Zou wel leuk zijn een keer. Dat het jubileumseizoen de afsluiter is voor de reeks met BN'ers.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vast wat onbekende NL'ers gehosseld.
ik wacht nog even af met enthousiast zijn. Ligt er helemaal aan hoe ze het vorm hebben kunnen geven en wat ze hebben kunnen doen. We hebben aan het China-seizoen gezien dat het maken om het maken niet perse een succes is.quote:
Dit dus. Ik heb er een “we moeten iets maken, en snel, voordat het niet meer kan”-gevoel bij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wacht nog even af met enthousiast zijn. Ligt er helemaal aan hoe ze het vorm hebben kunnen geven en wat ze hebben kunnen doen. We hebben aan het China-seizoen gezien dat het maken om het maken niet perse een succes is.
Booohhhquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn een keer. Dat het jubileumseizoen de afsluiter is voor de reeks met BN'ers.
Daarvan is nog niets bekend toch?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:44 schreef Moira het volgende:
Mja zelfs als het weer een shitseizoen is, dat ben ik inmiddels toch wel gewend en ik kijk toch wel, dus blij dat er dan iig weer iets is om januari-maart mee op te vullen als voorafje op de Vlaamse
Volgens mij gaan die sowieso een seizoen hebben volgend jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarvan is nog niets bekend toch?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die sowieso een seizoen hebben volgend jaar
Heeft hij de afgelopen weken nieuws en/of EenVandaag gepresenteerd?quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:56 schreef Pino112 het volgende:
Rik presenteert donderdag het Televiziergala niet, volgens RTL Boulevard omdat ie nog met de opnames bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |