Niets is wat het lijkt...quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:14 schreef Fugue het volgende:
Zijn die kandidaten die hier voorbij kwamen al definitief? Hoop t niet
Definitief niet, maar reken er maar op dat minimaal 8 van deze 10 goed zijn. Alle oud-deelnemers zijn nagetrokken om te kijken of ze gedurende de opnameperiode actief waren en vanuit daar zijn namen van deelnemers gekomen. En die kwamen vervolgens grotendeels overeen met de omschrijvingen in het molboekje en op de site. Dus dit lijstje zal bijna helemaal kloppen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:14 schreef Fugue het volgende:
Zijn die kandidaten die hier voorbij kwamen al definitief? Hoop t niet
Klopt, staat helemaal onderin verscholen bij de introtekst van Rik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef Moira het volgende:
Even m.b.t. het molboekje. Had ik nou ergens gelezen dat je na de 1e aflevering ergens de paspoorten kon downloaden om te printen en erin te plakken?
Kan op de site niks vinden (wel info over de kandidaten, maar niks printbaars voor in het molboekje)
Nikkie de Jager is echt langquote:Op zondag 6 september 2020 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Het totaalplaatje van aflevering 1:
[ afbeelding ]
Ik ook, is statistisch gezien ook het slimste antwoord om te geven. Hoort bovendien bij mijn molquote:Op maandag 7 september 2020 10:10 schreef roos94 het volgende:
Ik heb in de app gestemd op "zit niet in auto"
Even de mol alleen laten en er is een spiegel op een onmogelijke plek verstopt.quote:Op maandag 7 september 2020 11:06 schreef THEALPHA het volgende:
Die eerste opdracht kon toch bijna niet mislukken, het eerste deel in ieder geval?
Of omgedraaidquote:Op maandag 7 september 2020 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even de mol alleen laten en er is een spiegel op een onmogelijke plek verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |