Er is al een hele tijd sprake van dat die foto's bestaan. Een citaat uit een Parool-artikel van meer dan een jaar geleden:quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Jeetje ff een schupje, op zijn Brabants.
https://www.telegraaf.nl/(...)-gevonden-blackberry
Ziek, ziek, ziek.
Kan die gozer gewoon weg…
Je hebt maar geluk dat alcohol zonder criminaliteit verkrijgbaar is hè?quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Martelmoorden, moet gewoon de doodstraf op.
Op alles en iedereen die ermee te maken heeft, killers van Peter r de vries, moeder, zussen en wie dan ook.
Neven en nichten, hup weg ermee. Oppakken en afmaken.
Russen doen we nu niet moeilijk over in de Oekraïne, dit uitschot moeten we ook uitroeien hier. Gewoon kogel door die koppen.
Drugsshit, kogel door de kop.
Ga gewoon eens werken voor je centen, en elke coke snuiver mag anno 2022 ook eens zich gaan afvragen hoeveel doden er nog moeten vallen voor hun snufje. Serieus
Dikke BTW van vragen van de verslaafden bnners.
Ja, ik ben goed op de hoogte. Afstraffen die lui en hun familie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er is al een hele tijd sprake van dat die foto's bestaan. Een citaat uit een Parool-artikel van meer dan een jaar geleden:
"In het criminele milieu circuleren foto’s van een dode Jillal waarvan wordt gezegd dat die erg schokkend zijn. Daarop zou te zien zijn dat ledematen zijn afgehakt."
Dat Taghi die foto's had, wil nog niet zeggen dat ie er direct iets mee te maken had. Zij had conflicten met meerdere onderwereldfiguren, waaronder Piet Costa (die van de martelcontainer).
Nee, joh. Je snapt geen reet van families en das maar goed ook.quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt maar geluk dat alcohol zonder criminaliteit verkrijgbaar is hè?
Ja, dat was me wel duidelijk hoor. Dat je weer lekker aan het drinken bent.quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh. Je snapt geen reet van families en das maar goed ook.
Heb hier alweer drie keer een baby wakker de afgelopen 30 minuten. Schrok ff van dit bericht, tussen de luiers en ik wil wat drinken momentjes in.
Want? Ik ben serieus in shock door dat martelen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat was me wel duidelijk hoor. Dat je weer lekker aan het drinken bent.
Jij niet dan? Zit jij biologisch en ecologisch aan de sapjes om 02:49 achter de pc?quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat was me wel duidelijk hoor. Dat je weer lekker aan het drinken bent.
Laten we ook hun buren, oude leraren, het meisje achter de kassa waar die lui altijd hun boodschappen doen, hun huisarts, de postbode en hun oude klasgenoten oppakken en afmaken, je weet immers maar nooit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Martelmoorden, moet gewoon de doodstraf op.
Op alles en iedereen die ermee te maken heeft, killers van Peter r de vries, moeder, zussen en wie dan ook.
Neven en nichten, hup weg ermee. Oppakken en afmaken.
Russen doen we nu niet moeilijk over in de Oekraïne, dit uitschot moeten we ook uitroeien hier. Gewoon kogel door die koppen.
Drugsshit, kogel door de kop.
Ga gewoon eens werken voor je centen, en elke coke snuiver mag anno 2022 ook eens zich gaan afvragen hoeveel doden er nog moeten vallen voor hun snufje. Serieus
Dikke BTW van vragen van de verslaafden bnners.
Link is stuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Jeetje ff een schupje, op zijn Brabants.
https://www.telegraaf.nl/(...)-gevonden-blackberry
Ziek, ziek, ziek.
Kan die gozer gewoon weg…
Eens hoor maar dat hij die foto's heeft wil niet zeggen dat hij opdrachtgever of dader is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:30 schreef nixxx het volgende:
Ik vind dat ootje wel een punt heeft. Zo’n figuur als Taghi zou je wmb ter dood moeten veroordelen en rechtstreeks uit de rechtszaal naar zijn executie moeten marcheren.
Verdient geen tweede kans wmb.
Om alles wat al eerder van hem bekend was had ik dat al gedacht hoor. Dit voegt alleen maar een beetje toe, maar zeg van 250% naar 255%.. bij lange na niet de laatste druppel..quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens hoor maar dat hij die foto's heeft wil niet zeggen dat hij opdrachtgever of dader is.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:30 schreef nixxx het volgende:
(Ik ben trouwens ook voor verregaande legalisering van drugs, zodat de criminaliteit eromheen niet nodig is.)
Waarom niet meteen in de rechtszaal? En dan door de rechter zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:30 schreef nixxx het volgende:
Zo’n figuur als Taghi zou je wmb ter dood moeten veroordelen en rechtstreeks uit de rechtszaal naar zijn executie moeten marcheren.
Zelfs al zouden we doodstraf hebben, kijk hoe lang het duurt (in de VS bijvoorbeeld) om dat ook daadwerkelijk uit te voeren. Mensen zitten vaak al de helft van hun leven in de cel voor het gebeurd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:30 schreef nixxx het volgende:
Ik vind dat ootje wel een punt heeft. Zo’n figuur als Taghi zou je wmb ter dood moeten veroordelen en rechtstreeks uit de rechtszaal naar zijn executie moeten marcheren.
Verdient geen tweede kans wmb.
(Ik ben trouwens ook voor verregaande legalisering van drugs, zodat de criminaliteit eromheen niet nodig is.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |