Je hebt paracetamol als stap 1, ibuprofen als stap 2, dan komen de opiaten (tramadol, oxy, (de morfine-achtigen)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:47 schreef Questular het volgende:
Oxy voor wat kiezen te laten trekken, ok dan...
Gewoon stoppen met de bloedverdunners, wel meer kans op nabloedingen en moet altijd gehecht worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:25 schreef Natalie het volgende:
Wat zegt je tandarts ervan?
Ze trekken vaker kiezen van mensen die aan de bloedverdunners zijn.
De ijs wat voor ijsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
gebruik de ijs dan.. Die koelt en vermindert de pijn..
Je gaat er ook van genieten..
Beetje welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met de bloedverdunners, wel meer kans op nabloedingen en moet altijd gehecht worden.
Ach ik zit me ook gewoon aan te stellen maar daar is FOK! voor toch?
Heerlijke ijs eten.. Naar uw eigen keuze.. Maar ik zou het simpel waterijs nemen.. En of je kan ook ijs compressie tegen wang houden.quote:
Dan heb je weinig te kiezenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je hebt paracetamol als stap 1, ibuprofen als stap 2, dan komen de opiaten (tramadol, oxy, (de morfine-achtigen)
Ik moet stap 2 overslaan omdat ik dat dus niet mag nemen. Paracetamol gaat niet voldoende werken bij kiezen trekken. Dus dan kom je uit op de laatste stap.
Misschien dat ze ook wel tramadol geven i.p.v. oxy, who knows. Maar daar is ook wel een markt in te vinden denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |