quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Starlink die eventjes het licht van de zon reflecteert?
Ik heb er geen medelijden mee. Sommige mensen zijn gewoon té dom en hoe dommer ze zijn hoe meer ze overtuigd zijn van hen eigen gelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt vreselijk Maz, wat moeten die mensen lijden onder het leven
Oh ja, doet me denken aan een demonstratie in Amerika voor abortusrecht. Was een ukkie in een buggy die met een "Baas in eigen buik"-spandoek zat.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, doet me denken aan een demonstratie in Amerika voor abortusrecht. Was een ukkie in een buggy die met een "Baas in eigen buik"-spandoek zat.En moeders liep die buggy te duwen.
Lol kan ik mij voorstellen jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van de week nog met zo'n malloot zitten praten. Tenminste... hij sprak en ik piste haast in mijn broek van het lachen.![]()
Chips in vaccins. 5-G torens die je corona geven, de aarde is niet rond
Beetje dit niveau dus.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lol kan ik mij voorstellen ja![]()
![]()
![]()
Je moet trouwens eens naar Scimandan kijken op Youtube. Die zet flatearthers en andere wappies voor lulNouja, eigenlijk zetten ze zichzelf voor lul
![]()
Deze is goud!!! In dit filmpje zie je waarom hij altijd in zn auto zit![]()
![]()
Rare mensen op de wereld.quote:
Tegen domheid is geen kruid gewassen. Ik laat normaliter ieder in zijn waarde, maar ik begin mij behoorlijk te ergeren al al die onrust die ze veroorzaken met hun complottheorieënquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er geen medelijden mee. Sommige mensen zijn gewoon té dom en hoe dommer ze zijn hoe meer ze overtuigd zijn van hen eigen gelijk.
Hier nog 1!quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tegen domheid is geen kruid gewassen. Ik laat normaliter ieder in zijn waarde, maar ik begin mij behoorlijk te ergeren al al die onrust die ze veroorzaken met hun complottheorieën
Dikke kans dat Jensen er zelf ook staatquote:
Denk het nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke kans dat Jensen er zelf ook staat
Volgens mij heeft Jensen de boel flink op lopen stoken met zijn onzinfeitjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik geloof niet dat Jensen een complotwappie is. Hij ziet er gewoon een verdienmodel in.
Ja, dat welquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jensen de boel flink op lopen stoken met zijn onzinfeitjes
Zeker!quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jensen de boel flink op lopen stoken met zijn onzinfeitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |