SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Anders is het inderdaad nooit gebeurd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Des Fok!s moet ik natuurlijk wel om pics vragen.
Dat tweede ben je natuurlijk ook niet van verzekerd...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef H_T het volgende: [..] Omdat dat een leuker persoon is of omdat je er dan langer van kan genieten?
Ja eerst nog dat duo vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind samen met een echt profiel op zoek naar een trio ook wel een ding
aka de mensen zonder smaak.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Meke nu komen alle Snollebollekes fans hier ook nog
Aka de Brabo’s
Momentje, even zoeken!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Des Fok!s moet ik natuurlijk wel om pics vragen.
Jaquote:
Man/vrouw gezocht voor trio. *Er wordt verzocht om nog een extra man/vrouw mee te nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
Technisch gezien heb je geen duo nodig voor een trio, maar dat komt wel een stuk minder voor.
Trustenquote:
Ik bedoel, drie eenlingen kunnen ook een trio vormen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Man/vrouw gezocht voor trio. *Er wordt verzocht om nog een extra man/vrouw mee te nemen.
Dat staat er toch ook min of meerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik bedoel, drie eenlingen kunnen ook een trio vormen.
Trustenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan m’n ogen bijna niet meer open houden dus ik houd het ook voor gezien. Een goede nachtrust gewenst
Dit is wel m’n meest chique post ooit
Slaapse!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan m’n ogen bijna niet meer open houden dus ik houd het ook voor gezien. Een goede nachtrust gewenst
Dit is wel m’n meest chique post ooit
Je kunt nog kiezen voor andere talen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat m'n welterusten posts wat meer variatie kunnen gebruiken.
ښه خوب کول!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt nog kiezen voor andere talen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |