Ja datquote:Op maandag 7 september 2020 13:02 schreef Xummon het volgende:
Leuke mannelijke kandidaten.
Mweh vrouwelijke kandidaten.
Nee. Die vliegt er uit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef roos94 het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)wie-is-de-mol-vragen
Verspreking of? "Tot ik eruit gevlogen ben"
Dit inderdaad......en zo'n leuke serie trouwensquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Trouwens, die Trust Nobody podcast is allemaal leuk en aardig, maar ze doen daar niet echt veel aan research. Verbaast zijn dat Peggy met Kim op vakantie is en vragen of iemand in de groep überhaupt wist wie Tina was![]()
En simpele google search had je al gelijk op het onderstaande gebracht.
Ik moest wel lachen dat Horace daar gewoon al zatquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een serieus tenenkrommend slecht toneelstukje van Ron en Tygo (en Horace) in de ontbijtzaal.
Ja maar kom op, dat zie je gewoon natuurlijk, Tygo ging nog helemaal geheimzinnig om zich heen kijken. Camera er ook toevallig bij. Gewoon in scene gezet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen dat Horace daar gewoon al zat
ja was wel een beetje een vreemde settingquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar kom op, dat zie je gewoon natuurlijk, Tygo ging nog helemaal geheimzinnig om zich heen kijken. Camera er ook toevallig bij. Gewoon in scene gezet.
Ron is sowieso een slecht acteur...quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een serieus tenenkrommend slecht toneelstukje van Ron en Tygo (en Horace) in de ontbijtzaal.
Het is dat ik Nadja nog een tandje irritanter vind, maar Ron mag echt naar huis...quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ron is sowieso een slecht acteur...
Ik denk dat Janine wel 3x nadenkt en wijzer is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:16 schreef roos94 het volgende:
Ik besefte ineens. waarom doet Janine abbring niet mee met de all stars editie. Als iemand het verdient..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |