Oh vraag nikon evenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat op prive, kan hem niet kopieren naar de FP
kan jou hier niet mee helpenquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
Kut, ik wil al mijn photoshopjes weer downloaden vanuit de painttopics, maar ik kan niet zomaar 1 map kiezen waar alles naar toe gaat; het gaat steeds terug naar "Downloads".
Ik wil het per topic in een andere map opslaan.
Oh dat heb ik gemist .. Zapp te snelquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de ander maschine is
in de fik gegangen
Deze ook?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat op prive, kan hem niet kopieren naar de FP
Echt he, wat een idioten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
loop tegen de richting in van de pijlen van de grond of verwijder ze![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
loop tegen de richting in van de pijlen van de grond of verwijder ze![]()
![]()
quote:
was een oproep net jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus?
Kijk dat sommige mensen het niet met de regeltjes eens zijn kan ik an sich nog wel begrijpen, maar doelbewust er tegenin gaan of de boel saboteren?
Ik hoorde hem ook, wtf dacht ik nog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was een oproep net ja
Die lui zijn gek, helemaal van het padje af.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wij laten de overheid en hun volgers de afgrond in lopen![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
k3 kom bij de politie, want de politie doet een beetje lastig
@WAARHEIDquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gedicht aan waarheid zoekers , vinders, en sprekers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |