Die idioot zit al jaren niet meer op Fok.quote:
Hey Mazquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:14 schreef mazaru het volgende:
Laat je niet voor corona vaccineren. Kan dat ook dan??
Whehe, dacht ik al ja!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die idioot zit al jaren niet meer op Fok.
Hey Jippiequote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat op prive, kan hem niet kopieren naar de FP
Hey ToTquote:
Iets rustiger doen dan maar. Hey Chufiquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist .. Zapp te snel
Hey SBE alles goed?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze ook?
https://www.facebook.com/(...)/?v=1044091149381140
Hij heeft een jaar of 7 geleden een ban gekregen. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, dacht ik al ja!Net mezelf met 3 seconden gebolkt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft een jaar of 7 geleden een ban gekregen. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien.
Wel jammer want hij was altijd wel vermakelijk.quote:
Dank je wel, het embedden lukt niet omdat de video's niet op openbaar staan. Ik heb nu 3 strams onder doorkliklinkjes geplaatst, dan lukt het via Facebookquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze ook?
https://www.facebook.com/(...)/?v=1044091149381140
Beetje zoals Lambiekje geloof ik?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel jammer want hij was altijd wel vermakelijk.
Hij was een religie-trol. Als er een bericht op de FP stond wat ging over abortus of euthanasie dan was hij aanwezig.quote:
Wat uh?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:04 schreef chufi het volgende:
Iemand een empanada?Die mijn vrouw zojuist gemaakt heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mijn vrouw zojuist gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
Awwwwww ja!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was een religie-trol. Als er een bericht op de FP stond wat ging over abortus of euthanasie dan was hij aanwezig.
Dank je denk dat ik.morgen wadik ga maken🥳🥳🥳quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ff af laten koelen, en knabbelen maar!
Dat was idd ook een clown.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Awwwwww ja!
Net als die ene 7-dags adventist knakker.(Ben ff zijn naam kwijt.)
Hey Mikey, dat is lang geleden, alles goed?quote:
Ja, ik lees het. Is het nu gelukt?quote:
👍👍👍goed blazenquote:
Ziet er ook goed uit.quote:
Het embedden niet, maar nu doorklik linkjes geplaatst, volgende week ga ik zelf naar het Malieveld om te streamenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik lees het. Is het nu gelukt?
Kom je op de koffie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het embedden niet, maar nu doorklik linkjes geplaatst, volgende week ga ik zelf naar het Malieveld om te streamen![]()
Ja, ik zag het.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het embedden niet, maar nu doorklik linkjes geplaatst, volgende week ga ik zelf naar het Malieveld om te streamen![]()
Jij was al uitgenodigd.quote:
Gezelligquote:
We hebben het er nog wel over, je bent welkom hier.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
heb nu zo lopen pielen, heenrijden en zelf streamen was sneller en gemakkelijker geweest
Zou er niet graag tussen willen staan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
heb nu zo lopen pielen, heenrijden en zelf streamen was sneller en gemakkelijker geweest
Laat me raden, jij kijkt de streams?quote:
Ty!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/live/?v=297082351388795&ref=search
Nou, ik was in huis aan het ruimen en had hem aanstaan. Wat een ongelooflijke klojo's!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kijkt de streams?
Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |