abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194755037
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
zie email 27 oktober
pi_194755076
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:33 schreef Monolith het volgende: [..] Dan is de hele partij plots weer fiscaal conservatief zoals altijd tijdens Democratische regeerperioden. :P Maar dat is inderdaad ook het onderwerp van een aantal recente longreads geweest. De partij is inmiddels verworden tot een visieloze persoonlijkheidscultus. Als ze verliezen kunnen de niet meer klakkeloos Trump nablaten, dus wat dan?
De Gop gaat natuurlijk nooit veranderen Zolang gifkikkers als McConnell er nog hun stempel op kunnen drukken. Die figuren weg stemmen lijkt me bijkans nog belangrijker dan Trump weg stemmen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194755103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:34 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/BillyNRA/status/1298826243916419072

Deze homoseksuele man heeft Biden liever niet. Want: homofobe historie.
Ah ja daar de NYT nog een artikel over. Blijkbaar hebben ze nog wat stemmen nodig uit die hoek.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:02:41 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194755104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:58 schreef Monolith het volgende:
Het is ook wel schattig dat zo ongeveer elke Republikeinse kiezer die niet blank of hetero is moet worden uitgelicht. Dat zegt vrij veel natuurlijk.
En tegelijkertijd proberen diezelfde groepen het stemmen zo moeilijk mogelijk te maken.
Huilen dan.
pi_194755130
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:34 schreef theunderdog het volgende: https://twitter.com/BillyNRA/status/1298826243916419072 Deze homoseksuele man heeft Biden liever niet. Want: homofobe historie.
De digital director van de NRA geeft de voorkeur aan Trump. Schokkend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194755208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:58 schreef Monolith het volgende:
Het is ook wel schattig dat zo ongeveer elke Republikeinse kiezer die niet blank of hetero is moet worden uitgelicht. Dat zegt vrij veel natuurlijk.
En intussen wijzen naar de andere kant voor identiteitspolitiek.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_194755216
Tja, het is aan Biden te danken dat het homo huwelijk er kwam, dat kunnen we van geen enkele Republikein zeggen, integendeel.

En blijkbaar weet Grennell niet dat de Trump campagne een warm plekje in het hart heeft voor evangelicals die homo's willen discrimineren omdat dat hun christelijke recht is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 23:11:00 ]
pi_194755224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De Gop gaat natuurlijk nooit veranderen Zolang gifkikkers als McConnell er nog hun stempel op kunnen drukken. Die figuren weg stemmen lijkt me bijkans nog belangrijker dan Trump weg stemmen.
Ik schat eerder in dat het media apparaat wat er omheen gebouwd is afgebroken zou moeten worden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_194755337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik schat eerder in dat het media apparaat wat er omheen gebouwd is afgebroken zou moeten worden.
Hm. Ik vermoed dat het media apparaat met hun doelgroep,oudere blanken, gaat uitsterven maar het nadeel daarvan is dat de media rol dan verschuift naar de online reuzen en of dat per se beter is...
pi_194755406
Kijk itt Trump cronies doen zij nou weer helemaal niet moeilijk als ze moeten getuigen. Graag zelfs *O*

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194755546
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm. Ik vermoed dat het media apparaat met hun doelgroep,oudere blanken, gaat uitsterven maar het nadeel daarvan is dat de media rol dan verschuift naar de online reuzen en of dat per se beter is...
Ik doel op het media apparaat in brede zin. Op het moment is online natuurlijk wel belangrijk, maar dat lijkt gevoed te worden door Fox News en talk radio die mensen hersenspoelen zonder dat ze uberhaupt op internet zaten, waarbij de relatie andersom minder van belang lijkt.

Fox News is hierbij belangrijk, omdat die de drum slaat over wat op dat moment zogenaamd zou spelen en echt zou zijn. Mensen kunnen dus onderweg luisteren naar talk radio van wat er speelt en zien dat bevestigd op Fox News en vice versa.

https://www.thebrainwashingofmydad.com/
pi_194755581
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zijn stem is niet geldig? Biden heeft de zaken niet gezegd ?
Rustig aan.

Volgens mij stemt een meerderheid van de homo's al op Trump
pi_194755619
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik doel op het media apparaat in brede zin. Op het moment is online natuurlijk wel belangrijk, maar dat lijkt gevoed te worden door Fox News en talk radio die mensen hersenspoelen zonder dat ze uberhaupt op internet zaten. Fox News is hierbij belangrijk, omdat die de drum slaat over wat op dat moment zogenaamd zou spelen en echt zou zijn.

https://www.thebrainwashingofmydad.com/
Klopt, maar dat werkt bij een bepaalde doelgroep en dat is nu precies de doelgroep die langzaam uitsterft dan wel een minderheid aan het worden is. Ik zeg niet dat het een proces van weken is maar over 10 jaar zal het media landschap totaal veranderd zijn en ik denk dat Fox en Sinclair dan geen bepalende partijen meer zijn.

Of het alternatief beter is weet ik niet, kan best nog slechter zijn.
pi_194755629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:26 schreef riazop het volgende:

[..]

Rustig aan.

Volgens mij stemt een meerderheid van de homo's al op Trump
Ja,vast, want die willen allemaal meekijken met Falwell, zijn vrouw en de pool boy.
pi_194755655
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja,vast, want die willen allemaal meekijken met Falwell, zijn vrouw en de pool boy.
Denk meer dat ze bang zijn dat onder Biden het nog onveiliger wordt op straat.

tot nog toe zijn democratische burgemeesters een ramp voor de veiligheid
pi_194755673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:30 schreef riazop het volgende:

[..]

Denk meer dat ze bang zijn dat onder Biden het nog onveiliger wordt op straat.

tot nog toe zijn democratische burgemeesters een ramp voor de veiligheid
Oh? Vertel, dat verhaal wil ik horen. En even voor alle duidelijkheid, wie is er nu President?

Doe er even een statistiekje bij, ik heb hem al gevonden en je raad noooooooit wat er omhoog gegaan is onder Trump.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 23:33:29 ]
pi_194755736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh? Vertel, dat verhaal wil ik horen. En even voor alle duidelijkheid, wie is er nu President?

...
Onder Biden wordt het 1 grote wetteloze bende in de steden.

De kiezers weten dat
pi_194755764
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:35 schreef riazop het volgende:

[..]

De kiezers weten dat
Grappig, zijn dat dezelfde kiezers die BLM een hogere approval rating geven dan Trump of de kiezers die jij uit je duim zuigt?

Je hebt vast wel een poll omdat aan te tonen, toch?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 23:37:31 ]
pi_194755771
quote:

[..]

De kiezers weten dat
Het zelfde als nu dus, daar kunnen de kiezers iedere dag de beelden van bekijken.

En Trump zit er al vier jaar, met iedere dag meer escalatie van de problemen dan met het pogen om deze op te lossen.
pi_194755774
quote:

[..]

De kiezers weten dat
Je geeft net aan dat het dat al is in steden die gerund worden door democraten.
Bedoel je daarmee dat het dus voor de situatie in steden niet uitmaakt wie er president is, waarmee je je laatste uitspraak belachelijk maakt, of dat het wel degelijk uitmaakt, waarmee Trump dus blaam treft en je je eerste uitspraak belachelijk maakt?
pi_194755809
Nog een artikeltje in POLITICO over hoe Trump het rechts terrorisme negeert:

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 27-08-2020 23:44:52 ]
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:41:40 #22
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_194755843
Pelosi: Biden zou niet in debat moeten gaan
Biden: Ik ga juist in debat
Riazop: Biden is bang, dat weten kiezers

Riazop: Meerderheid homo's stemmen op Trump, met Biden wordt het onveiliger op straat.Dat weten kizers.

B-r-o-n-n-e-n!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:44:40 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194755891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
Nog een artikeltje in POLITICO over hoe Trump het rechts terrorisme negeert:

[ twitter ]
De jarenlange geschiedenis van dood en verderf door rechts-extremistisch terrorisme is een verzinsel. De ware dreiging komt uit de anarchistische hoek. Je weet wel, die anarchisten die zich in de VS achter zo'n beetje elke boom verstoppen.

Dat het aantal daadwerkelijke incidenten in de afgelopen jaren op twee handen te tellen is dat doet er verder niet zo toe natuurlijk.
Huilen dan.
pi_194755909
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De jarenlange geschiedenis van dood en verderf door rechts-extremistisch terrorisme is een verzinsel. De ware dreiging komt uit de anarchistische hoek. Je weet wel, die anarchisten die zich in de VS achter zo'n beetje elke boom verstoppen.

Dat het aantal daadwerkelijke incidenten in de afgelopen jaren op twee handen te tellen is dat doet er verder niet zo toe natuurlijk.
Ik weet het! :Y :')
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:48:19 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194755943
Ja. Jij kwam met dat stuk van The Intercept aanzetten over die BlueLeaks-documenten, toch?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')