SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee precies, een beetje afwisseling is ook al goed. Ik vind wel dat ik al redelijk m'n best doe.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:04 schreef Meke het volgende:
Maar is ook wel goed, dan wordt het niet zo'n monoloog
Oh ja, die is nieuw toch?quote:
Ik heb heel snel leren lopenquote:
WIDM 2009 is ook tofquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen trouwens WIDM 2009 teruggekeken. Was het eerste seizoen dat ik "live" keek van begin tot eind, dus was weer even lekker nostalgie
Had je trouwens meegekregen dat er dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen trouwens WIDM 2009 teruggekeken. Was het eerste seizoen dat ik "live" keek van begin tot eind, dus was weer even lekker nostalgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee precies, een beetje afwisseling is ook al goed. Ik vind wel dat ik al redelijk m'n best doe.
Ze moest de TT wel waarmaken natuurlijkquote:
Misschien moet ik mijn username ook maar gaan veranderenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je lijkt ook wel een nieuw mens te worden zo!
Ja dat gevoel krijg ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, die is nieuw toch?
Doet me een beetje aan Haags denken ergens
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je trouwens meegekregen dat er dusIk snap dit echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik viel eigenlijk halverwege 2008 erin, maar had ook van de seizoenen daarvoor "wel eens" een aflevering gekeken. Ik snapte het spel alleen nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
WIDM 2009 is ook tof
Ik startte in 2011 pas met live kijken. Tot op de dag van vandaag nog het beste seizoen wat ik live heb gezien
Jobiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn username ook maar gaan veranderen
NU al zinninquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In een mum van tijd zitten we in #1116 hoor
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je trouwens meegekregen dat er dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Sjaanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou het niet meer bij, nu Jobi zo snel is geworden.
Wel mooi dat ik hem meteen heb gepaktquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze moest de TT wel waarmaken natuurlijk
Ja, die lijken erg op elkaar! Ben benieuwd wat Haags van hem vindtquote:
Beter ben je blijven hangenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik viel eigenlijk halverwege 2008 erin, maar had ook van de seizoenen daarvoor "wel eens" een aflevering gekeken. Ik snapte het spel alleen nietMaar halverwege 2008 heb ik dus besloten om me er maar in vast te bijten en het proberen te begrijpen, want het programma leek me zo leuk!
Maar goed, 2008 tel ik niet echt mee als mijn eerste seizoen, omdat ik het begin had gemist![]()
Met 2011 begon je met een tof jaar inderdaad2009 vond ik ook echt leuk
Pieterpad lopen helptquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou het niet meer bij, nu Jobi zo snel is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |