Als je jezelf maar beschermtquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag laatst trouwens ook dat mondkapjes met een soort klepje er in ook absoluut onwenselijk zijn, zoals die ik juist gekocht heb!
De ingeademde lucht wordt wel gefilterd, maar de uitgeademde lucht komt in een rechte luchtstroom ongefilterd naar buiten, dus als je corona hebt stoot je een zeer geconcentreerde wolk virusdeeltjes 1 specifieke richting uit.
Hahaha , zijn mn eerstenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn vrouw is er op dit moment ook wat aan het maken!
Hey Rabbitquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Nederlandse paspoort inleveren?
Wordt voor mijn vrouw ook zo!quote:
waarom niet schattie?quote:
Ik heb ze van bladerdeeg gemaakt ... Maar ja ik heb ook andere recepten bekeken voor basis deeg ..quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt voor mijn vrouw ook zo!
Was alleen ff verwarrend wat er met "baking powder" bedoeld werd; bloem, of zelfrijzend bakmeel?
HoIquote:
Baksoda of bakpoeder.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt voor mijn vrouw ook zo!
Was alleen ff verwarrend wat er met "baking powder" bedoeld werd; bloem, of zelfrijzend bakmeel?
Ja, maar wel een kort stukje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
HoIGa je nog fietsen vandaag?
snap ik het regent af en aanquote:
nou gaat het gebeuren hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |