Ze protesteren tegen de NWO die Covid-19 misbruikt om een dictatuur te kunnen maken van de EUquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:55 schreef ToT het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waar ze tegen protesteren?
1,5 meter afstand? Kleine moeite.
Mondkapjes? Ff rottig in het openbaar vervoer en in bepaalde delen in de Randstad, maar niet echt een reden om te protesteren.
De horeca? Met wat extra regeltjes is het grotendeels gewoon open.
Je grootje niet meer kunnen bezoeken in de verzorgingshuis? Da's wel echt kut, maar wil je haar vermoorden dan door eigenwijs er toch naar toe te gaan?
Echt?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
Alex Jones verkocht geloof ik ook peperdure (no pun intended) Himalaya-zout en allerlei wazige druppeltjes om je een übermensch te maken?
Owjah, half [BNW] staat daar?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze protesteren tegen de NWO die Covid-19 misbruikt om een dictatuur te kunnen maken van de EU
Ja ik heb een aantal van zijn video's gezien en soms promoot hij die troep op het eind.quote:
Covid laat juist zien dat het totaal niet het geval isquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, half [BNW] staat daar?
Ik snap die gedachte op zich best wel, maar we hebben gelukkig nog wel allerlei grondwetten en rechters die nieuwe wetten moeten toetsen of ze wel legaal zijn enzo.
Precies, en in sommige landen verschillen de regels zelfs van dorp tot dorp.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Covid laat juist zien dat het totaal niet het geval isIeder land kiest voor zichzelf
Zorgt juist voor meer verdeeldheid.
Van dorp tot dorp zelfs verschillenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en in sommige landen verschillen de regels zelfs van dorp tot dorp.
In Frankrijk zag je tussen de restaurants in 1 kort straatje ook enorme verschillen: bij de één mocht je zonder mondkapje niet naar binnen en mocht je niet met meubels schuiven. De ander had de keuken volledig gesloten, en weer een ander deed er helemaal niks op uit, hooguit dat de eigenaresse af en toe even een mondkapje op deed (maar vaak ook niet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:04 schreef chufi het volgende:
Iemand een empanada?lekker chufiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Iemand een empanada?JAAA!!!!!! LEKKER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Stilleggen ivm opruiing aub.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
'WIJ ZIJN NEDERLAND!!'
'WIE HOUDT ONS TEGEN?" 'NIEMAND!'
LOL
Iemand een empanada?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vrouw is er op dit moment ook wat aan het maken!
![]()
Waar kan ik mijn Nederlandse paspoort inleveren?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
damn wij zijn nederland zingen ze![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |