Justin_Case & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Chufi waren ze lekker?quote:
Ja .. want al opquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Chufi waren ze lekker?
goed gedaan danquote:
Ja en de 3e wintquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man heb je gezien?
en 3erfight en de op 3
is de ander 2 in de laatste
ronde weggerijden
denk niet zo snelquote:
Ja dan krijg je weer gelazer van "Zie je nou wel dat we gelijk hebben?"quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
@:ToT
Bijdrage van ToT voor de weblog
https://frontpage.fok.nl/(...)fix-film-cuties.html
https://www.facebook.com/watch/live/?v=297082351388795&ref=searchquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
Is er nog een livestream in de lucht op het Malieveld ?
dit dus ... en hebben hun de rel gestartquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan krijg je weer gelazer van "Zie je nou wel dat we gelijk hebben?"
Met BLM grepen ze ook amper in, maar ja: Femke he!Die moest zo nodig zonder mondkapje poseren tussen al die donkere mensen om te laten zien hoe goed zij als witmensch deugde.
👍quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:09 schreef ToT het volgende:
Je had mijn tekst niet zo letterlijk over hoeven te nemen!
Ik had niet zo veel zin om te typen en het was de bedoeling dat je zelf een beetje een mening zou vormen en er een bericht over zou maken!
Maar top!
Ik heb je tekst een beetje aangepast, maar probeer ondertussen verdorie een livestream op de FP te krijgen !quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:09 schreef ToT het volgende:
Je had mijn tekst niet zo letterlijk over hoeven te nemen!
Ik had niet zo veel zin om te typen en het was de bedoeling dat je zelf een beetje een mening zou vormen en er een bericht over zou maken!
Maar top!
Staat op prive, kan hem niet kopieren naar de FPquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/live/?v=297082351388795&ref=search
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb je tekst een beetje aangepast, maar probeer ondertussen verdorie een livestream op de FP te krijgen !
🙄quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb je tekst een beetje aangepast, maar probeer ondertussen verdorie een livestream op de FP te krijgen !
Oh vraag nikon evenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat op prive, kan hem niet kopieren naar de FP
kan jou hier niet mee helpenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
Kut, ik wil al mijn photoshopjes weer downloaden vanuit de painttopics, maar ik kan niet zomaar 1 map kiezen waar alles naar toe gaat; het gaat steeds terug naar "Downloads".
Ik wil het per topic in een andere map opslaan.
Oh dat heb ik gemist .. Zapp te snelquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de ander maschine is
in de fik gegangen
Deze ook?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, wat een idioten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
loop tegen de richting in van de pijlen van de grond of verwijder ze![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
loop tegen de richting in van de pijlen van de grond of verwijder ze![]()
![]()
quote:
was een oproep net jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus?
Kijk dat sommige mensen het niet met de regeltjes eens zijn kan ik an sich nog wel begrijpen, maar doelbewust er tegenin gaan of de boel saboteren?
Ik hoorde hem ook, wtf dacht ik nog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was een oproep net ja
Die lui zijn gek, helemaal van het padje af.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wij laten de overheid en hun volgers de afgrond in lopen![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
k3 kom bij de politie, want de politie doet een beetje lastig
@WAARHEIDquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gedicht aan waarheid zoekers , vinders, en sprekers
Die idioot zit al jaren niet meer op Fok.quote:
Hey Mazquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:14 schreef mazaru het volgende:
Laat je niet voor corona vaccineren. Kan dat ook dan??
Whehe, dacht ik al ja!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die idioot zit al jaren niet meer op Fok.
Hey Jippiequote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hey ToTquote:
Iets rustiger doen dan maar. Hey Chufiquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist .. Zapp te snel
Hey SBE alles goed?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze ook?
https://www.facebook.com/(...)/?v=1044091149381140
Hij heeft een jaar of 7 geleden een ban gekregen. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, dacht ik al ja!Net mezelf met 3 seconden gebolkt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft een jaar of 7 geleden een ban gekregen. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien.
Wel jammer want hij was altijd wel vermakelijk.quote:
Dank je wel, het embedden lukt niet omdat de video's niet op openbaar staan. Ik heb nu 3 strams onder doorkliklinkjes geplaatst, dan lukt het via Facebookquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze ook?
https://www.facebook.com/(...)/?v=1044091149381140
Beetje zoals Lambiekje geloof ik?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel jammer want hij was altijd wel vermakelijk.
Hij was een religie-trol. Als er een bericht op de FP stond wat ging over abortus of euthanasie dan was hij aanwezig.quote:
Wat uh?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:04 schreef chufi het volgende:
Iemand een empanada?Die mijn vrouw zojuist gemaakt heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mijn vrouw zojuist gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
Awwwwww ja!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was een religie-trol. Als er een bericht op de FP stond wat ging over abortus of euthanasie dan was hij aanwezig.
Dank je denk dat ik.morgen wadik ga maken🥳🥳🥳quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ff af laten koelen, en knabbelen maar!
Dat was idd ook een clown.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Awwwwww ja!
Net als die ene 7-dags adventist knakker.(Ben ff zijn naam kwijt.)
Hey Mikey, dat is lang geleden, alles goed?quote:
Ja, ik lees het. Is het nu gelukt?quote:
👍👍👍goed blazenquote:
Ziet er ook goed uit.quote:
Het embedden niet, maar nu doorklik linkjes geplaatst, volgende week ga ik zelf naar het Malieveld om te streamenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik lees het. Is het nu gelukt?
Kom je op de koffie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het embedden niet, maar nu doorklik linkjes geplaatst, volgende week ga ik zelf naar het Malieveld om te streamen![]()
Ja, ik zag het.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het embedden niet, maar nu doorklik linkjes geplaatst, volgende week ga ik zelf naar het Malieveld om te streamen![]()
Jij was al uitgenodigd.quote:
Gezelligquote:
We hebben het er nog wel over, je bent welkom hier.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
heb nu zo lopen pielen, heenrijden en zelf streamen was sneller en gemakkelijker geweest
Zou er niet graag tussen willen staan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
heb nu zo lopen pielen, heenrijden en zelf streamen was sneller en gemakkelijker geweest
Laat me raden, jij kijkt de streams?quote:
Ty!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/live/?v=297082351388795&ref=search
Nou, ik was in huis aan het ruimen en had hem aanstaan. Wat een ongelooflijke klojo's!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kijkt de streams?
Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen.quote:
quote:
Dat verzint hij ter plekke. Verzin je eigen slogan. ACAB heeft zijn eigen betekenis en die weet iedereen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen.
Gewoon een kutsmoes om ACAB te kunnen roepenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verzint hij ter plekke. Verzin je eigen slogan. ACAB heeft zijn eigen betekenis en die weet iedereen.
Precies!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon een kutsmoes om ACAB te kunnen roepen
Idd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:04 schreef Nikonlover het volgende:
Noemt ie de vorige demonstratie vreedzaam?![]()
![]()
Ze zijn duidelijk het slachtoffer, heel zielig enzo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:04 schreef Nikonlover het volgende:
Noemt ie de vorige demonstratie vreedzaam?![]()
![]()
All cops are bastards betekent dat toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen.
Diemenstruatie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Nikonlover het volgende:
Diemenstratie. Tering. Wat een domme gast.
Ja, maar dat is strafbaarquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
All cops are bastards betekent dat toch?
Ik zit te hopen op een blikseminslagquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom gaat het niet even keihard regenen daar
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit te hopen op een blikseminslag
Zal wel rustig verlopenquote:
Ik blijf hoop houden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zal wel rustig verlopen
Hagel en stormquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit te hopen op een blikseminslag
Maar dan hebben wij niks meer te kijken als vermaak enzquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Blikseminslag is mooier. In een keer allemaal weg
Jensen heeft 100k subs. Dus nog genoeg volk wat kan demonstreren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij niks meer te kijken als vermaak enz
Zoveel nogquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jensen heeft 100k subs. Dus nog genoeg volk wat kan demonstreren.
topperquote:
zin in berenklauw pinda nu jaquote:
Ook, Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen zag ik ook voorbij komen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
All cops are bastards betekent dat toch?
Precies wat ik ga bestellenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zin in berenklauw pinda nu ja![]()
![]()
?????quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:17 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag op pad met @:biggie96 en @:nikonlover later meer...
geef die berenklauw maar door deze kant opquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Precies wat ik ga bestellen![]()
Berenhap met pindasaus en een patatjeEn een kroket om aan t minimum bedrag te komen
paul houd ervan dingen te verzinnen hierquote:
Ik zie dat er volgende week een pro-pieten demonstratie is.quote:
Hou zou z'n mond houden hierover. Wat een lul dat ie dit openbaar moet makenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
paul houd ervan dingen te verzinnen hier![]()
![]()
![]()
heb het niet gelezenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hou zou z'n mond houden hierover. Wat een lul dat ie dit openbaar moet maken![]()
https://www.facebook.com/(...)os/2746237845695775/quote:
Gewoon niet meer heen gaanquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hou zou z'n mond houden hierover. Wat een lul dat ie dit openbaar moet maken![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha en nu mondkapjes verkopen![]()
![]()
3 euro per stukquote:
ja na deze demonstratie mondkapjes verkopenquote:
Het is een grote club van zwakzinnigen.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:26 schreef Nikonlover het volgende:
Staat er nou NOS = FAKENEWS op die mondkapjes die hij verkoopt![]()
![]()
Daar ga je toch niet mee in het OV zitten
![]()
Dan loop je voor lul man
Echt hequote:Op zondag 23 augustus 2020 16:27 schreef Nikonlover het volgende:
"we zijn soevereine mensen"
Ooh is het er zo eentje
En ook nog even juichen dat zijn groepje debielen is gaan slaan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:27 schreef Nikonlover het volgende:
"we zijn soevereine mensen"
Ooh is het er zo eentje
afgelopenquote:
linkie ?! ?! ?!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:29 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk komen ze onderweg nog politie tegen ofzo. Lijkt mij wel mooi
is geen live stream meerquote:
sjitquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is geen live stream meer
Deze is nu nog live: https://www.facebook.com/(...)/?v=1044091149381140quote:
jaquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze is nu nog live: https://www.facebook.com/(...)/?v=1044091149381140
verdamme moet ik inloggen met feesboekquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze is nu nog live: https://www.facebook.com/(...)/?v=1044091149381140
Stopt die net.quote:
😁😁quote:
Had jij wat anders verwacht danquote:
Niet echt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht dan
Daaromquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
misschien was ik net zo kansloos om er naar te kijken
https://www.facebook.com/gelehesjesdelen/videos/1044091149381140quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even streampie opzetten dan nondeju
ja die moet jij dan weer even streamen zodat ik het ook kan zienquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/gelehesjesdelen/videos/1044091149381140
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die moet jij dan weer even streamen zodat ik het ook kan zien
Verstandig.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
was deze er ook weer?
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.quote:
DIe kan dit seizoen vergetenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
mark marquez story
zijn kampf terug en zijn
rash in thailand op servus tv
achterlijken, die denken ook, even die zondag nog meepakkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bazar vier hallen te sluiten ze weigeren. gemeente moet zelf komen sluiten. de hallen zijn gewoon open.
Ze hebben vergunning tot 1700 uur.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
leo gaat hij proberen . hij is nog live
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:51 schreef Schakeltopia het volgende:
dan kunnen ze nog 10 minuten likes verzamelen
Doet me denken aan een typetje van een bekende Youtuber; die maakt parodieën van allerlei ultra-linkse activisten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
was deze er ook weer?
[ afbeelding ]
Dat hele kanaal is top!quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hele kanaal is top!
Helaas is hij er mee gestopt.
En volgens mij heeft hij ook heel veel content verwijderd, waaronder een filmpje die hij naar aanleiding van een tip van mij gemaakt had.
stom geflaggerquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:59 schreef ToT het volgende:
Ja echt veel verwijderd, zoals ook van de aanslag in die kerk in Frankrijk, Trigglypuff en nog heel veel andere dingen.
Maar kan ook zijn dat Youtube dat allemaal zelf verwijderd heeft; bij hem is er sowieso veel geflagged.
jarloursie ten topquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Zo zijn er wel meer erg goede channels onderuit gegaan.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
Nou mooi kan iedereen weer verder met zn eigen ding...
@:ToT zijn die empanadas van je vrouw nog gelukt?
Ja maar ook omdat hij behoorlijk rechts georiënteerd is. Dan heb je llui van Antifa enzo die er alles aan doen om de boel te saboteren.quote:
Zien er smakelijk en prima uit..quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste batch had een vrij dikke korst.
De rest is beter gelukt!
Flinging a faggot off a roof vind ik ook een enorm goede van hem!quote:
ik heb dikke worst gelezenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste batch had een vrij dikke korst.
De rest is beter gelukt!
de nederlandse kübelböckquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 komen er vaak in voor.
quote:
Maak je het deeg ook zelf?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:05 schreef chufi het volgende:
Ik ga ze vaker maken enwat experimenteren met vulling en deeg en zo
Bakpao's zijn lekker om zelf te maken, maar zorg er wel voor dat het deeglaagje echt dun is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:05 schreef chufi het volgende:
Ik ga ze vaker maken enwat experimenteren met vulling en deeg en zo
* Jacquelinehasselbaink gaat bij m1st1g etenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat champignonsaus maken voor bij de varkenshaas.
Je bent welkom.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
* Jacquelinehasselbaink gaat bij m1st1g eten
ja prec lekker en ik kan het ook wadik ken ik ook makenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bakpao's zijn lekker om zelf te maken, maar zorg er wel voor dat het deeglaagje echt dun is.
En geef de vulling veel smaak ter compensatie van dat smakeloze deeg.
Zijn Amerikanen.quote:
Wij doen daar altijd peperroomsaus bij, helemaal zelf gemaakt uit een pakje!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat champignonsaus maken voor bij de varkenshaas.
quote:
Zo zou het nog acceptabel zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij doen daar altijd peperroomsaus bij, helemaal zelf gemaakt uit een pakje!
Eet smakelijk liefje kom vaker langsquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Zo zou het nog acceptabel zijn.
😁😁😁😄😃quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Met die demonstranten is het soms best grappig.
Zo kreeg iemand voor de neus van deze dame geloof ik wat tikken te verduren of werd er iets van iemand gestolen:
[ afbeelding ]
En toen de politie er aan kwam: "AGENT! AGENT! Kom eens hier! Ik heb niks gezien hoor! Nee ik heb niks gezien, haha!"
Die werd even later gearresteerd voor dat geintje!
Ja die kant-en-klare zijn niet te vreten .... spons met een beetje vullingquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bakpao's zijn lekker om zelf te maken, maar zorg er wel voor dat het deeglaagje echt dun is.
En geef de vulling veel smaak ter compensatie van dat smakeloze deeg.
Echt niet te doen gewoon als je echte gewent bentquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kant-en-klare zijn niet te vreten .... spons met een beetje vulling
Ja een paar jaar geleden vond ik het wel humor om dit soort zooi te volgen!quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Met die demonstranten is het soms best grappig.
Zo kreeg iemand voor de neus van deze dame geloof ik wat tikken te verduren of werd er iets van iemand gestolen:
[ afbeelding ]
En toen de politie er aan kwam: "AGENT! AGENT! Kom eens hier! Ik heb niks gezien hoor! Nee ik heb niks gezien, haha!"
Die werd even later gearresteerd voor dat geintje!
het zie to uit als komen daar bij het demonstrierenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
met carnaval mocht je niet verkleed gaan in pak van la casa the papel
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zie to uit als komen daar bij het demonstrieren
alle onmooie mensen van nederland te samen
Sorry...quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
T was wel leuk maar dat @:Paul de boel weer moet verlullen hier op t forum is niet leuk.
Het zijn ook niet de slimste mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zie to uit als komen daar bij het demonstrieren
alle onmooie mensen van nederland te samen
Kunnen ze ook niets aan doenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de slimste mensen.
heldquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef mario390 het volgende:
leker gewezen
mijn pasta quattro
stagioni
"NANOCHIPS IN DE VACCINS!!!!!!"quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de slimste mensen.
Ken ik niet maar het ziet er wel lekker uit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef mario390 het volgende:
leker gewezen
mijn pasta quattro
stagioni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |