Half wel, maar dus nog net niet helemaalquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel gedacht dat jij half slapend kan no-scopen in CoD.![]()
Maar op zulke momenten kan ik me dat wel voorstellen ja. Ik heb toevallig afgelopen weekend RDR2 laten updaten (120GB) dus die gaat binnenkort ook weer eens aan.
Mja, ook wel eens gehad ja, met de joystick in de hand.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs soms tijdens het gamen tegenwoordig
Ik ben nu met enorm jeugdsentiment bezigquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Half wel, maar dus nog net niet helemaal
Zeg me dat je RDR2 op de xbox speelt
Wat zei hij daar van?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
En ook wel eens met de joy stick in de hand.
EGA of VGA remake?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu met enorm jeugdsentiment bezigKINGS QUEST!
Xbox ja, hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Half wel, maar dus nog net niet helemaal
Zeg me dat je RDR2 op de xbox speelt
Heul kei compleet nieuwe!quote:
Grappig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heul kei compleet nieuwe!
Maar wel van Sierra
Nou, ik was dus HIGH SCORE aan t bekijken op Netflix, wat een docu is over gaming.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Grappig.
En wist niet dat Sierra nog bestond.
Geduld, echt mijn sterkste puntquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wees geduldig, ben ondertussen keihard aan het werk ja.
Oeh, we waren ook al begonnen aan High score, maar dacht dat het zo goed als gefocust was op console. Ik kijk nu al uit naar die afleveringquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik was dus HIGH SCORE aan t bekijken op Netflix, wat een docu is over gaming.
Daar is een hele aflevering zowat gewijdt aan Roberta Williams en Sierra.
En toen gerinnerde ik me deze en zag dat hij nog maar 7.50 was voor alle 5 episodes
Het is echt een beetje zoals toen. Point en click en puzzle.
Was een leuke afleveringquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, we waren ook al begonnen aan High score, maar dacht dat het zo goed als gefocust was op console. Ik kijk nu al uit naar die aflevering
'Ken sent me'quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was een leuke aflevering
Grab ladder
Take ladder
Climb ladder?
Combine ladder?
Hoe vaak ik wel niet in een van de bieb gekopieerd boekje heb moeten spieken vroegerDie dingen gingen de hele middelbare school rond
![]()
Remove toilet paper from shoe.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
'Ken sent me'![]()
Als ik er echt niet uit kwam, kocht m'n vader een Hints boek, waar je dan met een stift of een speciale bril hints kon lezen......en uiteindelijk een walkthrough. Veel te verleidelijk natuurlijk
O ja, die boeken met die brilquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
'Ken sent me'![]()
Als ik er echt niet uit kwam, kocht m'n vader een Hints boek, waar je dan met een stift of een speciale bril hints kon lezen......en uiteindelijk een walkthrough. Veel te verleidelijk natuurlijk
Ik heb een mini laten printen op Heroforge.quote:
Dat zijn namen die ik herinner van de commodore/msx tijd manquote:
PC. Zulke mooie spellen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn namen die ik herinner van de commodore/msx tijd man
Of toch begin van de pc.... tis allemaal wat wazig
Vroeger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games
Yo bedankt, hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hey hallo alvast een fijne september iedereen.
Hetzelfde, geniet van de pepernoten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hey hallo alvast een fijne september iedereen.
De bakkers kruidnootjes lagen nog niet in de AH, alleen de gewonequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hetzelfde, geniet van de pepernoten.
Pics.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een dikke game PC gekocht vorige week onder het mom is later voor de kinderen voor de middelbare school.
Omg lekker.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De bakkers kruidnootjes lagen nog niet in de AH, alleen de gewone
Wel weer de eerste gevulde speculaas op
Waar?quote:
Vreemd dat ik geen notitie kreeg van je mention.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
OMG wat een slechte en laffe stukjes welke die schoolspreekbuizen nu weer zeggen.![]()
Ik denk dat zich morgen 1000en nieuwe leraren aanmelden voor de opleiding.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)het-najaar~ae38755e/
@:kaneelstokje wat vind jij?
Beter niet eens lezen, is een deprimerende klaagzang.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat ik geen notitie kreeg van je mention.
Ik zal even lezen.
Wij zijn vandaag begonnen, en naar mijn weten wat op 1 na iedereen aanwezig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beter niet eens lezen, is een deprimerende klaagzang.
Ik snap je volgens mij niet helemaal.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn vandaag begonnen, en naar mijn weten wat op 1 na iedereen aanwezig.
Ik snap best dat als je als overheid wilt dat de scholen 100% dekking hebben qua docenten, je er ook voor zorgen dat dit mogelijk is. Dus niet 2,5 weken voordat je weer mag werken (dit was bij mij het geval vorig jaar). Vind ik best klachtwaardig.
?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap je volgens mij niet helemaal.
Wat wisten de docenten dan niet?
Euhm.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Hoe volgt je vraag uit mijn reactie?
Omdat het leven kut is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm.
Waarom klagen de docenten nu eigenlijk weer zoveel?
Ja, moet zeggen dat een snelle test en uitslag wensen meer dan terecht is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar in de link die je postte waren het toch klachten over een tekort aan docenten de redenen daarachter?
Nuance en relativering verkoopt niet dus een kop doorspekt met drama is een vereiste voor maximaal bereik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, moet zeggen dat een snelle test en uitslag wensen meer dan terecht is.
Maar een titel “met angst en beven” i.c.m. tekort aan leerkrachten, is nogal contraproductief lijkt me.
Of 3 maanden in lockdown.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat het buiten 3 maanden lang schijtweer is, mag ik vast weer naar kantoor.
Hopen van niet. Vind thuiszitten niet heel erg (homebody) maar ''geen zin'' in economische crisis.quote:
Misschien als de huizen dan goedkoper worden, dan mag het wel van mij.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hopen van niet. Vind thuiszitten niet heel erg (homebody) maar ''geen zin'' in economische crisis.
Erg veel verschil zal het toch niet maken i.v.m. het tekort, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als de huizen dan goedkoper worden, dan mag het wel van mij.
Ik heb best zin in sneeuw en ijs maar het gaat natuurlijk gewoon donker en nat wordenquote:Op dinsdag 1 september 2020 08:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd best wel zin in de herfst en winter (is tegenwoordig één seizoen), maar ik denk dat ik gauw weer zomer wil als het veel regent en ik naar buiten moet. Merk ook dat ik al minder goed wakker word doordat de zon pas rond 7 uur opkomt. Erg jammer.
Huehuequote:Op dinsdag 1 september 2020 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb best zin in sneeuw en ijs maar het gaat natuurlijk gewoon donker en nat worden
Vooral het donker trek ik slechtquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb best zin in sneeuw en ijs maar het gaat natuurlijk gewoon donker en nat worden
Daarom altijd een Casio illuminator om hebben om de boel te inspecteren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het nu al lastig om mezelf aan werk te zetten en zo nu en dan naar buiten te gaan. Zal niet beter worden als het kutweer en donker is. Dus wat mij betreft mag die herfst nog wel even wachtenquote:Op dinsdag 1 september 2020 08:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd best wel zin in de herfst en winter (is tegenwoordig één seizoen), maar ik denk dat ik gauw weer zomer wil als het veel regent en ik naar buiten moet. Merk ook dat ik al minder goed wakker word doordat de zon pas rond 7 uur opkomt. Erg jammer.
vroeg, vroeg, bijna 10 uur..quote:
Die van mij kostte volgens mij ook minder, ook 24" van Philipsquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit me weer eens enorm te ergeren aan reacties van collega's op intranet. Ze hebben nieuwe vergoedingen bedacht voor aanschaf van apparatuur om thuis te werken.
Begint er een te klagen dat je voor ¤ 32 geen draadloos toetsenbord kunt krijgen. Nee lul, op kantoor krijg je die ook niet van de baas dus waarom zou die er nu voor moeten betalen?
"Maar ¤ 182 voor een monitor? En dan straks gaan klagen dat mensen met rsi klachten zitten vanwege het turen naar een te klein schermpje...".
1 zoekactie op coolblue levert al 19 monitoren van 24" op die je voor dat budget aan kunt schaffen
Zet die link onder de reactiesquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit me weer eens enorm te ergeren aan reacties van collega's op intranet. Ze hebben nieuwe vergoedingen bedacht voor aanschaf van apparatuur om thuis te werken.
Begint er een te klagen dat je voor ¤ 32 geen draadloos toetsenbord kunt krijgen. Nee lul, op kantoor krijg je die ook niet van de baas dus waarom zou die er nu voor moeten betalen?
"Maar ¤ 182 voor een monitor? En dan straks gaan klagen dat mensen met rsi klachten zitten vanwege het turen naar een te klein schermpje...".
1 zoekactie op coolblue levert al 19 monitoren van 24" op die je voor dat budget aan kunt schaffen
Ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een mini laten printen op Heroforge.
Ben er erg blij mee. Nu nog laten schilderen.
O ja, die bestond ook nog!quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
O.a. deze had ik
[ afbeelding ]
Police Quest III
Het is een AD artikel Los.......quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
OMG wat een slechte en laffe stukjes welke die schoolspreekbuizen nu weer zeggen.![]()
Ik denk dat zich morgen 1000en nieuwe leraren aanmelden voor de opleiding.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)het-najaar~ae38755e/
@:kaneelstokje wat vind jij?
Als t gratis via werk is willen mensen altijd ineens het duurste van t duurste. Terwijl ze prive nog met een Medion van de Aldi werken uit 1998 en daar ook niet over zeuren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:20 schreef DrMarten het volgende:
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar daarvoor geef ik de hittegolf de schuld. Sindsdien zit ik niet meer netjes aangekleed achter pc en doe ik dat alleen als ik naar buiten ga.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het nu al lastig om mezelf aan werk te zetten en zo nu en dan naar buiten te gaan. Zal niet beter worden als het kutweer en donker is. Dus wat mij betreft mag die herfst nog wel even wachten
Met sommige collega's zit ik dan weer volledig op 1 lijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t gratis via werk is willen mensen altijd ineens het duurste van t duurste. Terwijl ze prive nog met een Medion van de Aldi werken uit 1998 en daar ook niet over zeuren.
Snappyquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met sommige collega's zit ik dan weer volledig op 1 lijn
"Of is het de bedoeling dat onze werkgever ook gelijk een deel van je game/privébeeldscherm betaalt zodat je op een 49" curved Qled 8k scherm op Facebook plaatjes kunt kijken?"
Query for Glory IVquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die bestond ook nog!
Kingsquest
Police quest
Space quest
Hero quest
Nu weer een die beweert dat je voor ¤200 geen bureau kunt krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu weer een die beweert dat je voor ¤200 geen bureau kunt krijgen.
Dus maar weer een linkje geplaatst naar een ikea zit stabureau van ¤199
Is zakelijk ook niet zo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu weer een die beweert dat je voor ¤200 geen bureau kunt krijgen.
Dus maar weer een linkje geplaatst naar een ikea zit stabureau van ¤199
Nonsens.quote:
https://www.officecentre.(...)t=&view=grid&page=12quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Bron: de meubels die hier op kantoor staan.
Beter nog, tweedehands kijken!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.officecentre.(...)t=&view=grid&page=12
Kale, zonder kastjes e.d., dat dan weer wel
Carrièreswitch gemaakt van viroloog naar inkoper kantoormeubilair?quote:
Ja dat valt mij ook op.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een AD artikel Los.......
Die zijn altijd zo geschreven dat iedereen naar en zeurderig is en de wereld ten onder gaat.
Ik voel deze post.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekant-bureau-wit-s19022808/
Ik heb gewoon deze. Maar dan de oude versie met puntige hoeken. RIP bovenbenen.
De Speldquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op.
Welke krant is dan beter?
Ik heb zo'n massief oud Philips buro.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekant-bureau-wit-s19022808/
Ik heb gewoon deze. Maar dan de oude versie met puntige hoeken. RIP bovenbenen.
Die bestaat al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De gaykrant is geloof ik ook geen aanrader.
Hier lag het internet eruit in het hele bedrijf. Onze provider lag onder een ddos aanval. Blijkt vandaag bij meer ISP's gebeurd te zijn.quote:
Af en toe moet ik daadwerkelijk werken.quote:
Aan hwt werk.quote:
Naja op heet Fok was het ineens uitgestorvenquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Af en toe moet ik daadwerkelijk werken.
Schilderen moet ik nog doen, maar durf niet. Ik tril altijd zo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Nou ja, digitaal model. Vriend van ons heeft zelf een 3D printer (al zal die van Heroforge zelf wel iets mooiere kwaliteit zijn misschien).
Heb m geschilderd, maar dat is echt priegelwerk zeg!
Kpn lag eruit toch? Dus niemand kon op werk onlinequote:Op dinsdag 1 september 2020 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naja op heet Fok was het ineens uitgestorven
https://www.cybercrimeinf(...)t-van-ddos-aanvallenquote:Diverse bedrijven slachtoffer
In Nederland en ook in België worden sinds afgelopen week verschillende providers met DDoS-aanvallen bestookt. Onder andere Online.nl, EDPnet, Tweak, WebReus en Freedom Internet lagen er vorige week al uit, meldt Tweakers: 'Het is nog niet bekend of de aanvallen verband met elkaar hebben. Wel begonnen ze allemaal rond dezelfde tijdstippen.'
Belgische provider edpnet
De Belgische provider edpnet heeft sinds vorige week vrijdag te maken met ddos-aanvallen. Klanten van de provider ondervinden daardoor problemen met hun verbinding. Sinds maandagochtend is er weer een aanval gaande.
De eerste ddos-aanval begon vrijdagavond om 18:00 uur. Na een uur werd die aanval afgewend en waren de problemen voorbij. Zondagavond om 20:30 uur begon een nieuwe aanval, die een kwartier duurde volgens de provider. Om 22:20 uur diezelfde avond volgde er nog een aanval, die een aantal uren duurde.
Ook maandag ligt de provider weer onder vuur, volgens de statuspagina is er sinds 11:15 uur maandag ochtend een aanval aan de gang. Wanneer die is afgewend weet de provider nog niet. De website van edpnet is op het moment van schrijven niet goed bereikbaar. Op Twitter meldt de provider dat de aanval wel onder controle lijkt te zijn.
Wie zit er achter
Wie er achter de ddos-aanvallen zit is niet duidelijk. Ook is onbekend of de aanvallen verband hebben met de ddos-aanvallen op diverse Nederlandse providers afgelopen vrijdag. Delta, Tweak, Online en Freedom Internet werden daardoor getroffen. Ook hostingbedrijf WebReus heeft te maken met langdurige storingen door vermoedelijk ddos-aanvallen.
Ja het is echt een priegelwerkje hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schilderen moet ik nog doen, maar durf niet. Ik tril altijd zo.
Ik weet niet wat t is, maar t klinkt atom.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat ddossen echt iets voor stampvoetende kleuters die geen snoepje mogen.
/Eet toastje met brie en honing.
Het toastje is lekker.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat t is, maar t klinkt atom.
HOU ER MEE OP!
(niet met dat toastje)
quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schilderen moet ik nog doen, maar durf niet. Ik tril altijd zo.
Ziet er al boven mijn kunnen uit. Maar je ziet op reddit weleens van die professioneel geschilderde. Ben ik wel jaloers op.quote:
Als ik m echt gekocht zou hebben (incl verschepen en wachten) dan zou ik t ook wel spannend vinde, of zonde (als ik t zou verneuken). Nu is t een uurtje printen met een paar cent aan materiaal. Als je dat verneukt begin je later gewoon opnieuwquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er al boven mijn kunnen uit. Maar je ziet op reddit weleens van die professioneel geschilderde. Ben ik wel jaloers op.
Toevallig. Ik heb ook een stukje gelopen vandaagquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker stukje gelopen. Nu aankomst van de tour kijken
Zal morgen even fototje uploaden. Moet even snel de katten verzorgen en daarna DND spelen!quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik m echt gekocht zou hebben (incl verschepen en wachten) dan zou ik t ook wel spannend vinde, of zonde (als ik t zou verneuken). Nu is t een uurtje printen met een paar cent aan materiaal. Als je dat verneukt begin je later gewoon opnieuw
Ben wel benieuwd naar die van jou!
Je miniature bedoel ik he
(character bedoel ik dan he![]()
)
Ok.quote:Op woensdag 2 september 2020 07:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op dat tijdstip is het nog goedenacht.
Nu is het goedemorgen.
Best vaak zijn het verveelde kids die wat uitproberen of inderdaad zoals jij zegt. En als je het zelf technisch niet kan kan je zelfs ddos aanvallen kopen voor een paar tientjesquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat ddossen echt iets voor stampvoetende kleuters die geen snoepje mogen.
Wat ben jij vroeg zeg!quote:Op woensdag 2 september 2020 07:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op dat tijdstip is het nog goedenacht.
Nu is het goedemorgen.
Ja goed, ik vind het gewoon enorm kinderachtig. Ga jezelf lastig vallen met je shit, niet de rest van de wereld.quote:Op woensdag 2 september 2020 07:46 schreef rival het volgende:
[..]
Best vaak zijn het verveelde kids die wat uitproberen of inderdaad zoals jij zegt. En als je het zelf technisch niet kan kan je zelfs ddos aanvallen kopen voor een paar tientjes
Ergens in 2018 lagen veel websites van banken plat. Toen werd in de media gesproken over Russische hacks. Bleek het gewoon een 18 jarige hier in Nederland te zijn.
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-plezier~a862f822/
Maar ik heb begrepen dat mensen tijdens die ddos aanvallen wel degelijk bepaalde systemen kunnen omzeilen/hacken. Dus niet voor iedereen is het maar een beetje pesten.
Ja maar dat kan je tegenwoordig tegen zoveel mensen zeggenquote:Op woensdag 2 september 2020 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, ik vind het gewoon enorm kinderachtig. Ga jezelf lastig vallen met je shit, niet de rest van de wereld.
Ja vast wel, maar die zijn nu niet het onderwerpquote:Op woensdag 2 september 2020 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je tegenwoordig tegen zoveel mensen zeggen
Afgelopen vrijdag en maandagavond was mijn provider ook slachtoffer van ddos-aanvallen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:54 schreef rival het volgende:
Sinds vrijdag worden providers aangevallen lees ik net.
[..]
https://www.cybercrimeinf(...)t-van-ddos-aanvallen
Delta zeker, heb je er nog iets van gemerkt?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag en maandagavond was mijn provider ook slachtoffer van ddos-aanvallen.
Ja, Delta. Die eerste heb ik niet zo veel van gemerkt, ik was al verbonden met de VPN naar het werk, dus ik kon toen gewoon werken. Die van maandagavond heb ik eventjes last van gehad. Maandagavond is altijd sportavond, dus toen ik thuis kwam, lag het internet eruit, maar dat was niet al te lang daarna weer opgelost. Mijn ouders hadden er meer last van dat hun interactieve tv eruit lag.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Delta zeker, heb je er nog iets van gemerkt?
Wij lagen in beide gevallen helemaal platquote:Op woensdag 2 september 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag en maandagavond was mijn provider ook slachtoffer van ddos-aanvallen.
Omdat het al na tienen is, dus geen tijd meer om nu nog in bed te liggen?quote:
Gaat heen met je op tijd opstaan johquote:Op woensdag 2 september 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het al na tienen is, dus geen tijd meer om nu nog in bed te liggen?
Oh sorry hoor.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat heen met je op tijd opstaan joh
quote:
een update updaten?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoor aan het werk te zijn maar m'n pc is updates aan het updaten.
Kun je weer terug naar bedquote:Op woensdag 2 september 2020 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoor aan het werk te zijn maar m'n pc is updates aan het updaten.
Nopequote:Op woensdag 2 september 2020 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een update updaten?En kan je die updates niet op een ander tijdstip laten uitvoeren?
I wishquote:
Neinquote:
Boks ouwe.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Barbusse het volgende:
Nu al toe aan drank. Ik heb in 4 uur tijd welgeteld 20 minuten echt werk geleverd.
Ga mee op een terras zitten.quote:
Productief.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Barbusse het volgende:
Nu al toe aan drank. Ik heb in 4 uur tijd welgeteld 20 minuten echt werk geleverd.
quote:
Ga mee op een terras zitten.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ga mee op een terras zitten.
Kom hier zitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zit in de kuip van de boot. Wat een rust.
Even m'n appeltje eten en dan verder schoonmaken/opruimen.
Okquote:
Drank heb ik gister al gehad. Maar kan ook niet zeggen dat ik nu heel productief ben.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Barbusse het volgende:
JALOERSquote:
Kom een keer zeilen als je in NL bentquote:
Hou ik je aanquote:Op woensdag 2 september 2020 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom een keer zeilen als je in NL bent.
Ik denk dat je t hynder enorm kan waarderen.
Heet de boot zo of zit je aan de whisky?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom een keer zeilen als je in NL bent.
Ik denk dat je t hynder enorm kan waarderen.
Klinkt als een Friese waterplas.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heet de boot zo of zit je aan de whisky?
Hynder is Fries voor paard, maar er bestaat ook een whisky met de naam Frysk Hynder oftewel Fries Paardquote:Op woensdag 2 september 2020 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een Friese waterplas.
Dan maak ik die dingen schoon, helemaal trots op mezelf.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu met het zonnetje op het raam, valt pas goed op, hoe vies ze zijn.
De boot heet It houten Hynderquote:Op woensdag 2 september 2020 12:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heet de boot zo of zit je aan de whisky?
Ze is een zeeschouw, een Friese platbodem. Dus klopt dat t Fries klinktquote:Op woensdag 2 september 2020 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een Friese waterplas.
En dan Chanel nr 5 erop. We know Sammetje.. We knowquote:Op woensdag 2 september 2020 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik douche gewoon dagelijks, hoor.
Bruine tietjes?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik douche gewoon dagelijks, hoor.
Lekkerquote:Op woensdag 2 september 2020 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Pauze met thee en pure chocolade kruidnoten.
Hoort eigenlijk nog niet maar kon het niet laten.
Het is nooit te vroeg voor kruidnoten!quote:Op woensdag 2 september 2020 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Pauze met thee en pure chocolade kruidnoten.
Hoort eigenlijk nog niet maar kon het niet laten.
Ik wacht voor de vorm tot die ouwe in het land is.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor kruidnoten!
Met mij? Die vraag stel ik me al jaren, dat weet je.quote:
Hmm, wanneer ben je dan vormloos?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben blij dat rond ook een vorm is, na de vakantie echt weer even opletten.
Mijn nieuwe weegschaal (met van die stroommetingen) vind me jong (5 jaar jonger dan ik echt ben), maar wel dikquote:Op woensdag 2 september 2020 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje afgevallen, nu moet het alleen nog eraf blijven
Skinny fatquote:Op woensdag 2 september 2020 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, wanneer ben je dan vormloos?
Als je wat kwabbig bent en niet perfect rond?
Ja hou op hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn nieuwe weegschaal (met van die stroommetingen) vind me jong (5 jaar jonger dan ik echt ben), maar wel dik(onderhuids vet percentage, organen is prima)
Beter dat dan het laatstequote:Op woensdag 2 september 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn nieuwe weegschaal (met van die stroommetingen) vind me jong (5 jaar jonger dan ik echt ben), maar wel dik(onderhuids vet percentage, organen is prima)
Soort barbapappa.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, wanneer ben je dan vormloos?
Als je wat kwabbig bent en niet perfect rond?
quote:
Ja. Dit. Met mijn 65kg en 1.83mquote:
Dank je wel. Een meeuw kwam t klokhuis van m'n appel jattenquote:Op woensdag 2 september 2020 13:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit zo Samzz. Geniet ervan
Mijn vet zit op m'n heupenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n meting alleen betrouwbaar als je op verschillende plekken van die plakkertjes doet.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gooi er even 20kg bovenopquote:Op woensdag 2 september 2020 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja. Dit. Met mijn 65kg en 1.83m
Ja ik hecht er ook niet giga veel waarde aan hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 14:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n meting alleen betrouwbaar als je op verschillende plekken van die plakkertjes doet.
Dat kan ik alleen beoordelen als ik swimsuit pictures krijgquote:Op woensdag 2 september 2020 14:35 schreef rival het volgende:
1.80 en 80.
Perfect in balans als je het mij vraagt
En jij bent al slankquote:Op woensdag 2 september 2020 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gooi er even 20kg bovenop
Nou vooruitquote:Op woensdag 2 september 2020 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen beoordelen als ik swimsuit pictures krijg
Jij bent toch #fitgirl?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:59 schreef Californium het volgende:
Ah ja, skinny fat ben ik ook![]()
En tonnetje rond als mijn feeder de kans krijgt
Ik? Nee joh. Doe alsof.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent toch #fitgirl?
Ohquote:Op woensdag 2 september 2020 15:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik? Nee joh. Doe alsof.
Ik ben #wordgefeedgirl
oh waar?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:09 schreef Ang3l het volgende:
O, ik lees net dat Fok doodgaat, of we willen doneren
Je kunt het, lekker slopen!quote:Op woensdag 2 september 2020 15:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft er iemand nog wat oppeppen de woorden. Moet nog 2uur doorwerken en dan is het meeste van m'n huis leeghalen in Utrecht af. Laatste loodjes zijn echt het zwaarst. Stomme plintjes en lampen eraf. Blegh.
quote:Op woensdag 2 september 2020 15:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft er iemand nog wat oppeppen de woorden. Moet nog 2uur doorwerken en dan is het meeste van m'n huis leeghalen in Utrecht af. Laatste loodjes zijn echt het zwaarst. Stomme plintjes en lampen eraf. Blegh.
Wilde niemand het overnemen?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Een beetje grof geweld en dan gewoon ergens op straat tyfen toch?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en in een officiële puin container, daar mag toch ook gewoon glas in? Er ligt nu alleen veiligheidsglas in.
Ik ga er pas 31 dec uit, moet er nu uit vanwege grote renovatie. Heerlijke timing. Nja ik heb wel weer wat verhalen voor het Marktplaats boek dus dat is ook wat waardquote:
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga er pas 31 dec uit, moet er nu uit vanwege grote renovatie. Heerlijke timing. Nja ik heb wel weer wat verhalen voor het Marktplaats boek dus dat is ook wat waard
Dat is fijn ja. Had ik toen ook. Mijn appartement werd eerst gerenoveerd voordat het opnieuw verhuurd ging worden, dus moest alles eruit halen. Die laatste loodjes kosten dan nog vies veel tijd.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga er pas 31 dec uit, moet er nu uit vanwege grote renovatie. Heerlijke timing. Nja ik heb wel weer wat verhalen voor het Marktplaats boek dus dat is ook wat waard
Oh ja inderdaad, slim!quote:Op woensdag 2 september 2020 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik anders alle toeslagen voor het afgelopen jaar waarschijnlijk moet terugbetalen.
Pied a terre in Utrechtquote:Op woensdag 2 september 2020 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Het wordt half november opgeleverd dus dan kan ik mooi nog anderhalve maand in bad liggen.
Dat mag zekerquote:Op woensdag 2 september 2020 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en in een officiële puin container, daar mag toch ook gewoon glas in? Er ligt nu alleen veiligheidsglas in.
Klinkt nu wel echt einde oefeningquote:Op woensdag 2 september 2020 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert #3 ¤450 is echt fantastisch
Heb je zelf gekookt?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De pot staat op tafel ik herhaal de pot staat op tafel.
Wat gaan we eten?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks maar weer eens uiteten
Te laat.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
20.000 is geen grap. Kan je wel een servertje voor aanschaffen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt nu wel echt einde oefening
Ja en gezien het behaalde bedrag niet echt haalbaar gok ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:21 schreef rival het volgende:
[..]
20.000 is geen grap. Kan je wel een servertje voor aanschaffen.
`quote:Op donderdag 3 september 2020 07:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en gezien het behaalde bedrag niet echt haalbaar gok ik.
Geef ook even 450 euro dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:43 schreef rival het volgende:
[..]
`
Het begon bij 25k lees ik zojuist. Dan vind ik dat er nog best veel is opgehaald. Maar zie het totaal nog steeds niet gehaald worden.
Mja ik weet niet. Ik zit hier iedere dag wel bijna. Maar toch houd iets me ook tegen te doneren.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:43 schreef rival het volgende:
[..]
`
Het begon bij 25k lees ik zojuist. Dan vind ik dat er nog best veel is opgehaald. Maar zie het totaal nog steeds niet gehaald worden.
Inderdaad, er is veel opgehaald, maar denk dat 80% van het opgeleverde donatie bedrag nu al wel binnen is.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:43 schreef rival het volgende:
[..]
`
Anders neem je een abbo, 10 euro voor 6 maandenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik weet niet. Ik zit hier iedere dag wel bijna. Maar toch houd iets me ook tegen te doneren.
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest lachen van De donatie van CL.
@:Cherrylips
Ja zat ik ook nog naar te kijken maar is ook zo nutteloosquote:Op donderdag 3 september 2020 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Anders neem je een abbo, 10 euro voor 6 maanden
Alleen geen advertenties vind ik wel handig, voor de rest inderdaad vrij nutteloos.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zat ik ook nog naar te kijken maar is ook zo nutteloos
Ja zonder MCH valt er weinig te blokkeren.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zat ik ook nog naar te kijken maar is ook zo nutteloos
Losdopquote:Op donderdag 3 september 2020 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis MCH wel eigenlijk, wie is nu onze huistroll.
Losdop?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis MCH wel eigenlijk, wie is nu onze huistroll.
Wat een keutel-intrek-topicquote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
Of had hem gewoon een Cap gegeven op 100 or whateverquote:Op donderdag 3 september 2020 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een keutel-intrek-topic
Eers neerzetten "tot 20.00" en dan als t te hard gaat je OP aanpassen naar 18.15"Want t ging wel erg hard"
Ja, maak dan ook niet zo'n stoere uitspraak
Dat is waarquote:Op donderdag 3 september 2020 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij maakt iedereen toch minder boos, het is niet hetzelfde.
Is dat niet allemaal Losop?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:10 schreef TaMieke het volgende:
En vergeet die Dop01 niet of hoe was het ook alweer?
Ze had al eerder 100 EUR gedoneerd, dus ze heeft denk ik wel wat..kredit opgebouwdquote:Op donderdag 3 september 2020 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een keutel-intrek-topic
Eers neerzetten "tot 20.00" en dan als t te hard gaat je OP aanpassen naar 18.15"Want t ging wel erg hard"
Ja, maak dan ook niet zo'n stoere uitspraak
Dat is allemaal dezelfde persoon volgens mij. Kloontjes.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Staat me iets van bij dat die nog irritanter was.
Ik geloof je directquote:Op donderdag 3 september 2020 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is allemaal dezelfde persoon volgens mij. Kloontjes.
Dat is nu eenmaal je reputatie als BMW rijder hequote:Op donderdag 3 september 2020 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof ik zulke bedragen kan missen
Die heb ik gekocht toen ik nog 40 uur werkte, goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 3 september 2020 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal je reputatie als BMW rijder he
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er over een Corona effect gesproken wordt.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof ik zulke bedragen kan missen
Ja volgens mij dat er minder reclameinkomsten zijn. Ik vind het ook nog verdacht rustig op Fok als zoveel mensen thuiswerken.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er over een Corona effect gesproken wordt.
Wat is t effect can Corona op Fok dan?
Je zou denken dat mensen meer vrije tijd hebben, meer Fokken, meer reclame opbrengsten, etc.
Tenzij die bedrijven de reclame sowieso stopgezet hebben, omdat ze zelf in moeilijkheden zitten en ze dit dan redelijk overbodige reclame vinden.
Ik denk stiekem dat Danny dan weer op vakantie wilt of misschien een nieuwe Mercedes wilt aanschaffenquote:Op donderdag 3 september 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er over een Corona effect gesproken wordt.
Wat is t effect can Corona op Fok dan?
Je zou denken dat mensen meer vrije tijd hebben, meer Fokken, meer reclame opbrengsten, etc.
Tenzij die bedrijven de reclame sowieso stopgezet hebben, omdat ze zelf in moeilijkheden zitten en ze dit dan redelijk overbodige reclame vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |