quote:
Dat verzint hij ter plekke. Verzin je eigen slogan. ACAB heeft zijn eigen betekenis en die weet iedereen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen.
Gewoon een kutsmoes om ACAB te kunnen roepenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verzint hij ter plekke. Verzin je eigen slogan. ACAB heeft zijn eigen betekenis en die weet iedereen.
Precies!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon een kutsmoes om ACAB te kunnen roepen
Idd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:04 schreef Nikonlover het volgende:
Noemt ie de vorige demonstratie vreedzaam?![]()
![]()
Ze zijn duidelijk het slachtoffer, heel zielig enzo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:04 schreef Nikonlover het volgende:
Noemt ie de vorige demonstratie vreedzaam?![]()
![]()
All cops are bastards betekent dat toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen.
Diemenstruatie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Nikonlover het volgende:
Diemenstratie. Tering. Wat een domme gast.
Ja, maar dat is strafbaarquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
All cops are bastards betekent dat toch?
Ik zit te hopen op een blikseminslagquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom gaat het niet even keihard regenen daar
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit te hopen op een blikseminslag
Zal wel rustig verlopenquote:
Ik blijf hoop houden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zal wel rustig verlopen
Hagel en stormquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit te hopen op een blikseminslag
Maar dan hebben wij niks meer te kijken als vermaak enzquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Blikseminslag is mooier. In een keer allemaal weg
Jensen heeft 100k subs. Dus nog genoeg volk wat kan demonstreren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij niks meer te kijken als vermaak enz
Zoveel nogquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jensen heeft 100k subs. Dus nog genoeg volk wat kan demonstreren.
topperquote:
zin in berenklauw pinda nu jaquote:
Ook, Alle Corrupte Ambtenaren Bestraffen zag ik ook voorbij komen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
All cops are bastards betekent dat toch?
Precies wat ik ga bestellenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zin in berenklauw pinda nu ja![]()
![]()
?????quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:17 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag op pad met @:biggie96 en @:nikonlover later meer...
geef die berenklauw maar door deze kant opquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Precies wat ik ga bestellen![]()
Berenhap met pindasaus en een patatjeEn een kroket om aan t minimum bedrag te komen
paul houd ervan dingen te verzinnen hierquote:
Ik zie dat er volgende week een pro-pieten demonstratie is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |