Half wel, maar dus nog net niet helemaalquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel gedacht dat jij half slapend kan no-scopen in CoD.![]()
Maar op zulke momenten kan ik me dat wel voorstellen ja. Ik heb toevallig afgelopen weekend RDR2 laten updaten (120GB) dus die gaat binnenkort ook weer eens aan.
Mja, ook wel eens gehad ja, met de joystick in de hand.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs soms tijdens het gamen tegenwoordig
Ik ben nu met enorm jeugdsentiment bezigquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Half wel, maar dus nog net niet helemaal
Zeg me dat je RDR2 op de xbox speelt
Wat zei hij daar van?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
En ook wel eens met de joy stick in de hand.
EGA of VGA remake?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu met enorm jeugdsentiment bezigKINGS QUEST!
Xbox ja, hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Half wel, maar dus nog net niet helemaal
Zeg me dat je RDR2 op de xbox speelt
Heul kei compleet nieuwe!quote:
Grappig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heul kei compleet nieuwe!
Maar wel van Sierra
Nou, ik was dus HIGH SCORE aan t bekijken op Netflix, wat een docu is over gaming.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Grappig.
En wist niet dat Sierra nog bestond.
Geduld, echt mijn sterkste puntquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wees geduldig, ben ondertussen keihard aan het werk ja.
Oeh, we waren ook al begonnen aan High score, maar dacht dat het zo goed als gefocust was op console. Ik kijk nu al uit naar die afleveringquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik was dus HIGH SCORE aan t bekijken op Netflix, wat een docu is over gaming.
Daar is een hele aflevering zowat gewijdt aan Roberta Williams en Sierra.
En toen gerinnerde ik me deze en zag dat hij nog maar 7.50 was voor alle 5 episodes
Het is echt een beetje zoals toen. Point en click en puzzle.
Was een leuke afleveringquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, we waren ook al begonnen aan High score, maar dacht dat het zo goed als gefocust was op console. Ik kijk nu al uit naar die aflevering
'Ken sent me'quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was een leuke aflevering
Grab ladder
Take ladder
Climb ladder?
Combine ladder?
Hoe vaak ik wel niet in een van de bieb gekopieerd boekje heb moeten spieken vroegerDie dingen gingen de hele middelbare school rond
![]()
Remove toilet paper from shoe.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
'Ken sent me'![]()
Als ik er echt niet uit kwam, kocht m'n vader een Hints boek, waar je dan met een stift of een speciale bril hints kon lezen......en uiteindelijk een walkthrough. Veel te verleidelijk natuurlijk
O ja, die boeken met die brilquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
'Ken sent me'![]()
Als ik er echt niet uit kwam, kocht m'n vader een Hints boek, waar je dan met een stift of een speciale bril hints kon lezen......en uiteindelijk een walkthrough. Veel te verleidelijk natuurlijk
Ik heb een mini laten printen op Heroforge.quote:
Dat zijn namen die ik herinner van de commodore/msx tijd manquote:
PC. Zulke mooie spellen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn namen die ik herinner van de commodore/msx tijd man
Of toch begin van de pc.... tis allemaal wat wazig
Vroeger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games
Yo bedankt, hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hey hallo alvast een fijne september iedereen.
Hetzelfde, geniet van de pepernoten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hey hallo alvast een fijne september iedereen.
De bakkers kruidnootjes lagen nog niet in de AH, alleen de gewonequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hetzelfde, geniet van de pepernoten.
Pics.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een dikke game PC gekocht vorige week onder het mom is later voor de kinderen voor de middelbare school.
Omg lekker.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De bakkers kruidnootjes lagen nog niet in de AH, alleen de gewone
Wel weer de eerste gevulde speculaas op
Waar?quote:
Vreemd dat ik geen notitie kreeg van je mention.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
OMG wat een slechte en laffe stukjes welke die schoolspreekbuizen nu weer zeggen.![]()
Ik denk dat zich morgen 1000en nieuwe leraren aanmelden voor de opleiding.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)het-najaar~ae38755e/
@:kaneelstokje wat vind jij?
Beter niet eens lezen, is een deprimerende klaagzang.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat ik geen notitie kreeg van je mention.
Ik zal even lezen.
Wij zijn vandaag begonnen, en naar mijn weten wat op 1 na iedereen aanwezig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beter niet eens lezen, is een deprimerende klaagzang.
Ik snap je volgens mij niet helemaal.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn vandaag begonnen, en naar mijn weten wat op 1 na iedereen aanwezig.
Ik snap best dat als je als overheid wilt dat de scholen 100% dekking hebben qua docenten, je er ook voor zorgen dat dit mogelijk is. Dus niet 2,5 weken voordat je weer mag werken (dit was bij mij het geval vorig jaar). Vind ik best klachtwaardig.
?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap je volgens mij niet helemaal.
Wat wisten de docenten dan niet?
Euhm.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Hoe volgt je vraag uit mijn reactie?
Omdat het leven kut is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm.
Waarom klagen de docenten nu eigenlijk weer zoveel?
Ja, moet zeggen dat een snelle test en uitslag wensen meer dan terecht is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar in de link die je postte waren het toch klachten over een tekort aan docenten de redenen daarachter?
Nuance en relativering verkoopt niet dus een kop doorspekt met drama is een vereiste voor maximaal bereik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, moet zeggen dat een snelle test en uitslag wensen meer dan terecht is.
Maar een titel “met angst en beven” i.c.m. tekort aan leerkrachten, is nogal contraproductief lijkt me.
Of 3 maanden in lockdown.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat het buiten 3 maanden lang schijtweer is, mag ik vast weer naar kantoor.
Hopen van niet. Vind thuiszitten niet heel erg (homebody) maar ''geen zin'' in economische crisis.quote:
Misschien als de huizen dan goedkoper worden, dan mag het wel van mij.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hopen van niet. Vind thuiszitten niet heel erg (homebody) maar ''geen zin'' in economische crisis.
Erg veel verschil zal het toch niet maken i.v.m. het tekort, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als de huizen dan goedkoper worden, dan mag het wel van mij.
Ik heb best zin in sneeuw en ijs maar het gaat natuurlijk gewoon donker en nat wordenquote:Op dinsdag 1 september 2020 08:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd best wel zin in de herfst en winter (is tegenwoordig één seizoen), maar ik denk dat ik gauw weer zomer wil als het veel regent en ik naar buiten moet. Merk ook dat ik al minder goed wakker word doordat de zon pas rond 7 uur opkomt. Erg jammer.
Huehuequote:Op dinsdag 1 september 2020 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb best zin in sneeuw en ijs maar het gaat natuurlijk gewoon donker en nat worden
Vooral het donker trek ik slechtquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb best zin in sneeuw en ijs maar het gaat natuurlijk gewoon donker en nat worden
Daarom altijd een Casio illuminator om hebben om de boel te inspecteren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het nu al lastig om mezelf aan werk te zetten en zo nu en dan naar buiten te gaan. Zal niet beter worden als het kutweer en donker is. Dus wat mij betreft mag die herfst nog wel even wachtenquote:Op dinsdag 1 september 2020 08:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd best wel zin in de herfst en winter (is tegenwoordig één seizoen), maar ik denk dat ik gauw weer zomer wil als het veel regent en ik naar buiten moet. Merk ook dat ik al minder goed wakker word doordat de zon pas rond 7 uur opkomt. Erg jammer.
vroeg, vroeg, bijna 10 uur..quote:
Die van mij kostte volgens mij ook minder, ook 24" van Philipsquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit me weer eens enorm te ergeren aan reacties van collega's op intranet. Ze hebben nieuwe vergoedingen bedacht voor aanschaf van apparatuur om thuis te werken.
Begint er een te klagen dat je voor ¤ 32 geen draadloos toetsenbord kunt krijgen. Nee lul, op kantoor krijg je die ook niet van de baas dus waarom zou die er nu voor moeten betalen?
"Maar ¤ 182 voor een monitor? En dan straks gaan klagen dat mensen met rsi klachten zitten vanwege het turen naar een te klein schermpje...".
1 zoekactie op coolblue levert al 19 monitoren van 24" op die je voor dat budget aan kunt schaffen
Zet die link onder de reactiesquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit me weer eens enorm te ergeren aan reacties van collega's op intranet. Ze hebben nieuwe vergoedingen bedacht voor aanschaf van apparatuur om thuis te werken.
Begint er een te klagen dat je voor ¤ 32 geen draadloos toetsenbord kunt krijgen. Nee lul, op kantoor krijg je die ook niet van de baas dus waarom zou die er nu voor moeten betalen?
"Maar ¤ 182 voor een monitor? En dan straks gaan klagen dat mensen met rsi klachten zitten vanwege het turen naar een te klein schermpje...".
1 zoekactie op coolblue levert al 19 monitoren van 24" op die je voor dat budget aan kunt schaffen
Ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een mini laten printen op Heroforge.
Ben er erg blij mee. Nu nog laten schilderen.
O ja, die bestond ook nog!quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
O.a. deze had ik
[ afbeelding ]
Police Quest III
Het is een AD artikel Los.......quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
OMG wat een slechte en laffe stukjes welke die schoolspreekbuizen nu weer zeggen.![]()
Ik denk dat zich morgen 1000en nieuwe leraren aanmelden voor de opleiding.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)het-najaar~ae38755e/
@:kaneelstokje wat vind jij?
Als t gratis via werk is willen mensen altijd ineens het duurste van t duurste. Terwijl ze prive nog met een Medion van de Aldi werken uit 1998 en daar ook niet over zeuren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:20 schreef DrMarten het volgende:
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar daarvoor geef ik de hittegolf de schuld. Sindsdien zit ik niet meer netjes aangekleed achter pc en doe ik dat alleen als ik naar buiten ga.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het nu al lastig om mezelf aan werk te zetten en zo nu en dan naar buiten te gaan. Zal niet beter worden als het kutweer en donker is. Dus wat mij betreft mag die herfst nog wel even wachten
Met sommige collega's zit ik dan weer volledig op 1 lijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t gratis via werk is willen mensen altijd ineens het duurste van t duurste. Terwijl ze prive nog met een Medion van de Aldi werken uit 1998 en daar ook niet over zeuren.
Snappyquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met sommige collega's zit ik dan weer volledig op 1 lijn
"Of is het de bedoeling dat onze werkgever ook gelijk een deel van je game/privébeeldscherm betaalt zodat je op een 49" curved Qled 8k scherm op Facebook plaatjes kunt kijken?"
Query for Glory IVquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die bestond ook nog!
Kingsquest
Police quest
Space quest
Hero quest
Nu weer een die beweert dat je voor ¤200 geen bureau kunt krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu weer een die beweert dat je voor ¤200 geen bureau kunt krijgen.
Dus maar weer een linkje geplaatst naar een ikea zit stabureau van ¤199
Is zakelijk ook niet zo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu weer een die beweert dat je voor ¤200 geen bureau kunt krijgen.
Dus maar weer een linkje geplaatst naar een ikea zit stabureau van ¤199
Nonsens.quote:
https://www.officecentre.(...)t=&view=grid&page=12quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Bron: de meubels die hier op kantoor staan.
Beter nog, tweedehands kijken!quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.officecentre.(...)t=&view=grid&page=12
Kale, zonder kastjes e.d., dat dan weer wel
Carrièreswitch gemaakt van viroloog naar inkoper kantoormeubilair?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |