers in Amerika. Je gaat niet opeens van de ene partij naar de andere partij in zo'n systeem.
Goed dat jij weet dat er helemaal niemand geswitched is. Het gaat om miljoenen mensen, maar jij weet dat niemand geswitched is. Wat vind je zelf nou van je opmerking?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Er is niemand geswitched naar Biden hoor.
Hooguit van pro Trump naar anti Trump
Lijkt me ook dat als er miljarden dollars aan campagnes uitgegeven worden, er toch wel een strijd om die kiezers is. Dus kennelijk heeft niet iedereen van te voren vast staan waarop ie gaat stemmen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Er zijn meer geregistreerde independents dan republicans. (wat niet betekent dat ze zwevend zijn, maar goed)
https://thehill.com/homen(...)s-for-the-first-time
Hé, iemand met een andere mening.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Er is niemand geswitched naar Biden hoor.
Hooguit van pro Trump naar anti Trump
Volgens mij vinden we dat prima hierquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, iemand met een andere mening.
Het hangt van je definitie van zwevend af dan denk ik. Het merendeel van die independents zal wel niet echt zwevend zijn. Meer zwevend in de zin van dat ze nog niet weten of ze wel of niet gaan stemmen. Bijvoorbeeld ik denk dat hier in dit topic ook helemaal niemand twijfelt of Trump of Biden zijn/haar voorkeur heeft. De verschillen zijn gewoon te groot. In de democratische primary waren er wel veel zwevende kiezers dan zijn de verschillen ook niet zo gigantisch.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Er zijn meer geregistreerde independents dan republicans. (wat niet betekent dat ze zwevend zijn, maar goed)
https://thehill.com/homen(...)s-for-the-first-time
Fijn om te horen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat het vooral een Trump-onderuithaal topic lijkt. Het lijkt niet eens uit te maken wat Trump doet, want alles is verkeerd. En dan kan, maar ik heb toch de stellige indruk dat de mensen die zo negatief over hem zijn niet echt meer neutraal of objectief kijken naar wat hij doet. Ik snap dat hij veel fout doet in de ogen van veel mensen, maar als elke handeling, tweet, uitspraak of wat dan ook fout is, lijkt me dat niet meer heel reëel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij vinden we dat prima hier
Ik kan er weinig aan doen dat Donald Trump in de meeste Nederlandse ogen nogal incompetent over komt en dan druk ik mij eufemistisch uit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat het vooral een Trump-onderuithaal topic lijkt. Het lijkt niet eens uit te maken wat Trump doet, want alles is verkeerd. En dan kan, maar ik heb toch de stellige indruk dat de mensen die zo negatief over hem zijn niet echt meer neutraal of objectief kijken naar wat hij doet. Ik snap dat hij veel fout doet in de ogen van veel mensen, maar als elke handeling, tweet, uitspraak of wat dan ook fout is, lijkt me dat niet meer heel reëel.
Ja, de inspectie van de bunker van het Witte Huis is geweest. Daarna werden vreedzame demonstranten weggeslagen om met een bijbel op de foto te gaan bij een kerk.quote:
Ja, maar dat iemand dan niets goed kan doen, komt op mij gek over. Ik zie ook dingen van hem dat ik denk "Wat kansloos."quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan doen dat Donald Trump in de meeste Nederlandse ogen nogal incompetent over komt en dan druk ik mij eufemistisch uit.
Dat is waar en ik heb een paar pogingen gedaan, maar ik weet minder dan de meeste mensen hier dus een feit of statistiek van mij wordt als snel gepareerd door iets anders. Wat ik meen te zien, is dat dingen die hij doet in twee categorieën vallen: 1) Het is niet goed wat hij doet. 2) Het gaat goed maar dat is Obama's verdienste.quote:En als jij dat vind dan mag jij iedere actie van Trump die jij wel belangrijk of goed acht ook hier posten, volgens mij, niemand die zegt dat jij het met anderen eens hoef te zijn.
Tsja, in de meeste gevallen wordt ook onderbouwd waarom Trump een waardeloze president is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat het vooral een Trump-onderuithaal topic lijkt. Het lijkt niet eens uit te maken wat Trump doet, want alles is verkeerd. En dan kan, maar ik heb toch de stellige indruk dat de mensen die zo negatief over hem zijn niet echt meer neutraal of objectief kijken naar wat hij doet. Ik snap dat hij veel fout doet in de ogen van veel mensen, maar als elke handeling, tweet, uitspraak of wat dan ook fout is, lijkt me dat niet meer heel reëel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |