Justin_Case & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
jaaaquote:
quote:
niet gezienquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:30 schreef Jippie het volgende:
Gisteravond een speciaal topic voor @:Maanvis aangemaakt, komt hij/zij niet
De volgende dan maar!quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jippie we kijken live stream van het malie veld
oh jij hebt een andere linkquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
KAPEN MAG NIET!!!!!!!!! DAT IS STOUT
Dat heb je soms.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Half twaalf dacht ik. Maar was ook geen succes, want hij/zij kwam niet
ONZ is voor stoute mensenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
KAPEN MAG NIET!!!!!!!!! DAT IS STOUT
welke kijk jij dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh jij hebt een andere link
net weggeklikt door de jouwe lees even terug die van mrslquote:
Okquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
net weggeklikt door de jouwe lees even terug die van mrsl
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:36 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT heeft blijkbaar artistiek bloed in zijn ad'ren stromen.
Dit kunstwerk van hem heet "Tijd voor een middagdutje".
Ja😀😀quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:35 schreef Nikonlover het volgende:
Ik denk dat we tegen de 1000 mensen lopen. En ondertussen zie je er maar enkele tientallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet hoe ik het moet ontwijken.quote:
Haha wat was er?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik het moet ontwijken.
Ooit een account op aangemaakt om gratis crypto-coins mee te krijgen. Verder nooit wat mee gedaan.quote:
hey mikeyquote:
Beetje wind, bewolkt, eerder vandaag regende het.quote:
ja iedereen nu blij met veel regenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje wind, bewolkt, eerder vandaag regende het.
Als we niet zo'n achterlijke hittegolf achter de rug zouden hebben, zou ik dit kutweer noemen.
Ik probeer een draadje van 113 tweets in een weblog te krijgen, maar kan wel de hele tijdlijn embedden of de tweets per 2, wordt dus lange klus als dat handmatig per tweet moet. Maar is mooi draadjequote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik het moet ontwijken.
Haha ja precies dit maar nu na die hittegolf kan ik hier van genieten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje wind, bewolkt, eerder vandaag regende het.
Als we niet zo'n achterlijke hittegolf achter de rug zouden hebben, zou ik dit kutweer noemen.
Starlink die eventjes het licht van de zon reflecteert?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef engine het volgende:
[..]
nee.. Toevallig net eentje onder ctrl v staan
@:Nikonlover wat is dat op 9 seconden?![]()
![]()
[ twitter ]
Ongelooflijk! Ik lig hier gewoon in een deuk. Moet je zien wat ze schrijvenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:39 schreef Nikonlover het volgende:
"het lijkt weiniger op de camera"
Tering wat een niveau
Ja bizar hequote:Op zondag 23 augustus 2020 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Ik lig hier gewoon in een deuk. Moet je zien wat ze schrijven![]()
"helemaal mee eens jammer dat niet iedereen wakker is in de curupte spelletje"
'niet alleen gepantanteerd het virus maar hij verdiend miljarden ook nog voor de vaccinaties'
'De heeft het gefiniacheerd.'
Hey heyquote:
Echt vreselijk Maz, wat moeten die mensen lijden onder het levenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Ik lig hier gewoon in een deuk. Moet je zien wat ze schrijven![]()
"helemaal mee eens jammer dat niet iedereen wakker is in de curupte spelletje"
'niet alleen gepantanteerd het virus maar hij verdiend miljarden ook nog voor de vaccinaties'
'De heeft het gefiniacheerd.'
In een demonstratie tegen coronamaatregelen?quote:
Nikon sloopt allesquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nikon jou link gestopt? hier nl wel
ook in een buggyquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In een demonstratie tegen coronamaatregelen?
Ja ach, douw ze een spandoek die ze amper kunnen lezen in de klauwen en sleur ze mee terwijl ze net zo goed in een speeltuin hadden kunnen ravotten.
Van de week nog met zo'n malloot zitten praten. Tenminste... hij sprak en ik piste haast in mijn broek van het lachen.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Starlink die eventjes het licht van de zon reflecteert?
Ik heb er geen medelijden mee. Sommige mensen zijn gewoon té dom en hoe dommer ze zijn hoe meer ze overtuigd zijn van hen eigen gelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt vreselijk Maz, wat moeten die mensen lijden onder het leven
Oh ja, doet me denken aan een demonstratie in Amerika voor abortusrecht. Was een ukkie in een buggy die met een "Baas in eigen buik"-spandoek zat.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, doet me denken aan een demonstratie in Amerika voor abortusrecht. Was een ukkie in een buggy die met een "Baas in eigen buik"-spandoek zat.En moeders liep die buggy te duwen.
Lol kan ik mij voorstellen jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van de week nog met zo'n malloot zitten praten. Tenminste... hij sprak en ik piste haast in mijn broek van het lachen.![]()
Chips in vaccins. 5-G torens die je corona geven, de aarde is niet rond
Beetje dit niveau dus.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lol kan ik mij voorstellen ja![]()
![]()
![]()
Je moet trouwens eens naar Scimandan kijken op Youtube. Die zet flatearthers en andere wappies voor lulNouja, eigenlijk zetten ze zichzelf voor lul
![]()
Deze is goud!!! In dit filmpje zie je waarom hij altijd in zn auto zit![]()
![]()
Rare mensen op de wereld.quote:
Tegen domheid is geen kruid gewassen. Ik laat normaliter ieder in zijn waarde, maar ik begin mij behoorlijk te ergeren al al die onrust die ze veroorzaken met hun complottheorieënquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er geen medelijden mee. Sommige mensen zijn gewoon té dom en hoe dommer ze zijn hoe meer ze overtuigd zijn van hen eigen gelijk.
Hier nog 1!quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tegen domheid is geen kruid gewassen. Ik laat normaliter ieder in zijn waarde, maar ik begin mij behoorlijk te ergeren al al die onrust die ze veroorzaken met hun complottheorieën
Dikke kans dat Jensen er zelf ook staatquote:
Denk het nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke kans dat Jensen er zelf ook staat
Volgens mij heeft Jensen de boel flink op lopen stoken met zijn onzinfeitjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik geloof niet dat Jensen een complotwappie is. Hij ziet er gewoon een verdienmodel in.
Ja, dat welquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jensen de boel flink op lopen stoken met zijn onzinfeitjes
Zeker!quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jensen de boel flink op lopen stoken met zijn onzinfeitjes
Ze protesteren tegen de NWO die Covid-19 misbruikt om een dictatuur te kunnen maken van de EUquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:55 schreef ToT het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waar ze tegen protesteren?
1,5 meter afstand? Kleine moeite.
Mondkapjes? Ff rottig in het openbaar vervoer en in bepaalde delen in de Randstad, maar niet echt een reden om te protesteren.
De horeca? Met wat extra regeltjes is het grotendeels gewoon open.
Je grootje niet meer kunnen bezoeken in de verzorgingshuis? Da's wel echt kut, maar wil je haar vermoorden dan door eigenwijs er toch naar toe te gaan?
Echt?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
Alex Jones verkocht geloof ik ook peperdure (no pun intended) Himalaya-zout en allerlei wazige druppeltjes om je een übermensch te maken?
Owjah, half [BNW] staat daar?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze protesteren tegen de NWO die Covid-19 misbruikt om een dictatuur te kunnen maken van de EU
Ja ik heb een aantal van zijn video's gezien en soms promoot hij die troep op het eind.quote:
Covid laat juist zien dat het totaal niet het geval isquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, half [BNW] staat daar?
Ik snap die gedachte op zich best wel, maar we hebben gelukkig nog wel allerlei grondwetten en rechters die nieuwe wetten moeten toetsen of ze wel legaal zijn enzo.
Precies, en in sommige landen verschillen de regels zelfs van dorp tot dorp.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Covid laat juist zien dat het totaal niet het geval isIeder land kiest voor zichzelf
Zorgt juist voor meer verdeeldheid.
Van dorp tot dorp zelfs verschillenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en in sommige landen verschillen de regels zelfs van dorp tot dorp.
In Frankrijk zag je tussen de restaurants in 1 kort straatje ook enorme verschillen: bij de één mocht je zonder mondkapje niet naar binnen en mocht je niet met meubels schuiven. De ander had de keuken volledig gesloten, en weer een ander deed er helemaal niks op uit, hooguit dat de eigenaresse af en toe even een mondkapje op deed (maar vaak ook niet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:04 schreef chufi het volgende:
Iemand een empanada?lekker chufiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Iemand een empanada?JAAA!!!!!! LEKKER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Stilleggen ivm opruiing aub.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
'WIJ ZIJN NEDERLAND!!'
'WIE HOUDT ONS TEGEN?" 'NIEMAND!'
LOL
Iemand een empanada?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vrouw is er op dit moment ook wat aan het maken!
![]()
Waar kan ik mijn Nederlandse paspoort inleveren?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
damn wij zijn nederland zingen ze![]()
![]()
Als je jezelf maar beschermtquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag laatst trouwens ook dat mondkapjes met een soort klepje er in ook absoluut onwenselijk zijn, zoals die ik juist gekocht heb!
De ingeademde lucht wordt wel gefilterd, maar de uitgeademde lucht komt in een rechte luchtstroom ongefilterd naar buiten, dus als je corona hebt stoot je een zeer geconcentreerde wolk virusdeeltjes 1 specifieke richting uit.
Hahaha , zijn mn eerstenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn vrouw is er op dit moment ook wat aan het maken!
Hey Rabbitquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Nederlandse paspoort inleveren?
Wordt voor mijn vrouw ook zo!quote:
waarom niet schattie?quote:
Ik heb ze van bladerdeeg gemaakt ... Maar ja ik heb ook andere recepten bekeken voor basis deeg ..quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt voor mijn vrouw ook zo!
Was alleen ff verwarrend wat er met "baking powder" bedoeld werd; bloem, of zelfrijzend bakmeel?
HoIquote:
Baksoda of bakpoeder.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt voor mijn vrouw ook zo!
Was alleen ff verwarrend wat er met "baking powder" bedoeld werd; bloem, of zelfrijzend bakmeel?
Ja, maar wel een kort stukje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
HoIGa je nog fietsen vandaag?
snap ik het regent af en aanquote:
nou gaat het gebeuren hoor!quote:
Lekkerrrquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:12 schreef shiitake het volgende:
Voor wie het wil weten: ik ga zo een stukje fietsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |