abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201683248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen dat die Youssef het vak is ingegaan puur om dit soort dingen te doen voor zijn neef en voor anderen binnen de organisatie die in de gevangenis belanden.
Eén grote criminele familie. Zeer eng. Echt maffia.

Afgelopen dinsdag nog, werd een andere neef, Jaouad F., aangehouden in Marokko. Hij geldt als een vertrouweling van Ridouan Taghi
Love is in the air!
pi_201683328
Deze neef cq advocaat is zo te lezen geen lid van het advocatenteam Weski maar meer de huisadvocaat voor de familie Taghi. Wel weer de zoveelste :D :D :D in deze zaak.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:07:31 #83
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201683393
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tijd om de geheimhouderstelefoon en andere privacybeschermingen aan te passen in het geval de advocaat een familielid is of andere belangenverstrengelingen heeft met de verdachte. Dat soort beschermingen werken alleen als de advocaat integer is en dat kan moeilijker gewaarborgd worden in het geval van familiebanden en andere belangenverstrengelingen.
Bij dit soort verdachten, die hun hand niet omdraaien voor moord, is het ook voor een integere advocaat lastig denk ik.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_201683465
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:07 schreef nixxx het volgende:

[..]
Bij dit soort verdachten, die hun hand niet omdraaien voor moord, is het ook voor een integere advocaat lastig denk ik.
Hoe bedoel je? Hij gaat niet z'n eigen advocaat bedreigen want die stopt er dan direct mee.

Geld bieden aan een advocaat kan altijd en blijft een zwakke plek maar minder zwak dan familie of zakelijke banden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:22:39 #85
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201683562
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Hij gaat niet z'n eigen advocaat bedreigen want die stopt er dan direct mee.

Geld bieden aan een advocaat kan altijd en blijft een zwakke plek maar minder zwak dan familie of zakelijke banden.
Ja, ok, dan stopt die advocaat en een dag later ligt hij dood op straat. Of zijn broer/zus/ouders/kinderen..

Zou de volgende advocaat meespelen?
Kan hij berecht worden als geen enkele advocaat voor hem wil werken?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_201684232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Er staat niet dat Taghi zelf een telefoon had?

De telefoontjes die gevangen mogen plegen gaan via een speciaal daarvoor bedoeld toestel en worden meegeluisterd, behalve dus de gesprekken met de advocaat. Zie hier op 16:00
Nee, dit is nog erger eigenlijk. Gewoon communiceren via zijn neef die op bezoek mocht komen _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_201685623
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nee, dit is nog erger eigenlijk. Gewoon communiceren via zijn neef die op bezoek mocht komen _O-
Of ze hebben een Marokkaans dialect of een codetaal ontwikkeld?
pi_201686007
Men blijft naief. Dit kan in het buitenland allemaal vast niet.
pi_201690968
Een nieuwe klap voor de bende van Taghi, maar de oorlog is nog niet gewonnen

quote:
Met de aanhouding van advocaat Youssef Taghi hebben politie en justitie opnieuw een belangrijke slag geslagen in het ontmantelen van de criminele organisatie rond Ridouan Taghi. Maar voor optimisme is het nog te vroeg.

Na een jarenlange klopjacht werd in december 2019 in Dubai Ridouan Taghi aangehouden. ,,We’ve got him”, riepen opsporingsbronnen in koor. De man die zij verantwoordelijk hielden voor verschillende moorden en jarenlange drugssmokkel, en zagen als het brein achter de moorden op de broer van de kroongetuige en advocaat Derk Wiersum, was eindelijk geboeid. Toch klonk er ook een waarschuwing: het is nog niet voorbij. De slag was gewonnen, de oorlog nog niet.

Hoewel het anderhalf jaar relatief rustig bleef en sommigen wellicht door die rust verslapten, werd Nederland deze zomer opgeschrikt door de moord op Peter R. de Vries. Hij trad op als vertrouwenspersoon van kroongetuige Nabil B. De hoogste baas van het OM wond er geen doekjes om: hij koppelde de moord op De Vries rechtstreeks aan de organisatie rond Taghi. De oorlog bleek inderdaad nog niet voorbij. En uit gekraakte berichten van de versleutelde berichtendienst Sky bleek dat de organisatie van Taghi springlevend was. De handel in drugs ging onverminderd door.

Burj Al Arab
Toeval of niet; na de moord op De Vries en het vrijkomen van de versleutelde chatberichten is in rap tempo een groot aantal kopstukken gearresteerd. In augustus werd - ook al in Dubai - de 46-jarige Italiaan Raffaele Imperiale opgepakt. Imperiale zat al jarenlang in het oliestaatje, op de vlucht voor de Italiaanse justitie. De maffiabaas werd in 2017 door de Amerikaanse Drug Enforcement Administration (DEA) bij een bruiloft van de Ierse crimineel Daniel Kinahan gesignaleerd. In het zevensterrenhotel Burj Al Arab in Dubai leek toen de complete top van de Europese drugsmaffia aanwezig. Ook Ridouan Taghi werd daar gezien. Imperiale zou met name belangrijk zijn geweest voor de invoer van cocaïne en de geldstromen.

Ook de zeer recente arrestaties van Gerel P. in Brazilië (volgens justitie actief als schutter en moordmakelaar) en Gregory F. in Curaçao (volgens justitie belangrijk voor de drugssmokkel) werden met gejuich onthaald bij justitie. En afgelopen dinsdag kwam daar ook de aanhouding van Jaouad F. bij, een volle neef van Taghi. Hij werd in de Marokkaanse stad Tétoutan door een zwaarbewapende eenheid van de Marokkaanse politie aangehouden, officieel op verdenking van betrokkenheid bij een vergismoord in Marrakesh. Maar wie zijn oor te luister legt bij storingsbronnen, hoort dat hij werd gezien als een vertrouweling van Taghi. ,,Hij was één van de troonopvolgers.”

Grote klappen
Ook nu is voorzichtigheid geboden: de criminele organisatie van Taghi is grote klappen toegebracht, maar over is het nog niet. Nog steeds lopen andere kopstukken van de organisatie vrij rond of zijn ze voortvluchtig. En wéér een andere neef, die verdacht wordt van betrokkenheid bij de moord op advocaat Wiersum, is door de rechtbank in afwachting van het proces op vrije voeten gesteld.

Wel is John Lucas, hoofdofficier van justitie, voorzichtig optimistisch. ,,We hebben er voor kunnen zorgen dat de vrije communicatie die Ridouan Taghi had vanuit de EBI is gestopt.” Toch geeft het te denken dat zelfs vanuit de EBI, de meest beveiligde gevangenis van ons land, verdachten in staat zijn hun criminele praktijk voort te kunnen zetten. ,,Het is heel erg. In een democratische rechtsstaat is het belangrijk dat verdachten vrije toegang hebben tot een advocaat. Dat een advocaat hier zo misbruik van maakt, op een hele geniepige manier, is heel ernstig.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)t-gewonnen~a2205d1f/
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:52:35 #90
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201690985
Blijft bizar wat die Taghi allemaal flikt. Sowieso dat dit een levenslang wordt voor meneer.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:34:39 #91
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_201694074
We zijn in multiculti-Nederland inmiddels zover dat zelfs het slechtste B-movie script voor een misdaad/mafiafilm al waarheid wordt.

Die hemeltergende naiviteit ook om zo'n neef, al is ie dan advocaat, honderden keren in de EBI toe te laten.

"Nederland het land der naieve dwazen", was dat ook niet de titel van een boek?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_201694417
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:41 schreef Mondkapje het volgende:
Men blijft naief. Dit kan in het buitenland allemaal vast niet.
Dat is dan ook weer naïef om te denken.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:35:42 #93
65846 Bocaj
47th President.
pi_201695483
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
We zijn in multiculti-Nederland inmiddels zover dat zelfs het slechtste B-movie script voor een misdaad/mafiafilm al waarheid wordt.

Die hemeltergende naiviteit ook om zo'n neef, al is ie dan advocaat, honderden keren in de EBI toe te laten.

Zou dat komen door de zeer linkse inslag van ons rechtsstelsel? (OM & (D66) Rechters?)
Volgens mij kun je de moord op Peter nu ook wel invullen... toch?

Of neemt mij fantasie een loopje met mij?
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:42:07 #94
65846 Bocaj
47th President.
pi_201695524
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat is dan ook weer naïef om te denken.
Ik denk niet dat ze daar zo gek zijn om een advocaat die tevens familielid is, bij de grootste crimineel van het land toe te laten.
Dus Taghi kon vrijelijk communiceren met de buitenwereld voor en nadat Peter R. werd neergeschoten.

Burgemeester: 'Afschuwelijk idee dat Taghi op zoek was naar adressen personeel gevangenis'
Met hulp van zijn neef -en advocaat - Youssef Taghi probeerde Ridouan Taghi aan de adresgegevens van werknemers van de gevangenis in Vught te komen, zo bevestigde het Openbaar Ministerie. ,,Alleen al het idee dat ze daar naar op zoek zijn, is afschuwelijk", vindt de Vughtse burgemeester Roderick van de Mortel.
Aannemelijk is dat Taghi de adresgegevens wilde hebben om medewerkers van de gevangenis om te kopen of af te persen en zo zijn ontsnappingsplan meer kans van slagen te geven. Dat hij zulke plannen heeft, werd vorig jaar al duidelijk: een speciaal commandoteam zou tientallen miljoenen euro's krijgen voor zo'n bevrijdingsactie.
https://www.gelderlander.(...)gevangenis~a7792d86/

En bij zo iemand laat je dus 6 advocaten toe waaronder 1 neef.

"Men denkt vaak dat ik dé advocaat van Taghi ben, maar er zijn er vijf of zes die hem op verschillende vlakken bijstaan", laat Weski aan de NOS weten.
Ook dat is in Nederland toegestaan. Verdachten mogen een onbeperkt aantal raadsmannen of raadsvrouwen hebben. Die advocaten krijgen allemaal toegang tot de verdachte in de gevangenis.
https://nos.nl/artikel/24(...)jn-advocaat-kan-zijn

Ik denk dat Taghi een procedure tegen de staat gaat beginnen omdat de rechtstaat hem te veel verleidingen biedt. Dat is uitlokken.

[ Bericht 22% gewijzigd door Mondkapje op 09-10-2021 17:59:07 ]
pi_201695990
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Je mag dan hopen dat het naïviteit is!
pi_201696005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:42 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze daar zo gek zijn om een advocaat die tevens familielid is, bij de grootste crimineel van het land toe te laten.
Dus Taghi kon vrijelijk communiceren met de buitenwereld voor en nadat Peter R. werd neergeschoten.

Burgemeester: 'Afschuwelijk idee dat Taghi op zoek was naar adressen personeel gevangenis'
Met hulp van zijn neef -en advocaat - Youssef Taghi probeerde Ridouan Taghi aan de adresgegevens van werknemers van de gevangenis in Vught te komen, zo bevestigde het Openbaar Ministerie. ,,Alleen al het idee dat ze daar naar op zoek zijn, is afschuwelijk", vindt de Vughtse burgemeester Roderick van de Mortel.
Aannemelijk is dat Taghi de adresgegevens wilde hebben om medewerkers van de gevangenis om te kopen of af te persen en zo zijn ontsnappingsplan meer kans van slagen te geven. Dat hij zulke plannen heeft, werd vorig jaar al duidelijk: een speciaal commandoteam zou tientallen miljoenen euro's krijgen voor zo'n bevrijdingsactie.
https://www.gelderlander.(...)gevangenis~a7792d86/

En bij zo iemand laat je dus 6 advocaten toe waaronder 1 neef.

"Men denkt vaak dat ik dé advocaat van Taghi ben, maar er zijn er vijf of zes die hem op verschillende vlakken bijstaan", laat Weski aan de NOS weten.
Ook dat is in Nederland toegestaan. Verdachten mogen een onbeperkt aantal raadsmannen of raadsvrouwen hebben. Die advocaten krijgen allemaal toegang tot de verdachte in de gevangenis.
https://nos.nl/artikel/24(...)jn-advocaat-kan-zijn

Ik denk dat Taghi een procedure tegen de staat gaat beginnen omdat de rechtstaat hem te veel verleidingen biedt. Dat is uitlokken.
Het zou dan ook wel terecht zijn om degene die daarvoor tekent verantwoordelijk te houden voor eventuele gevolgen. Eveneens met proefverloven van TBS’ers e.d.
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:36:01 #98
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_201710124

Op m'n gemakkie, ga ik naar Taghi
stuur ik alle info zo de EBI in
Op m'n gemakkie, in de nor bij Taghi
snode plannen maken ja dat heeft daar zin
Op m'n gemakkie, ga ik naar Taghi
een advocaat dat is altijd een goed begin
Op m'n gemakkie, in de nor bij Taghi
gewoon naar mijn neefje, nee da's geen onzin
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_201713260
Gaan de moordenaars op Derk Wiersum levenslang krijgen? We weten het over 30 minuten.

https://nos.nl/artikel/24(...)um-levenslang-geeist
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201713912
Uit de woorden van de rechtbank valt nu al wel op te maken dat ze de verdachten schuldig gaan vinden op de moord op Wiersum. Ik ben benieuwd welke straf dit uiteindelijk op gaat leveren.
pi_201713970
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:38 schreef superniger het volgende:
Gaan de moordenaars op Derk Wiersum levenslang krijgen? We weten het over 30 minuten.

https://nos.nl/artikel/24(...)um-levenslang-geeist
100%
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201714027
twitter

twitter

:r :r :r :r :r :r :r :r
pi_201714056
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
100%
Niet dus.

Fop-straf.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:53:29 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_201714057
Tot over, op zijn vroegst, 28 jaar :W
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:56:07 #105
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201714087
Hoezo zou dat nou weer relevant zijn dat het de eerste keer is( waarvan je weet).
pi_201714786
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:53 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Niet dus.

Fop-straf.
Ik doelde meer op 100% schuldig, overigens is levenslang sinds kort ook niet meer levenslang.
pi_201715064
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
Tot over, op zijn vroegst, 28 jaar :W
Prima straf, toch anders dan 12 tot 15 jaar.
pi_201715142
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Zou dat komen door de zeer linkse inslag van ons rechtsstelsel? (OM & (D66) Rechters?)
Volgens mij kun je de moord op Peter nu ook wel invullen... toch?

Of neemt mij fantasie een loopje met mij?
Rechters links in Nederland? Zwarte wietdealers krijgen maandenlang gevangenisstraf en witte kinderverkrachters een taakstraf.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201715428
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik doelde meer op 100% schuldig, overigens is levenslang sinds kort ook niet meer levenslang.
Wel toch? Er is nu wel na 25 jaar een herbeoordeling maar als die negatief uitvalt blijf je gewoon zitten.
  maandag 11 oktober 2021 @ 12:48:00 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_201715438
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Wel toch? Er is nu wel na 25 jaar een herbeoordeling maar als die negatief uitvalt blijf je gewoon zitten.
Correct
A murky, forgotten land.
pi_201715445
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ja klopt, ongeveer zoals het nu met TBS is geregelt.
pi_201716139
2 x 30 jaar cel. Had natuurlijk levenslang moeten zijn.

https://nos.nl/artikel/24(...)dvocaat-derk-wiersum
#superniger2020
  maandag 11 oktober 2021 @ 14:56:57 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201716584
30 jaar cel :D :D _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201716871
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

:r :r :r :r :r :r :r :r
Maar hadden dus wel een fors strafblad:

quote:
Giërmo B. en Moreno B. hebben beiden een fors strafblad voor geweldsmisdrijven en verboden wapenbezit, maar zijn nooit eerder veroordeeld voor een levensdelict als moord of doodslag. Dat was voor de rechter reden om het OM niet te volgen en geen levenslang op te leggen. Levenslang voor een enkele moord is in Nederland ook zeer uitzonderlijk

pi_201720047
twitter

twitter
pi_201747018
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:42 schreef golfer het volgende:

[..]
Zo is dat. :+
Een nog niet veroordeelde verdachte hoeft geen aanspraak te maken op rechtsbescherming en de regels die voor anderen wel gelden. :')
Sander Dekker onze minister van Rechtsongelijkheid stelde het al voor een paar dagen geleden. :+
pi_201831246
Ook OM in hoger beroep in moordzaak advocaat Wiersum

https://www.telegraaf.nl/(...)aak-advocaat-wiersum

Mooi gewoon inzetten op levenslang.
pi_202551182
twitter
pi_202552488
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:04 schreef superniger het volgende:
2 x 30 jaar cel. Had natuurlijk levenslang moeten zijn.

https://nos.nl/artikel/24(...)dvocaat-derk-wiersum
Levenslang is ook geen levenslang meer, en 30 jaar is tegenwoordig geen 20 meer.
Daarnaast hebben mensen volgens mij geen idee hoe het voelt om bijvoorbeeld zoiets als 4 jaar te moeten zitten.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:06:00 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_202552500
Boefjes zijn het.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:07:44 #122
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_202552523
Gewetenloze psychopaten zijn het
pi_203173946
Ridouan Taghi werkte vanuit EBI aan drie ontsnappingsscenario’s

https://www.nrc.nl/nieuws(...)gsscenarios-a4078852
pi_203306560
twitter
pi_203590071
Neef Ridouan T. geen advocaat meer na hulp bij bedenken ontsnappingsplan

https://www.nu.nl/binnenl(...)ntsnappingsplan.html
  dinsdag 26 april 2022 @ 02:24:20 #126
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204541963
Jeetje ff een schupje, op zijn Brabants.

https://www.telegraaf.nl/(...)-gevonden-blackberry

Ziek, ziek, ziek.

Kan die gozer gewoon weg…
  dinsdag 26 april 2022 @ 02:27:18 #127
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204541964
Martelmoorden, moet gewoon de doodstraf op.

Op alles en iedereen die ermee te maken heeft, killers van Peter r de vries, moeder, zussen en wie dan ook.
Neven en nichten, hup weg ermee. Oppakken en afmaken.

Russen doen we nu niet moeilijk over in de Oekraïne, dit uitschot moeten we ook uitroeien hier. Gewoon kogel door die koppen.

Drugsshit, kogel door de kop.

Ga gewoon eens werken voor je centen, en elke coke snuiver mag anno 2022 ook eens zich gaan afvragen hoeveel doden er nog moeten vallen voor hun snufje. Serieus

Dikke BTW van vragen van de verslaafden bnners.

[ Bericht 18% gewijzigd door ootjekatootje op 26-04-2022 02:35:39 ]
pi_204541969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:

Ziek, ziek, ziek.

Er is al een hele tijd sprake van dat die foto's bestaan. Een citaat uit een Parool-artikel van meer dan een jaar geleden:

"In het criminele milieu circuleren foto’s van een dode Jillal waarvan wordt gezegd dat die erg schokkend zijn. Daarop zou te zien zijn dat ledematen zijn afgehakt."

Dat Taghi die foto's had, wil nog niet zeggen dat ie er direct iets mee te maken had. Zij had conflicten met meerdere onderwereldfiguren, waaronder Piet Costa (die van de martelcontainer).
pi_204541970
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:27 schreef ootjekatootje het volgende:

Op alles en iedereen die ermee te maken heeft, killers van Peter r de vries, moeder, zussen en wie dan ook.

Russen doen we nu niet moeilijk over in de Oekraïne, dit uitschot moeten we ook uitroeien hier. Gewoon kogel door die koppen.

Ga gewoon eens werken voor je centen, en elke coke snuiver mag anno 2022 ook eens zich gaan afvragen hoeveel doden er nog moeten vallen voor hun snufje. Serieus

Je hebt maar geluk dat alcohol zonder criminaliteit verkrijgbaar is hè?
  dinsdag 26 april 2022 @ 02:37:17 #130
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204541971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er is al een hele tijd sprake van dat die foto's bestaan. Een citaat uit een Parool-artikel van meer dan een jaar geleden:

"In het criminele milieu circuleren foto’s van een dode Jillal waarvan wordt gezegd dat die erg schokkend zijn. Daarop zou te zien zijn dat ledematen zijn afgehakt."

Dat Taghi die foto's had, wil nog niet zeggen dat ie er direct iets mee te maken had. Zij had conflicten met meerdere onderwereldfiguren, waaronder Piet Costa (die van de martelcontainer).
Ja, ik ben goed op de hoogte. Afstraffen die lui en hun familie.

Ziekelijk, ik wist ook van de foto’s.
  dinsdag 26 april 2022 @ 02:41:03 #131
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204541973
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je hebt maar geluk dat alcohol zonder criminaliteit verkrijgbaar is hè?
Nee, joh. Je snapt geen reet van families en das maar goed ook.

Heb hier alweer drie keer een baby wakker de afgelopen 30 minuten. Schrok ff van dit bericht, tussen de luiers en ik wil wat drinken momentjes in.

Maar Oot neemt er nog ff een want wtf? Ja dat ze dood was, dat was duidelijk maar waarom moet dat martelen? Kogel door de kop is toch genoeg?
pi_204541974
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, joh. Je snapt geen reet van families en das maar goed ook.

Heb hier alweer drie keer een baby wakker de afgelopen 30 minuten. Schrok ff van dit bericht, tussen de luiers en ik wil wat drinken momentjes in.
Ja, dat was me wel duidelijk hoor. Dat je weer lekker aan het drinken bent.
  dinsdag 26 april 2022 @ 02:46:55 #133
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204541975
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Want? Ik ben serieus in shock door dat martelen.
  dinsdag 26 april 2022 @ 02:52:51 #134
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204541977
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jij niet dan? Zit jij biologisch en ecologisch aan de sapjes om 02:49 achter de pc?

Serieus? Ok bijzonder. Vraag me bijna af wat je de rest van dag hebt gedaan, maar sorry geen interesse.
Gewoon ook nooit gehad, zeker niet om 02:52. Zeker niet in dit topic, sorry.
  dinsdag 26 april 2022 @ 08:30:10 #135
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204542403
Ik vind dat ootje wel een punt heeft. Zo’n figuur als Taghi zou je wmb ter dood moeten veroordelen en rechtstreeks uit de rechtszaal naar zijn executie moeten marcheren.
Verdient geen tweede kans wmb.

(Ik ben trouwens ook voor verregaande legalisering van drugs, zodat de criminaliteit eromheen niet nodig is.)
pi_204542579
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:27 schreef ootjekatootje het volgende:

Laten we ook hun buren, oude leraren, het meisje achter de kassa waar die lui altijd hun boodschappen doen, hun huisarts, de postbode en hun oude klasgenoten oppakken en afmaken, je weet immers maar nooit.

Jezus wat een treurnis die post van jou
pi_204542867
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:

Ziek, ziek, ziek.

Link is stuk.

twitter
pi_204546768
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:30 schreef nixxx het volgende:
Ik vind dat ootje wel een punt heeft. Zo’n figuur als Taghi zou je wmb ter dood moeten veroordelen en rechtstreeks uit de rechtszaal naar zijn executie moeten marcheren.
Eens hoor maar dat hij die foto's heeft wil niet zeggen dat hij opdrachtgever of dader is.
  dinsdag 26 april 2022 @ 17:50:36 #140
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204546793
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Eens hoor maar dat hij die foto's heeft wil niet zeggen dat hij opdrachtgever of dader is.
Om alles wat al eerder van hem bekend was had ik dat al gedacht hoor. Dit voegt alleen maar een beetje toe, maar zeg van 250% naar 255%.. bij lange na niet de laatste druppel..
pi_204546831
Zijn die foto's ergens te zien?
#superniger2020
pi_204546845
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 17:56 schreef superniger het volgende:
Zijn die foto's ergens te zien?
Die wil ik ook wel zien. Kapot geil!
Zonder wrijving geen glans
pi_204547110
quote:
(Ik ben trouwens ook voor verregaande legalisering van drugs, zodat de criminaliteit eromheen niet nodig is.)
afspraak tandarts verzetten
pi_205168287
twitter
pi_205168790
quote:
Zo’n figuur als Taghi zou je wmb ter dood moeten veroordelen en rechtstreeks uit de rechtszaal naar zijn executie moeten marcheren.
Waarom niet meteen in de rechtszaal? En dan door de rechter zelf.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205170580
twitter

twitter
  dinsdag 28 juni 2022 @ 14:06:28 #147
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205170732
quote:

Zelfs al zouden we doodstraf hebben, kijk hoe lang het duurt (in de VS bijvoorbeeld) om dat ook daadwerkelijk uit te voeren. Mensen zitten vaak al de helft van hun leven in de cel voor het gebeurd.

Nee levenslang is prima.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205170833
Dat de eis tegen Taghi levenslang is, is niet zo spannend. Niemand had iets anders verwacht.

Wat wel interessant is, is wat de eisen zijn tegen de medeverdachten. Ik zie daar ook diverse keren levenslang terugkomen. De reden waarom het interessant is: iedereen heeft tot nu toe z'n mond gehouden. De strafeis (en vooral de veroordeling) zouden voor sommigen wellicht nog aanleiding kunnen zijn om te denken: 'ja, maar ho eens even - ik ga in hoger beroep wél vertellen wat er echt gebeurd is, want dit gaat me te ver, dit heb ik niet gedaan'.

Dat zou het hoger beroep een stuk interessanter kunnen maken dan de lopende rechtszaak, die vooral een verplicht nummer was en waarbij tijdens de zittingen meer gesproken werd over procedurele dingen dan over de inhoud.
pi_205171986
twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Zipportal op 28-06-2022 17:20:53 ]
pi_205172245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dat was wel te verwachten. Ik denk niet dat T. en consorten het hierbij zullen laten. Daar horen we vast nog wel een keer wat van.
pi_205172368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Geheim overleg bij de mocromafia:
Mo, zijn de spullen geregeld?
Ja man. We hebben AKs, vesten en explosieven. Niemand gaat ons tegenhouden.
Top! Fouad, hoe zit het met onze helper aan de binnenkant?
Helemaal in orde. Zodra wij het sein geven gaat alles uit, de camera's, de lichten, de sensoren. Niemand zal ons zien.
Zeker weten?
Ja man, we hebben speciale info die hij niet openbaar wil hebben, snap je?
Ik snap het man! Rachid, de helikopter staat klaar?
Eh... Daar is een probleem mee.
Wat? Alles was to al geregeld.
Tja, de piloot...
Wat is er met de piloot?
Hij zegt dat het niet mag.
Dat wat niet mag?
Hij mag niet boven de gevangenis vliegen.
Van wie niet?
Van de overheid. Ze hebben het luchtruim gesloten.
Wat? En dan vliegt hij niet?
Nee, het mag toch niet?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205173442
Prima eisen. ^O^
pi_205173482
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 14:23 schreef Sodemieters het volgende:
Dat de eis tegen Taghi levenslang is, is niet zo spannend. Niemand had iets anders verwacht.

Wat wel interessant is, is wat de eisen zijn tegen de medeverdachten. Ik zie daar ook diverse keren levenslang terugkomen. De reden waarom het interessant is: iedereen heeft tot nu toe z'n mond gehouden. De strafeis (en vooral de veroordeling) zouden voor sommigen wellicht nog aanleiding kunnen zijn om te denken: 'ja, maar ho eens even - ik ga in hoger beroep wél vertellen wat er echt gebeurd is, want dit gaat me te ver, dit heb ik niet gedaan'.

Dat zou het hoger beroep een stuk interessanter kunnen maken dan de lopende rechtszaak, die vooral een verplicht nummer was en waarbij tijdens de zittingen meer gesproken werd over procedurele dingen dan over de inhoud.
Als je wil dat je eigen familie uitgemoord wilt woorden misschien wel, plus dat je zelf ook nooit meer veilig bent, ik acht dat Tachi groot genoeg om er voor te zorgen dat zelfs de begeleideders van het getuigenprogamma omgekocht kunnen worden.
pi_205173513
Weet iemand eigenlijk hoe het met Rio de Chileen zit? Volgens mij komt die er een stuk beter af met rond 12 jaar cel, dacht dat hij ook bijgevoegd was maar kennelijk niet.
pi_205173724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als je wil dat je eigen familie uitgemoord wilt woorden misschien wel, plus dat je zelf ook nooit meer veilig bent, ik acht dat Tachi groot genoeg om er voor te zorgen dat zelfs de begeleideders van het getuigenprogamma omgekocht kunnen worden.
Dat is de afweging. Aan de andere kant is de vraag of je je hele leven vast wilt zitten, terwijl je wellicht ook na een paar jaar met een andere identiteit in het buitenland kunt zitten.
pi_205173913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:59 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Rio de Chileen zit? Volgens mij komt die er een stuk beter af met rond 12 jaar cel, dacht dat hij ook bijgevoegd was maar kennelijk niet.
Als het goed is volgt er nog een tweede proces tegen hem, waarin dan ook liquidaties betrokken worden. Daar moet Chili dan wel eerst toestemming voor geven, aangezien dit niet genoemd stond in het uitleveringsverzoek. Simpel gezegd: Nederland zet in zo'n uitleveringsverzoek 'we willen 'm gaan vervolgen voor dit en dat'. Daar kun je niet - na uitlevering - zo maar van alles aan toevoegen.
pi_205173923
Luisteren jullie ook de Taghi podcast?
Lekker veel uitleg.

Overigens is het Rico de Chileen.
pi_205173938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:08 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Geheim overleg bij de mocromafia:
Mo, zijn de spullen geregeld?
Ja man. We hebben AKs, vesten en explosieven. Niemand gaat ons tegenhouden.
Top! Fouad, hoe zit het met onze helper aan de binnenkant?
Helemaal in orde. Zodra wij het sein geven gaat alles uit, de camera's, de lichten, de sensoren. Niemand zal ons zien.
Zeker weten?
Ja man, we hebben speciale info die hij niet openbaar wil hebben, snap je?
Ik snap het man! Rachid, de helikopter staat klaar?
Eh... Daar is een probleem mee.
Wat? Alles was to al geregeld.
Tja, de piloot...
Wat is er met de piloot?
Hij zegt dat het niet mag.
Dat wat niet mag?
Hij mag niet boven de gevangenis vliegen.
Van wie niet?
Van de overheid. Ze hebben het luchtruim gesloten.
Wat? En dan vliegt hij niet?
Nee, het mag toch niet?
:D
pi_205174017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Als het goed is volgt er nog een tweede proces tegen hem, waarin dan ook liquidaties betrokken worden. Daar moet Chili dan wel eerst toestemming voor geven, aangezien dit niet genoemd stond in het uitleveringsverzoek. Simpel gezegd: Nederland zet in zo'n uitleveringsverzoek 'we willen 'm gaan vervolgen voor dit en dat'. Daar kun je niet - na uitlevering - zo maar van alles aan toevoegen.
Dat weet ik maar, ik dacht dat hij al in Marengo was gevoerd voor leiden van Criminele organisatie / Witwasse, zijn ook niet misselijke strafjes, uit mijn hoofd ook 12-15 jaar.
pi_205174030
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:25 schreef Blues het volgende:
Luisteren jullie ook de Taghi podcast?
Lekker veel uitleg.
:Y Twee uur geleden nog beluisterd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')