Booohhhquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn een keer. Dat het jubileumseizoen de afsluiter is voor de reeks met BN'ers.
Daarvan is nog niets bekend toch?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:44 schreef Moira het volgende:
Mja zelfs als het weer een shitseizoen is, dat ben ik inmiddels toch wel gewend en ik kijk toch wel, dus blij dat er dan iig weer iets is om januari-maart mee op te vullen als voorafje op de Vlaamse
Volgens mij gaan die sowieso een seizoen hebben volgend jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarvan is nog niets bekend toch?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die sowieso een seizoen hebben volgend jaar
Heeft hij de afgelopen weken nieuws en/of EenVandaag gepresenteerd?quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:56 schreef Pino112 het volgende:
Rik presenteert donderdag het Televiziergala niet, volgens RTL Boulevard omdat ie nog met de opnames bezig is.
Ja, mooi op tijd! Over 11u loop je wel weer achterquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:39 schreef heywoodu het volgende:
Even voor de zekerheid: ik heb ze net zien proosten op de dubbele executie (die nog niet plaats heeft gevonden), op jacht naar Nikkie en Tygo. Nu ben ik toch helemaal bij?
Kleine kans dat ik vanavond gewoon 'live' kijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, mooi op tijd! Over 11u loop je wel weer achter
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Cruciale aflevering vanavond,er gaan hoe dan ook een heleboel punten crashen.....zowel hier bij de prono als in de app.....denk ik zomaar
Maar dan verdubbel je je punten niet waardoor je niet het maximale eruit kan halen, zou zonde zijnquote:
Nee...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Forum niet gelezen dus tot vandaag, maar verwacht men nog iets van Horace?
Is de algemene opinie dan gewoon dat het een hele rare gang van zaken was die heel vreemd gebracht is?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Forum niet gelezen dus tot vandaag, maar verwacht men nog iets van Horace?
Ook niet, wat mij betreft was het het opbouwen van een spanningsboog op dat moment, waardoor de kijkers op het verkeerde been werden gezet en sommige kandidaten ook geen idee hadden wie er afgevallen was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de algemene opinie dan gewoon dat het een hele rare gang van zaken was die heel vreemd gebracht is?
Aha. Nou, hopelijk krijgen we dit niet nog een keerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet, wat mij betreft was het het opbouwen van een spanningsboog op dat moment, waardoor de kijkers op het verkeerde been werden gezet en sommige kandidaten ook geen idee hadden wie er afgevallen was.
Horace is gewoon uitgevallen, zonder dat alle deelnemers dat hebben kunnen meemaken...
Jij hebt toch wel de hele executie kunnen zien?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha. Nou, hopelijk krijgen we dit niet nog een keer
Liever gewoon spanning voor een executie.
Ja, alleen was het nu bij wijze van spreken net zo spannend als gewoon even op wieisdemol.nl ofzo kijken wie er afgevallen is. Ik zat te wachten op het volgende schermpje en ineens "oh, Horace eruit. Huh. Nou ja, we zien straks wel wat dit te betekenen heeft." Maar dat laatste kwam niet en de spanning ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel de hele executie kunnen zien?![]()
We houden het er op dat deze apotheose bij jou niet gewerkt heeft, OK?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, alleen was het nu bij wijze van spreken net zo spannend als gewoon even op wieisdemol.nl ofzo kijken wie er afgevallen is. Ik zat te wachten op het volgende schermpje en ineens "oh, Horace eruit. Huh. Nou ja, we zien straks wel wat dit te betekenen heeft." Maar dat laatste kwam niet en de spanning ook niet
Dat is in elk geval een feitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We houden het er op dat deze apotheose bij jou niet gewerkt heeft, OK?
scheelde wel een hoop semi emotioneel geknuffelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, alleen was het nu bij wijze van spreken net zo spannend als gewoon even op wieisdemol.nl ofzo kijken wie er afgevallen is. Ik zat te wachten op het volgende schermpje en ineens "oh, Horace eruit. Huh. Nou ja, we zien straks wel wat dit te betekenen heeft." Maar dat laatste kwam niet en de spanning ook niet
Dat welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelde wel een hoop semi emotioneel geknuffel
Da's ook wel lullig ja dat je daar niet eens afscheid kan nemen van je maatjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel
Áltijd als iemand eruit gaat: "Neeee! Niet *insertnaam*, dat is onmogelijk! Ach lieverd!", gevolgd door een gezamenlijk "*insertnaam* was zó aan het genieten en ging er vól voor, dat uitgerekend *insertnaam* eruit ligt..." en een "*insertnaam* is zo'n ontzettend leuke om erbij te hebben, we gaan *insertnaam* echt heel erg missen.."
Nog wel wat beter dan in de Vlaamse Mol, waar het na de executie gezien de rouwstemming vaak lijkt alsof er daadwerkelijk zojuist iemand onder de guillotine is gegaan.
Ik ben het wel helemaal met je eens hoor. Vooral die spanningsopbouw met dat die drie busjes dan allemaal een andere kant opreden en dat 'wordt vervolgd'. En dan zo'n suf eindequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:53 schreef Legoblokje het volgende:
Op het .com forum gaat het wel echt los nu. Daar zijn nu echt 2 grote kampen: de Jeroentunnel en de Peggytunnel. En ze blijven elkaars theorieën maar weerleggen
Mijn mol sinds het beginquote:Op zondag 6 september 2020 07:36 schreef roos94 het volgende:
2
Mol Peggy
Winnaar Tygo
Verliezer Patrick
Afvaller Nadja
Benieuwd welke van de twee er na zaterdag nog overeind zal staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:53 schreef Legoblokje het volgende:
Op het .com forum gaat het wel echt los nu. Daar zijn nu echt 2 grote kampen: de Jeroentunnel en de Peggytunnel. En ze blijven elkaars theorieën maar weerleggen
Die van mij ook en nu wil ik dat ze het is ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:25 schreef roos94 het volgende:
Het is Peggy en daarmee basta
[..]
Mijn mol sinds het begin![]()
Ik snap niet waarom Peggy de mol zou zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:53 schreef Legoblokje het volgende:
Onopvallendheid vind ik altijd verdacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Peggy de mol zou zijnIk vergeet steeds dat zij überhaupt meedoet, volgens mij heb ik haar ook nog nooit iets mollerigs zien doen.
Nou inderdaad, de laatste afleveringen kunnen we eigenlijk wel schriftelijk afdoen verder. Dit is gespeeld, al mijn geld erop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:32 schreef Legoblokje het volgende:
Het is inderdaad gewoon Peggy.
Tygo en Nikkie zijn het niet, simpelweg omdat ze bij 2 opdrachten buitenspel zijn gezet waar in totaal ¤6000 mee te verdienen viel. Op zo'n positie ga je de mol niet zetten.
En Jeroen wordt ineens super verdacht gemaakt terwijl hij de eerste 4-5 afleveringen onzichtbaar was. Lijkt mij dat hij expres nog even verdacht wordt gemaakt en er aankomende aflevering uitvliegt.
De uitschakeling van Patrick maakt dit nagenoeg onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:32 schreef Legoblokje het volgende:
Het is inderdaad gewoon Peggy.
Tygo en Nikkie zijn het niet, simpelweg omdat ze bij 2 opdrachten buitenspel zijn gezet waar in totaal ¤6000 mee te verdienen viel. Op zo'n positie ga je de mol niet zetten.
En Jeroen wordt ineens super verdacht gemaakt terwijl hij de eerste 4-5 afleveringen onzichtbaar was. Lijkt mij dat hij expres nog even verdacht wordt gemaakt en er aankomende aflevering uitvliegt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Nog wel wat beter dan in de Vlaamse Mol, waar het na de executie gezien de rouwstemming vaak lijkt alsof er daadwerkelijk zojuist iemand onder de guillotine is gegaan.
En naar je kijken, wat op een spiegel staat geschreven?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
Dit blijft mij toch nog bezighouden betreffende Tygo.
Tygo zijn tekst op de spiegel
Hee Mol, “Wat had ik graag in jouw schoenen gestaan…” Maar ik weet inmiddels ook dat de jacht op de mol de mooiste reis is die ik ooit, ooit heb gemaakt. Ik kan je één tip geven: Pas op! Ik zal de hele tijd naar je kijken om je te observeren.
We hebben al 3-4x 1 paar schoenen vol in beeld gezien die voor een raam staan etc
Dat is juist een groot pluspunt. Het voorkomt dat iemand zijn of haar maatjes extra info influistert.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's ook wel lullig ja dat je daar niet eens afscheid kan nemen van je maatjes
En dan blijken ze gewoon in het Vondelpark te zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:00 schreef Cee het volgende:
Finale wordt maandag op een geheime locatie gedraaid, aldus Patrick net bij Zapp.
Nou ja, 50%, want de Mol kán wel bij die twee op het eiland zitten. Niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:53 schreef Legoblokje het volgende:
Ik heb heel erg genoten van dit seizoen, maar ik krijg bij deze en vorige aflevering wel het gevoel dat het allemaal wat afgeraffeld en niet helemaal goed doordacht is.
Die dubbele executie is niet goed gegaan wat mij betreft. Als er nog 6 kandidaten in het spel zijn en er 2 een serieuze kans hebben om aan die executie te ontsnappen, heb je als kandidaat gewoon 66% kans om af te vallen. Het is wel duidelijk dat de mol in het groepje van 4 en dus bij de dubbele executie zat. En dan 1 opdracht die ook nog eens individueel is, en meteen weer een test.
Vind dat laatste vooral heel oneerlijk voor Peggy. Haar hoofdverdachte viel af maar ze heeft de kandidaten hierna nooit meer aan het werk kunnen zien en dus ook niet echt een nieuwe verdachte kunnen kiezen.
Al met al echt een leuk seizoen, maar ik vond de manier hoe de laatste 2 afleveringen in elkaar gezet zijn eigenlijk gewoon niet goed. Wel jammer.
Dat stuk is zo achterlijk geschrevenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:00 schreef rubbereend het volgende:
Dit is de locatie van het nieuwe seizoen Wie is de Mol?
Tsjechië dus
Kennelijk hebben ze op één van de bordjes ook "groetjes Maria en Björn" erbij geschreven 🙄.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:29 schreef roos94 het volgende:
Dus iemand loopt daar langs en stuurt fotos naar Shownieuws. Dan ben je ook een eikel om dat te gaan spoileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |