SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Machtsmisbruik, gewoon negerenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:47 schreef Meke het volgende:
Even meelezen in het vorige topic hoor.
Tot hoever kunnen jullie gaan?
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:47 schreef Meke het volgende:
Even meelezen in het vorige topic hoor.
Tot hoever kunnen jullie gaan?
haha ja de meerderheid is nu wel zo ongeveer modquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, gewoon negeren![]()
Beetje die paar gewone users die er nog overblijven in de SC de ogen uitsteken
Kan, maar ik zit nooit mobiel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja leuke speeltjes lijken me dat wel![]()
Kun je ook mobiel modden? Dat lijkt me wel echt kut!
Dat was waarschijnlijk precies wat ze wilden dat je dachtquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht trouwens toen vanmiddag de TT in Zwolle werd veranderd dat het wel Dave zou zijn
Dat was mijn laatste poging tot verwarring.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht trouwens toen vanmiddag de TT in Zwolle werd veranderd dat het wel Dave zou zijn
Ah dat scheeltquote:
Slim.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste poging tot verwarring.
Ik moest ook nog aan jou denken vanwege je datequote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We kunnen wel alvast een topic openen waar mods niet zijn toegestaanquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
haha ja de meerderheid is nu wel zo ongeveer mod
Niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Nee, daarvoor ben ik niet ESFer genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Ze moeten nu het goede voorbeeld geven he.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
Zijn jullie nou bij 308 al gestopt? Laf.
Expres al m'n TT veranderingen zonder kenmerkende . op het eind.quote:
Ik zat op Momo trouwens (niet letterlijk), niet op jou.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kijk @Cyan9, je eet een cake en je wordt meteen al rollend dik genoemdquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze moeten nu het goede voorbeeld geven he.![]()
Ze zijn nu onze rolmodellen
Ik had sowieso bij een paar users het idee dat die me door hadden. @Dave bijvoorbeeld, die had gisteren een post die (toevallig) helemaal klopte.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moest ook nog aan jou denken vanwege je dateWas wat ver gezocht, maar achteraf klopte het dus wel
Chips, ik noemde hem nog cyan90 vanmiddagquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Kijk @:cyan9, je eet een cake en je wordt meteen al rollend dik genoemd
Ik op Sjaan en Meke.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat op Momo trouwens (niet letterlijk), niet op jou.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had sowieso bij een paar users het idee dat die me door hadden. @:Dave bijvoorbeeld, die had gisteren een post die (toevallig) helemaal klopte.
Die beestjes hebben het erg zwaarquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Arizona het volgende:
Ik overweeg een carriereswitch naar maatschappelijk werker voor pinguins op Hawaii.
Ik zat ook op jou. Maar niet op momo en h_t.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had sowieso bij een paar users het idee dat die me door hadden. @:Dave bijvoorbeeld, die had gisteren een post die (toevallig) helemaal klopte.
Ja dat wordt een ban hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Chips, ik noemde hem nog cyan90 vanmiddag
Had je het wel deels goed.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat op Momo trouwens (niet letterlijk), niet op jou.
Ik dacht dat het toch wel duidelijk was dat ik niet had gereageerdquote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Kijk @:cyan9, je eet een cake en je wordt meteen al rollend dik genoemd
Nog gauw even een afscheidspost dan: het was leuk en ik hoop dat ik over 90 (quote:
Laten we een live topic openen bij de volgende grote voetbalwedstrijd, met als titel “Kutvoetbal, VBLers niet welkom.“quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
Hee maar met drie nieuwen moeten we denk ik even agenda trekken voor een ontblauwing hè? Alledrie tegelijk is niet leuk
Ja jij was het meest onder de radar geloof ikquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef H_T het volgende:
Aoibhin vroeg gisteren of ik de nieuwe mod zou worden, maar die vroeg dat aan zoveel mensen dat ik die post gewoon lekker kon negeren zonder dat het opviel
Ik ben zo voorspelbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zat ook op jou. Maar niet op momo en h_t.
Meteen schooien als modquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
https://fok.nl/shop/doneren/
Er wordt trouwens geld opgehaald voor fok en de servers door Danny.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog gauw even een afscheidspost dan: het was leuk en ik hoop dat ik over 90 () dagen ofzo weer terug mag komen ok doei doei.
Ja, daar had ik ook nooit aan gedacht eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jij was het meest onder de radar geloof ik
Zin inquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Laten we een live topic openen bij de volgende grote voetbalwedstrijd, met als titel “Kutvoetbal, VBLers niet welkom.“
Uiteindelijk wel! Cyan bleef vaak opvallend afzijdig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het toch wel duidelijk was dat ik niet had gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |