Vlaamse frietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Wat hebben die Renaults gegeten dat ze opeens zo goed meedoen?
eindelijk de party mode gekregenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Renault heeft gewoon een baggerauto, maar op de rechte stukken gaan ze best lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Amaai hea seg!quote:
Voordat een motor kapot gaat loopt ie altijd wat harderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
Iets mogen gebruiken als ze hun protest tegen Racing Point intrekken (BNW)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef shiz het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
Olav “daar moet je reëel in zijn” Mol
Speltip 6: laat je niet in de kaarten kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
Max een slechte ronde. Een Renault sneller en Albon binnen twee tienden
Voor al die afgetrainde mannen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Man man man, waarom kijk ik de kwalificatie nog
Als excuus om chips te eten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Die hebben zich terug getrokken omdat Ferrari nu in z'n eentje protest maakt tegen vals spelen, wat natuurlijk erg hypocriet is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Iets mogen gebruiken als ze hun protest tegen Racing Point intrekken (BNW)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:55 schreef Kickinalfa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |