* Jacquelinehasselbaink gaat bij m1st1g etenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat champignonsaus maken voor bij de varkenshaas.
Je bent welkom.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
* Jacquelinehasselbaink gaat bij m1st1g eten
ja prec lekker en ik kan het ook wadik ken ik ook makenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bakpao's zijn lekker om zelf te maken, maar zorg er wel voor dat het deeglaagje echt dun is.
En geef de vulling veel smaak ter compensatie van dat smakeloze deeg.
Zijn Amerikanen.quote:
Wij doen daar altijd peperroomsaus bij, helemaal zelf gemaakt uit een pakje!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat champignonsaus maken voor bij de varkenshaas.
quote:
Zo zou het nog acceptabel zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij doen daar altijd peperroomsaus bij, helemaal zelf gemaakt uit een pakje!
Eet smakelijk liefje kom vaker langsquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Zo zou het nog acceptabel zijn.
😁😁😁😄😃quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Met die demonstranten is het soms best grappig.
Zo kreeg iemand voor de neus van deze dame geloof ik wat tikken te verduren of werd er iets van iemand gestolen:
[ afbeelding ]
En toen de politie er aan kwam: "AGENT! AGENT! Kom eens hier! Ik heb niks gezien hoor! Nee ik heb niks gezien, haha!"
Die werd even later gearresteerd voor dat geintje!
Ja die kant-en-klare zijn niet te vreten .... spons met een beetje vullingquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Bakpao's zijn lekker om zelf te maken, maar zorg er wel voor dat het deeglaagje echt dun is.
En geef de vulling veel smaak ter compensatie van dat smakeloze deeg.
Echt niet te doen gewoon als je echte gewent bentquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kant-en-klare zijn niet te vreten .... spons met een beetje vulling
Ja een paar jaar geleden vond ik het wel humor om dit soort zooi te volgen!quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Met die demonstranten is het soms best grappig.
Zo kreeg iemand voor de neus van deze dame geloof ik wat tikken te verduren of werd er iets van iemand gestolen:
[ afbeelding ]
En toen de politie er aan kwam: "AGENT! AGENT! Kom eens hier! Ik heb niks gezien hoor! Nee ik heb niks gezien, haha!"
Die werd even later gearresteerd voor dat geintje!
het zie to uit als komen daar bij het demonstrierenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
met carnaval mocht je niet verkleed gaan in pak van la casa the papel
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zie to uit als komen daar bij het demonstrieren
alle onmooie mensen van nederland te samen
Sorry...quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
T was wel leuk maar dat @:Paul de boel weer moet verlullen hier op t forum is niet leuk.
Het zijn ook niet de slimste mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zie to uit als komen daar bij het demonstrieren
alle onmooie mensen van nederland te samen
Kunnen ze ook niets aan doenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de slimste mensen.
heldquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef mario390 het volgende:
leker gewezen
mijn pasta quattro
stagioni
"NANOCHIPS IN DE VACCINS!!!!!!"quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de slimste mensen.
Ken ik niet maar het ziet er wel lekker uit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef mario390 het volgende:
leker gewezen
mijn pasta quattro
stagioni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |