Fixedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Godsamme traffic, het is Q3 Q1 rij er voorbij
De Quali op die outer-track lay-out in Bahrain gaat ook een mooie worden.quote:
quote:
Nee, maar ik snap je, ik vind die graphics daar soms ook verwarrend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lette ff niet op, maar LEC stond toch net onder de streep
Op de streep. En daar bleef hij staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lette ff niet op, maar LEC stond toch net onder de streep?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap je, ik vind die graphics daar soms ook verwarrend.
Thanks, met een half oog lijkt dat net andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan zijn hoor, maar wanneer dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook weleens een van de tragere.
Die hebben veel te veel pizza gegeten in de winterquote:
Die rode lijn moet er ook onder, het is constant verwarring jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem een keer thuis laten.quote:
'deskundig' nou, nouquote:
Weet ik niet meer precies maar het was helemaal niks en Verstappen zat te klagen dat zijn auto totaal niet werkte. Terecht ook want zo werkt het al jaren. We moeten niet doen alsof regen nog precies dezelfde rol speelt als in jaren 90.quote:
Ja we hebben het gezien.quote:
Die komt dadelijk weer met een spraakmakend interview met een van de afvallers.quote:
En regen is nat!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja we hebben het gezien.
Dankje.
Hamilton begint nu aan z’n snelste ronde en het gras is groen.
"Were you happy, or was it mwèèèèh?"quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die komt dadelijk weer met een spraakmakend interview met een van de afvallers.
Jack: Disappointed?
Ik dacht toen nog dat Leclerc eruit lag.quote:
Ho-Pin Tungquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:29 schreef shiz het volgende:
Sjek.
Had liever die Wibi Sourijadi daar gezien of wie is die kerel die af en toe aanschuift.
soon enufquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht toen nog dat Leclerc eruit lag.
Dit is evengoed totale bullshit van Ferrari.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht toen nog dat Leclerc eruit lag.
Ah ja, je kunt het je niet herinneren en je doelt op 1 specifieke situatie. Zet Max in die Haas gedurende de regen en hij pakt gewoon punten. Verschillen zijn wellicht kleiner dan 10 jaar terug, maar je kunt nog steeds dingen die niet in het droge kunnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies maar het was helemaal niks en Verstappen zat te klagen dat zijn auto totaal niet werkte. Terecht ook want zo werkt het al jaren. We moeten niet doen alsof regen nog precies dezelfde rol speelt als in jaren 90.
quote:
En in Q3 schroeft Hamilton de motor nog verder op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Honda is even opgeschroefd, nog maar vier tienden van Hamilton.
Tijdens de race is t helemaal lekker. Dat je eerst sjek hoort vragen kan ik? omdat het schuifje altijd nog openstaat. Om daarna midden in een inhaalactie of de pitstop van de koploper een interview te hebben met Magnussen die met een motorprobleem dat niemand iets interesseert is uitgevallen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:30 schreef Zorro het volgende:
Deze totaaal overbodige interviews heb in de eerste races absoluut niet gemsit. Jamemr dat dat nu weer zo nodig moet.
Nu wel ja, nu ze zien dat Verstappen dichterbij staat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En in Q3 schroeft Hamilton de motor nog verder op.
Als de auto niet werkt in de regen niet. Als hij wel werkt kan hij inderdaad wat extra's laten zien tov zijn teamgenoot en misschien ook nog wel tov auto's die net zo goed werken in de regen. Maar het is niet meer zo als 10 of 20 jaar geleden dat als het regent een aantal coureurs naar boven komen en een aantal afzakken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, je kunt het je niet herinneren en je doelt op 1 specifieke situatie. Zet Max in die Haas gedurende de regen en hij pakt gewoon punten. Verschillen zijn wellicht kleiner dan 10 jaar terug, maar je kunt nog steeds dingen die niet in het droge kunnen.
RP’s gaan dus zo weer naar de softs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Sjemmert het volgende:
[ afbeelding ]
Banden strategieën tot nu toe.
Medium bandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:34 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom is de roze Mercedes zo langzaam dan
Zou ook nog onderdeel geweest kunnen zijn van de afspraken die ze met de FIA gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ferrari![]()
Heerlijk die afgang. Valsspelers.
quote:
Nou... Perez zakt anders iedere regen race dramatisch door het ijs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als de auto niet werkt in de regen niet. Als hij wel werkt kan hij inderdaad wat extra's laten zien tov zijn teamgenoot en misschien ook nog wel tov auto's die net zo goed werken in de regen. Maar het is niet meer zo als 10 of 20 jaar geleden dat als het regent een aantal coureurs naar boven komen en een aantal afzakken.
Neuh, dat niet.quote:
Dat krijg je ervan als je leider van de race eruit kegeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen Stroll is een beetje z'n buddy, de rest van die generatie jongens heeft niks met 'm.
Zelfs Fransen!quote:
Afkoelrondequote:
Zowaar een keer sneller op een zachtere bandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat moet Sainz balen....
Albon zit er goed bij dit weekend
Heeft er weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je leider van de race eruit kegelt
Als die in Q3 nou ff achter Max zit snoert die in één klap alle critici de mondquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat moet Sainz balen....
Albon zit er goed bij dit weekend
Als ie er voor zit helemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die in Q3 nou ff achter Max zit snoert die in één klap alle critici de mond
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Onzin, Max wilde op de gele band starten en verbeterde daarom z'n tijd niet.
Ja je moet toch wat verzinnen om iets rechtte lullen wat krom is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen doet net alsof Mercedes al 10 jaar hier niet meer heeft gewonnen. Ze hebben alleen de laatste twee keer niet gewonnen.
Vlaamse frietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Wat hebben die Renaults gegeten dat ze opeens zo goed meedoen?
eindelijk de party mode gekregenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Renault heeft gewoon een baggerauto, maar op de rechte stukken gaan ze best lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Amaai hea seg!quote:
Voordat een motor kapot gaat loopt ie altijd wat harderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Iets mogen gebruiken als ze hun protest tegen Racing Point intrekken (BNW)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
Olav “daar moet je reëel in zijn” Mol
Speltip 6: laat je niet in de kaarten kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
Max een slechte ronde. Een Renault sneller en Albon binnen twee tienden
Voor al die afgetrainde mannen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Man man man, waarom kijk ik de kwalificatie nog
Als excuus om chips te eten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Die hebben zich terug getrokken omdat Ferrari nu in z'n eentje protest maakt tegen vals spelen, wat natuurlijk erg hypocriet is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Iets mogen gebruiken als ze hun protest tegen Racing Point intrekken (BNW)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Gaat het regenen ja of nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Dan mag McLaren het wel wat beter doen. Ook get chassis van Renault is redelijk goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen ze ook goed op Spa en Monza. Ze hebben echt geen trage motor inmiddels.
Omdat je een masochist bent?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
En still P2quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas met dat remfoutje in La Source. Doornbos had gelijk, je moet een goede exit hebben want het eerste rempunt is een kilometer later. Dag halve seconde
Word niet warm van de porridge boss.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor al die afgetrainde mannen.
Fuck hij had P1 gehad als ie alles sectors paars wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:01 schreef VacaLoca het volgende:
Fuck hij had P2 gehad als ie geen geel had in s2
Niks. Olav heeft down.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef franske19 het volgende:
Wat heeft dat met BLM te maken lol?
Ik denk dat Olav de verkeerde neger voor zich had.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef franske19 het volgende:
#AllLivesMatterquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef franske19 het volgende:
'Wakanda forever'quote:
Olav snapte er niet veel van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef franske19 het volgende:
0,5 is acceptabel. Dat is zeg maar Ocon snelheid.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Breekfast het volgende:
Albon weer op 5 tienden. Hoe lang gaat Red Bull dit nog accepteren?
Stug vastklampen aan dat stokbroodje, en DE neus laten vertrekkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
De prestaties van Ocon zal Renault ook wel optimistisch stemmen voor komende jaren....
Et tu, Brute?quote:
In ieder geval heel dit jaar nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Breekfast het volgende:
Albon weer op 5 tienden. Hoe lang gaat Red Bull dit nog accepteren?
Black Panther, Black Panthers is weer wat anders.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Olav, Chadwick Boseman heeft niks met Black Live Matters te maken![]()
Wel Black Panters. Ook iets met Black.
Iedere zwarte is Hamiltons vriend op dit moment.quote:
Z'n moeder dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Iedere zwarte is Hamiltons vriend op dit moment.
Een witte moet ie niet.
Vies slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:05 schreef DKUp het volgende:
Bottas een halve seconde langzamer dan Hamilton.....
Behalve als slaaf elk weekend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een witte moet ie niet.
Lol zijn moeder is wit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een witte moet ie niet.
Was al gezapt naar de Tour, wat miste ik?quote:
😂 Zag dat er een s teveel stond inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Black Panther, Black Panthers is weer wat anders.
De Belg had het over Hubertquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij droeg de pole op aan Chadwick Boseman:
[ twitter ]
Nou inderdaad, als je dat in het Engels verzint is het nog grappiger!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:06 schreef shiz het volgende:
'of uh... uhm, what's his name again, I never knew the guy, but I get more attention if I speak about him'
Ah, ik schrok al, kon me niet voorstellen dat jij zo'n ALM-wappie wasquote:
Ja, want hiervoor was hij héél anders!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Party_P het volgende:
Tot zover was ik fan van Lewis. Dit gezeur helemaal zat.
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Mothzor het volgende:
Lewis houd alsjeblieft je bek.
Je bent een grandioos coureur maar dit gaat echt nergens meer over.
"our people"
Voor alle mensen met een blanke moeder en 250 miljoen op de bankrekening dusquote:
Nee hoor, hij rijdt een grandioze auto van een grandioos team.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Mothzor het volgende:
Lewis houd alsjeblieft je bek.
Je bent een grandioos coureur maar dit gaat echt nergens meer over.
"our people"
Droog en dan regen race?quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want hiervoor was hij héél anders!
Hij zegt precies de juiste dingen, dit doet het goed in de VS.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef shiz het volgende:
Dead Lives Matter.
Gebruik de doden niet voor je eigen gain, Lew-lew.
De heren met een nieuwe power unit dit weekend toch al (omdat die ook legaal moet zijn voor komende races)?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:08 schreef JustinK het volgende:
Ben benieuwd hoe de uitslag eruit had gezien als ze dit weekend al zonder party mode hadden gereden...
Nee. Pas als je na FP3 van motor moest wisselen begreep ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef shiz het volgende:
[..]
De heren met een nieuwe power unit dit weekend toch al (omdat die ook legaal moet zijn voor komende races)?
Renault verder naar achteren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:08 schreef JustinK het volgende:
Ben benieuwd hoe de uitslag eruit had gezien als ze dit weekend al zonder party mode hadden gereden...
Dit ja. Een wissel voor die tijd geldt dat de partymode pas vanaf volgende week in de ban moetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Pas als je na FP3 van motor moest wisselen begreep ik.
Misschien als hij een blauwe vlag negeert.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
Zou Albon eindelijk eens echt kunnen gaan helpen met Mercedes in de weg zitten?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen weer direct achter de Mercedessen. God.
Jij bent weer van onder een steen gekropen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Halve seconde is helemaal niet zoveel op Spa. De mannen van Ziggo hebben weer leuk Mercedes marketing eventje gehad, de catering was uitstekend.
Als ie in de race snel voorbij kan aan RIC en geen halve seconde per ronde aan z'n broek krijgt: Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
Zou Albon eindelijk eens echt kunnen gaan helpen met Mercedes in de weg zitten?
Moet wel lukken. De Renault heeft niet zo'n geweldige racepace.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als ie in de race snel voorbij kan aan RIC en geen halve seconde per ronde aan z'n broek krijgt: Ja.
Anders wordt het een lastig verhaal.
Nee ervoor was hij niet anders maar dit gaat veel te lang door. Gaat tegengesteld effect krijgen. Het is alleen maar black, black, black what matters. Lekker discriminerend bezig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want hiervoor was hij héél anders!
Dat Mercedes na hun pitstop net achter hem erop komt wellichtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als ie in de race snel voorbij kan aan RIC en geen halve seconde per ronde aan z'n broek krijgt: Ja.
Anders wordt het een lastig verhaal.
Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef shiz het volgende:
[..]
De heren met een nieuwe power unit dit weekend toch al (omdat die ook legaal moet zijn voor komende races)?
Olav zit lekker met een wijntje en een peukie commentaar te geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |